החלפת מצבר לשברולט שלך במהירות, ביעילות ובמחירים אטרקטיביים!

השברולט שלך לא זזה? ניסית להניע מספר פעמים אבל הרכב מסרב לשתף פעולה? ככל הנראה שהמצבר שלך נגמר. אבל זה לא סיפור! תוך חצי שעה בלבד, בכל מקום באזור המרכז, מרגע הטלפון אלינו יגיע אליך מומחה מצברים שיבחן את המצבר שלך ורק אם הוא באמת גמור, יחליף לך מצבר לשברולט בשירות מצבר לשברולט עד הבית. ההחלפה המהירה תאפשר לך לחזור לשגרה תוך מספר רגעים ולשכוח שהמצבר שלך נגמר.

שירות מצברים לשברולט זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לשברולט במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לשברולט

מצברים לשברולט במבצע:

איך ניתן להתאים מצבר לשברולט?

שברולט היא יצרנית רכב אמריקאית מוכרת ולה מגוון רחב של דגמים כגון שברולט מאליבו, שברולט קרוז, שברולט ספארק ועוד. דגמי הרכבים שונים אלו מאלו בגודלם ולכן ישנו מגוון מצברים לשברולט. מעבר לדגמים עצמם, שברולט פועלת ללא הרף לשפר ולשדרג את הרכבים שלה במערכות טכנולוגיות חדשות כגון מצלמות רברס, צגי מגע, מערכות שמע, כיסאות מתכווננים ועוד. המערכות האלו נשענות על המצבר שחייב לספק להן מספיק חשמל כדי שיתפקדו כמו שצריך. כדי להבין איזה מצבר לשברולט יתאים לך, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו 24/7 ונשמח לעזור לך לבחור נכון. בשיחה איתנו אנחנו נבין מהו דגם השברולט הספציפי שלך, מה השימושים שלך ברכב ומהו עומס החשמל שהמצבר צריך לעמוד בו. לאחר שנקבל את כל המידע הנ”ל, נתאים לך מצבר לשברולט שיהיה אמין וחזק שיספק לך חווית נסיעה חלקה ובטוחה.

סוגי מצברים לשברולט

סוג המצבר

מאפייני המצבר

עופרת

המצבר הנפוץ ביותר בעולם המצברים. מורכב מלוחות עופרת המכוסות בחומצה ומים מזוקקים.

יתרונות:

חסרונות:

  • דורש תחזוקה שוטפת בדמות מילוי מים מזוקקים
  • לא ידידותי לסביבה
  • חלש יותר משאר המצברים

ג’ל

הדור הבא של המצברים. מכיל ג’ל במקום המים והחומצה.

יתרונות:

  • מצבר אטום שלא דורש תחזוקה שוטפת
  • איכותי ועמיד יותר
  • ידידותי יותר לסביבה

חסרונות:

  • יקר יותר ממצבר עופרת

Start&Stop

פסגת הטכנולוגיה של המצברים. מצבר זה מסוגל להביא את הרכב למצב רדום ולהדליק אותו במאיות השניה. המצבר מסוגל לפרוק את כל החשמל שבו ולהיטען במלואו מספר רב של פעמים מבלי להישחק.

יתרונות:

  • מצבר חזק ואמין
  • ידידותי לסביבה
  • לא דורש תחזוקה שוטפת

חסרונות:

  • המצבר היקר ביותר
  • לא מתאים לכל הרכבים

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט התקשרו אלינו: 072-3921104

איך ניתן להאריך את חיי המצבר החדש שלך?

אורך החיים של המצבר נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים. הנתון הזה תלוי באיכות המצבר, התאמתו לרכב וכמובן התחזוקה השוטפת כך שהדבר הראשון בדרך למצבר שיחזיק לך הרבה זמן הוא רכישה של מצבר איכותי. לירון מצברים ממליץ לך על מצברי שנפ עם אחריות, ומצברי ורטה אשר נחשבים לאיכותיים מאוד. יצרניות אלו ותיקות מאוד בתחום וחשוב מכך, התאימו את המצברים שלהם למזג האקלים הישראלי. החום השורר בארץ בחודשי הקיץ מהווה מעמסה נוספת על המצברים לשברולט ולכן כדאי מאוד לרכוש מצבר שמותאם למזג האוויר הזה.

פקטור נוסף שיעזור לך לשמור על המצבר שלך לאורך זמן הוא תעודת אחריות. תעודה זו מקנה לך שירות תיקונים מלא בכל נקודת שירות ומבטיחה לך שהמצבר בידיים טובות. תעודות האחריות מגיעות במספר טווחי תוקף החל מ-12 חודשים ועד ל-24 חודשים.

מעבר לכל הנ”ל ישנן מספר פעולות פשוטות שניתן לעשות כדי להאריך את חיי המצבר:

  • בדיקה חצי שנתית אצל חשמלאי רכב שיעריך את מצב המצבר ויעניק לך אינדיקציה לגביו
  • שטיפת קטבי המצבר במים רותחים על מנת לנקות קורוזיה
  • הקפדה על הנעה של הרכב ביציאה לחופשה ארוכה
  • לזכור לכבות אורות!

כמה עולה מצבר לשברולט?

היות וישנם דגמי רכבים שונים אשר דורשים סוגי מצברים שונים, אין מחיר אחיד למצברים האלו. לירון מצברים ישמח להעניק לך הצעת מחיר קונקרטית ומשתלמת לסוג המצבר המתאים ביותר לרכב ולשימושים שלך.

למה לבחור לירון מצברים?

מגוון המצברים הרחב, השירות המלא והאדיב וכמובן טווחי המחירים המשתלמים למצברים לשברולט הופכים את לירון מצברים לבחירה מספר 1 לרכישת מצבר. כשמוסיפים את שירות מצבר לשברולט עד הבית המעניק לך החלפה מהירה ומקצועית של המצבר לשברולט תוך חצי שעה בלבד ופועל עשרים וארבע שעות ביממה, מקבלים מוצר שלם שיעניק לך פתרון מלא לכל תקלת מצבר אשר תקרה לך. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת למצבר החדש שלך. מומחה יגיע לכל מקום באזור המרכז תוך 30 דקות בלבד מרגע השיחה ויחליף לך מצבר לרכב בהרצליה, ירושלים, גדרה ועוד ערים נוספות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית שברולט:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לשברולט הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר, 55 אמפר, 60 אמפר, 62 אמפר, 72 אמפר או 80 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לשברולט החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לשברולט עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.