שירות מצבר לרכב בתל אביב עד הבית!
לירון מצברים יגיע לכל מקום בו תמצא ותבצע החלפה של המצבר לרכב בתל אביב במחירים סופר משתלמים!
לא צריך להיות מומחה במצברים כדי להבין כמה מכעיס לגלות שהרכב מסרב להניע. אבל הניסיון שלנו כמומחים בנושא מצברים, הפגיש אותה עם לא מעט אנשים שהמצבר שלהם שבק חיים בדיוק בשעות הלחוצות של הבוקר. התסכול מציף והיום כולו נהרס. אפשר להזמין גרר שייקח את הרכב למוסך ולצאת עם “קנס” של 1,500 שקל עבור החלפת מצבר פשוטה, ואפשר להתקשר ללירון מצברים ונגיע אלייך תוך 30 דקות בלבד, בכל נקודה עם מצברים לרכב בתל אביב. מצברים איכותיים עם אחריות מלאה

שירות מצברים לרכב בתל אביב זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב בתל אביב במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בתל אביב התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב בתל אביב

למה להזמין מצבר לרכב בתל אביב דרך לירון מצברים?

  • הניסיון שלנו – אנשי המקצוע בלירון מצברים הם מומחים בעבודתם ויודעים לאבחן, לטפל ולהתקין את כל סוגי המצברים: מצבר למשאית, מצבר לקלנועית, מצבר לאופנוע ועוד.
  • המקצועיות שלנו – בלירון מצברים יש לנו מלאי רחב מאוד של מצברים מכל הסוגים, חדשים ומשומשים. אנחנו לא מתאימים מצבר לכלי הרכב באופן אוטומטי רק בגלל שככה כתוב בספר, במהלך השיחה בנינו, נשאל אותך אודות סוג הרכב שלך, תדירות השימוש שלך ברכב ואופי השימוש. לפי זה, נדע להתאים עבורך מצבר שיעלה לך בדיוק לפי הצורך של הרכב שלך.
  • השירות שלנו – מומחי לירון מצברים זמינים עבורך לכל שאלה! השירות שלנו לא מסתיים בהתקנה. יש בעיה? יש שאלה? אנחנו כאן.
  • היעילות – לירון מצברים מגיעים עד אליך בשירות מצבר עד הבית בתל אביב תוך 30 דקות בלבד, עם המצבר שהרכב שלך זקוק לו. הצוות שלנו יעשה את כל מה שנדרש על מנת להחזיר את הרכב שלך לנסיעה בטוחה מהר ככל הניתן.

מצבר עד הבית בתל אביב, מתי יש צורך להזמין?

אם רכבך לא מניע כי המצבר שבק, לירון מצברים יגיעו אליך עד 30 דקות בלבד ויבצעו החלפת מצבר לרכב עד הבית בתל אביב בזמן שיא. יחד עם זאת, אנחנו ממש לא ממליצים לחכות לרגע האחרון עם החלפת המצבר. אם חלפו 3 וחצי שנים מזמן החלפת המצבר הקודם, כדאי להקדים תרופה למכה ולהחליף מצבר לפני שהנוכחי יפסיק לפעול באמצע הדרך או בשעת הבוקר הלחוצה.

מצבר משומש לכל סוגי הרכבים בתל אביב

ברשותנו גם מצברים משומשים יד שנייה לרכב בלירון מצברים, על אף שאנחנו תמיד ממליצים ללקוחותינו לבחור במצבר חדש עם תוקף אחריות ארוך וביטחון לזמן ממושך. אך אם החלטת לקנות מצבר משומש, מומחי לירון מצברים ישמחו לתת לך שירות עם מגוון גדול של מצברים יד שניה מהחברות הטובות בשוק: חברת שנפ, חברת וורטה, סטארט אפ וחברת בוש.

מה צריך לבדוק לפני קניית מצברים בתל אביב?

