מציאת מצבר לסוזוקי מעולם לא הייתה קלה יותר!
סוזוקי, יצרנית הרכב היפני האהוב בישראל, מגיעה במספר דגמים ולכן יש סוגים שונים של מצברים לסוזוקי. אצל לירון מצברים ניתן למצוא את כל המצברים לסוזוקי אשר קיימים בשוק עם שירות מלא, תעודות אחריות מקוריות ומחירים סופר משתלמים! האוטו כבר תקוע? אין שום בעיה! שירות מצבר סוזוקי עד הבית הוא בול בשבילך! שליח לירון מצברים יגיע עד אליך, לכל מקום בארץ, ויחליף לך מצבר לסוזוקי במהירות וביעילות. כל התהליך לוקח 30 דקות בלבד כך ששגרת היום שלך לא נפגעת בכלל!

שירות מצברים לסוזוקי זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסוזוקי במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסוזוקי

מצברים לסוזוקי במבצע:

כל מה שצריך לדעת על החלפת מצבר לסוזוקי

הדבר הכי חשוב ברכב הוא להתאים את סוג המצבר לרכב שלך מהסיבה הפשוטה שככל שהמצבר מתאים יותר, כך הניצולת ממנו גבוהה יותר. לכן כשניגשים לבחור מצבר לסוזוקי, כדאי להבין קצת בעולם המצברים כדי להגיע מוכנים יותר ולחסוך לא מעט כסף במחיר המצבר.

  • נעים מאוד, אני המצבר שלך
    המצבר הוא רכיב בין החשובים יותר ברכב אך זה שלא טורחים להבין ולהכיר אותו. מוזר. ידעת שהמצבר אחראי על אספקת החשמל של הרכב והתפקיד הראשי שלו הוא לייצר ניצוץ שמניע את הסטרטר? אם המצבר לא מתאים לרכב, הוא לא יבצע את התפקיד שלו כמו שצריך וההידרדרות משם חדה מאוד. מצבר מקוטלג לפי מידות אמפר, זאת אומרת לפי היכולת שלו לייצר חשמל בזמן נתון. לדוגמא מצבר שנפ 60 אמפר מסוגל לייצר 60 אמפר חשמל בשעה. ככל שהרכב גדול יותר או צורך יותר חשמל, כך קיבולת האמפר של המצבר המתאים לו עולה.
  • כל רכב והמצבר שלו
    אמנם הרכבים דומים בייעוד שלהם, אבל לכל רכב יש את עומס החשמל שלו. אם ברשותך סוזוקי סוויפט אשר נוסעת לעבודה, סידורים ובית, ככל הנראה שמצבר 50 אמפר יספיק לך. אבל אם הסוויפט שלך נוסעת גם לטיולים ארוכים בסופי השבוע ומותקנות עליה מערכות חשמל נוספות מעבר לסטנדרט, ככל הנראה שהיא תדרוש מצבר חזק יותר.
  • תעודת אחריות מקורית
    כחלק מהשירות, יצרניות המצברים המובילות כגון מצברי ורטה ושנפ, מעניקות תעודות אחריות מקוריות אשר תקפות למספר משתנה של חודשים (שנה, שנה וחצי, 20 חודשים ושנתיים). תעודות אלו יעניקו לך יכולת להיכנס לנקודות שירות שונות המפוזרות ברחבי הארץ וליהנות מטיפול מלא לכל תקלה שלא תקרה.
  • מצבר משומש
    המצברים המשומשים הם מצברים חדשים שסיימו מעגל טעינה. המצברים האלו נשלחים ליצרניות אשר מחדשות אותם ושולחות אותם חזרה לשוק. מצברים משומשים קיימים בשוק והם חלופה מעולה בשני מקרים: פיתרון אקולוגי ופתרון זמני כשהגיע הזמן למכור את הרכב. מצברים אלו זולים יותר וניתן לרכוש אותם בכל מקום כולל בלירון מצברים.
  • סוגי מצברים
    מצברים התקדמו מאוד בזמן האחרון וכיום ניתן למצוא מגוון מצברים לכל מיני שימושים. נתחיל עם המצבר המוכר והנפוץ מכולם, מצבר עופרת. מצבר זה מכיל חומצה ולוחות עופרת ונקרא גם מצבר פתוח. היתרון במצבר זה בא לידי ביטוי במחיר הנמוך יחסית שלו ובזמינות הגבוהה שלו. החסרונות שלו הם מילוי מים מזוקקים אחת לכמה זמן (וכדאי לזכור לעשות את זה כי המצבר יתייבש ויתקלקל מוקדם מהצפוי) וזיהום סביבתי גבוה. מצבר ג’ל, או בשמו השני מצבר סגור, הוא מצבר אשר מתפקד כמערכת סגורה שלא צריכה תחזוקה שוטפת. היתרונות בו הם חוסר צורך בתחזוקה שוטפת כאמור וידידותיות לסביבה. החסרונות שלו הם מחירו היחסית גבוה. המצבר האחרון ברשימה הוא מצבר start&stop אשר מסוגל להביא את הרכב לכיבוי ולהדליק אותו בחזרה במילי שניות. מצברים אלו נחשבים לחזקים ועוצמתיים במיוחד ולא מתאימים לכל סוג רכב.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי התקשרו אלינו: 072-3921104

