“לא יאמן! האוטו לא מניע!”

אם מצאת את עצמך במצב הזה, כנראה שהמצבר שלך גמור. רוצה לוודא שזה הזמן להחליף את המצבר שלך? מומחי לירון מצברים ישמחו לתת לך שירות וייעוץ לקניית מצבר לרכב בכפר סבא. אם רכבך לא מניע גם באמצעות כבלים, אנו מזמינים אותך לרכוש מצבר בשירות מצבר עד הבית בכפר סבא וליהנות משירות מומחה מצברים שיגיע לכל נקודה בכפר סבא, עם מצבר חדש מחברה ידועה ואמינה במחיר אטרקטיבי.

שירות מצברים לרכב בכפר סבא 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב בכפר סבא במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בכפר סבא התקשרו אלינו: 072-3921104

מצברים לרכב בכפר סבא

מצבר לרכב בכפר סבא עד הבית!

30 דקות בלבד ואי הנוחות מהמצבר הגמור תישכח. פשוט, מהיר ואפקטיבי כל כך. צריך רק להתקשר ללירון מצברים, לשתף אותנו בסוג הרכב שלך ומה היקף השימוש בו ובתוך רגעים מתקין מומחה כבר יהיה בדרכו אליך עם מצבר חדש, חזק ואמין. נתקעת בדרכים?זקוק למצבר לרכב בכפר סבא? אנחנו כאן לפתור את המצוקה באמצעות שירות מצבר עד הבית.

מצברים בכפר סבא – הנפוצים ביותר

מצברים מיוחדים לרכב Start & Stop

מצברי start & stop הינם שיא טכנולוגי בכל הקשור לצמצום זיהום האוויר. שיטת הפעולה של המצבר היא הגעת המנוע לנקודה הקרובה ביותר לכיבוי ובהנעה מהירה בחזרה להמשך הנסיעה. בשל שיטה פעולה מיוחדת זו של מצברים מסוג זה, הושקעו מאמצים רבים בפיתוחם מצד חברות המצברים.
בלירון מצברים קיים מגוון רחב ואיכותי של מצברי start & stop אשר יתנו מענה לכל צרכי האנרגיה של הרכב שלך והשימושים היומיומיים שלך. ברשותנו מענה למגוון רכבים: מצבר למאזדה 6 מסוג start & stop, מצבר start & stop לסקודה ראפיד ועוד, בלירון מצברים ניתן לך מענה מלא במידה ויש צורך בהחלפת מצבר לרכב בכפר סבא, עם שירות מעולה ומחירים משתלמים במיוחד.

מצבר לאופנוע בכפר סבא

מצבר 12 אמפר נחשב למצבר המבוקש ביותר לאופנועים וככה הוא גם המצבר הנמכר ביותר. המצבר נותן מענה למרבית האופנועים שיש היום בשוק ומעניק נסיעה נוחה ושקטה. מומחי לירון מצברים ממליצים לך לבקש מהמוסכניק שלך לבדוק את המצבר שלך בכל פעם שהאופנוע נכנס למוסך לטיפול כדי למנוע מצב בו האופנוע יפתיע וישבוק בפתאומיות. במידה וכבר גילית שהאופנוע לא מניע, שירות מצבר לאופנוע עד הבית בכפר סבא יסייע לך לחזור לשגרת יומך תוך כ-30 דקות בלבד!

רכישה של מצבר לקטנוע בעיר כפר סבא

שוק המצברים לקטנועים הוזל באופן ניכר בשל המגוון הגדול מאוד של מצברים, שתרם לקידום התפתחות התחום וכן לאיכות הנסיעה על קטנועים. יחד עם זאת, נוכח המגוון הרחב גבר הבלבול, דבר המקשה על בחירת מצבר לקטנוע. ללירון מצברים יש ידע רב לעזור לך לבחור את המצבר המתאים לך מבחינת העוצמה ובהיבט הכלכלי. המצבר כך סתם פתאום שבק?
נציגי לירון מצברים יגיעו אליך, בשירות החלפת מצבר לרכב בכפר סבא 24 שעות ביממה כאן לשירותכם כדי לחלץ אותך תוך 30 דקות בלבד.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בכפר סבא התקשרו אלינו: 072-3921104

רכישה של מצבר לקלונעית בעיר כפר סבא

החשוב ביותר בבחירת מצבר לקלנועית הוא – הספק המצבר.
בעת הזמנת מצבר לקלנועית יש לבדוק היטב את ספק המצבר מאחר וכל האנרגיה של הקלנועית מגיעה מהמצבר. בלירון מצברים קיים מגוון רחב של פתרונות למצבר עבור הקלנועית שלך כגון מצבר שנפ 70 אמפר ומצבר ורטה 100 אמפר המהווים פתרון מספק לכל צרכי הקלנועית.

רכישת מצבר לטרקטורון בכפר סבא

תכננת טיול מרגש עם הטרקטורון? אנחנו מקנאים.
כדי שתממש את תוכניותיך, יש לדאוג שהמצבר לטרקטורון תקין ומוכן גם הוא לכל סוג של טיול והכי חשוב שהוא מתאים לסוג הטרקטורון שרכשת. למשל, מצבר מסוג שנפ 4 אמפר מתאים למטרה מסוימת ואילו מצבר ורטה 12 אמפר מתאים למטרות אחרות ולסוגי נסיעות עצימות יותר. כל מה שצריך הוא לחייג אלינו על מנת לקבלת יעוץ מהמומחים ביותר למצברים בכפר סבא ואנחנו כבר נדע להתאים לך את המצבר הכי טוב בשבילך.

רכישת מצבר למשאית בעיר כפר סבא

המשאית היא אחד מכלי הרכב הגדולים ביותר בכבישי ישראל. המשאית מיועדת כולה לעבודה ללא רגעי מנוחה, עם נסיעות ארוכות וכמובן עם מטען כביש. לכן, מצברי המשאית נחשבים לחזקים וגדולים משאר המצברים. בעת החלפת מצבר למשאית, רצוי לוודא מספר דברים:

  • המצבר הינו מחברה ידועה ואמינה
  • מונפקת תעודת אחריות למצבר
  • המתקין מכיר את סוג המשאית שלך ויודע להתאים לך את מצבר הנכון ביותר
  • תאריך התפוגה של המצבר הוא הממושך ביותר

אנו בלירון מצברים מחזיקים מלאי נרחב ומגוון של מצברים לרכב בכפר סבא ונשמח להתאים לך את המצבר שמתאים בדיוק לרכב שלך ולצרכים שלך. בנוסף, נשמח לחסוך לך זמן וטרחה ולספק לך שירות מצבר עד הבית בכפר סבא תוך 30 דקות בלבד מרגע יצירת הקשר איתנו.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בכפר סבא התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

עלות המצבר לרכב משתנה בהתאם למידת האמפר שלו וסוג היצרן. אנו מספקים מצבר לרכב החל מ 450 ₪ כולל אחריות מלאה.

icon

החלפת מצבר אצלנו בחנות נעשית בחינם. החלפת מצבר בכפר סבא עד הבית הינה בתוספת תשלום.

icon

מצבר חדש לרוב מחזיק מעמד בין 2 ל-4 שנים, תלוי במידת הבלאי שלו.

icon

בשוק קיימים מגוון רחב של מצברים לרכב. מומלץ לרכוש מצבר מאחד היצרנים הגדולים: מוטלו, בוש וסטארטאפ.