בהגיעך לקנות מצבר לרכב בתל אביב חשוב לשים לב למספר דברים שיש לבדוק:

  • הנפח של המנוע – נפחי המנוע בסוגי הרכב שונים ומשפיעים על בחירת המצבר. אם יותקן מצבר עם אמפר גבוה מדי אצל ברכב, יתכן והוא ישבית את הרכב ויהרוס את המצבר החדש.
  • בדיקת הצריכה של החשמל ברכב – בכל רכב מותקנות מערכות שונות וחשוב מאוד לציין זאת כשמשוחחים עם מומחה המצברים שלנו על מנת שיותאם לך המצבר הנכון והמדוייק עבור הרכב שלך.
  • ביצוע של השוואת מחירים – כבכל מוצר או שירות, גם מצברים בתל אביב מגיעים במגוון טווחי מחיר. חשוב לעשות השוואת מחירים עבור המצבר לו הרכב שלך זקוק, ואנחנו נדאג לספק לך את הצעת המחיר הטובה ביותר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בתל אביב התקשרו אלינו: 072-3921104

רכישת מצבר לאופנוע בעיר תל אביב

מצבר לאופנוע צריך להיות מותאם לשימוש! ישנם אופנועים אשר נוסעים נסיעות קצרות בתוך העיר, ואופנועים אשר אין כל בעיה לנסוע איתם נסיעות ארוכות לאורכה ולרוחבה של הארץ, והם כמובן זקוקים למצבר מתאים וחזק. אנו בלירון מצברים מחזיקים את כל סוגי המצברים לאופנועים, ונשמח להתקין עבורך את המצבר המתאים ביותר לאופנוע שלך, על פי סוג האופנוע והיקף השימוש בו.

רכישת מצבר לטרקטורון בעיר תל אביב

טרקטורון הוא רכב שטח שזקוק לאנרגיה גבוהה. בנוסף לכך, בגלל שהטרקטורון לרוב נוסע בשטח בתנאים של בוץ ולכלוך, חשוב לבחור במצבר מוגן שיישמר לאורך תקופה ארוכה. בשיחה עימנו, נכווין אותך למצבר מתאים לטרקטורון שלך כדי לשמור עליו לטווח ארוך.

מצבר לקלנועית בעיר תל אביב

כידוע, קלנועית הוא כלי רכב הפועל על ידי חשמל בלבד, ומכאן הצורך במצבר מסוג פריקה עמוקה בעל עוצמה וחוזק. חלק מהקלנועיות זקוקות ל-2 מצברים על מנת לפעול, וחשוב לשים לב לכך שהמצברים יהיו מתאימים לאופי השימוש בקלונעית.

מצבר למשאית בעיר תל אביב

מצברים למשאית צריכים להיות חזקים מאוד בשל אופי השימוש במשאית, נסיעות ארוכות, כבישים מפותלים וסחיבת מטען. בלירון מצברים אנו מחזיקים את המצברים הטובים ביותר לכל סוגי המשאיות, שיבטיחו למשאית שלך חוזק ועבודה רציפה ללא פשרות.
מעוניינים להחליף מצבר לרכב בתל אביב במחיר מיוחד ובהתראה מיידית? מעולה! הצוות שלנו ממוקם בתל אביב ויגיע אליך עם אופנוע בתוך 15 דקות ותוכל לשדר עסקים כרגיל בהקדם!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בתל אביב התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

עלות המצבר לרכב משתנה בהתאם למידת האמפר שלו וסוג היצרן. אנו מספקים מצבר לרכב החל מ 450 ₪ כולל אחריות מלאה.

icon

אנו מעניקים שירות החלפת מצבר לרכב ללא עלות בחנות. במידה והינכם מעוניינים בשירות החלפת מצבר עד הבית, השירות כרוך בתוספת תשלום.

icon

בשוק קיימים מגוון רחב של מצברים לרכב. מומלץ לרכוש מצבר מאחד היצרנים הגדולים: שנפ, ורטה וסטארטאפ.

icon

מצבר חדש לרוב מחזיק מעמד בין 2 ל-4 שנים, תלוי במידת הבלאי שלו.