איך בוחרים מצבר שמתאים לסוזוקי שלך?

אחרי שלמדת מהו המצבר, הגיע הזמן להבין איך לבחור מצבר אשר יתאים לרכב שלך. כפי שכתבתנו בתחילת המאמר, שימושים שונים ברכב משפיעים על הבחירה של המצבר. מעבר לשימושים הספציפיים של הרכב שלך, צריך לקחת בחשבון עוד שני פרמטרים:

  • יצרנית המצבר
    כאמור, שוק המצברים התפתח מאוד בתקופה האחרונה וכיום ניתן לראות שחקנים חדשים במגרש אשר הביאו איתם טכנולוגיה חדשה ומחירים זולים יותר. אך יחד עם זאת לצערנו הגיעו גם הזיופים אשר עלולים לגרום לנזקים גדולים לרכב ונזקים כספיים משמעותיים. לכן ההמלצה של לירון מצברים היא לעבוד עם יצרניות מוכרות ומובילות בתחומן כמו מצברי ורטה, שנפ ובוש.
  • התאמה לאקלים הישראלי
    מצבר סובל גם הוא ממצבי מזג אוויר ובמיוחד באקלים הים תיכוני החם שלנו. יצרניות המצברים המובילות יודעות את זה ולכן התאימו את המצברים שלהם לעמוד בחום ובעומס העבודה הישראליים.
  • עמידה בתקציב
    מצבר איכותי יקר מול מצבר בינוני זול יותר? הדילמה הזו מלווה אותנו בכל תחומי החיים אך יש מקרים בהם כדאי להשקיע ומצבר הוא מקרה אחד כזה. מצבר איכותי יעניק לך נסיעה חלקה, רצופה ובטוחה ללא תקלות פתאומיות. בנוסף, תעודת האחריות של המצבר מקנה לך רשת ביטחון משמעותית כך שאם חלילה קרה משהו, יש גיבוי למצבר בדמות שירות מלא בכל אחת מנקודות השירות.

אם בכל זאת נתקעת עם הרכב ואתה צריך להחליף מצבר לסוזוקי שלך, צוות לירון מצברים מציעים שרות מצבר לסוזוקי עד הבית 24/7 תוך 30 דקות בכל מקום באזור המרכז. נגיע עד אליך להחליף לך מצבר לרכב באור יהודה, נס ציונה בני ברק ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סוזוקי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסוזוקי הינם מצברים בקיבולת 40 אמפר, 45 אמפר, 46 אמפא, 50 אמפר, 55 אמפר או 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסוזוקי החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסוזוקי עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.