עידן חדש של מצברים לרכב בפתח תקווה!

זקוק למצבר לרכב בפתח תקווה? מנסה להתניע ו… שקט דממה? כנראה שהמצבר שבק חיים.
אבל אל חשש, היום שלך מייד ישתפר! בשיחת טלפון אחת ללירון מצברים נתאם הגעת מומחה מצברים מטעמנו עד אליך, בכל אזור בפתח תקווה. המומחה יערוך בדיקה של המצבר שלך ובמידת הצורך יבצע התקנה של מצבר חדש תוך הסבר מדויק ומלא על דרך השמירה הנכונה על המצבר החדש שקנית. וכל זאת תוך 30 דקות בלבד!

שירות מצברים בפתח תקווה 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים בפתח תקווה במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בפתח תקווה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצברים לרכב בפתח תקווה
החלפת מצבר לרכב בפתח תקווה

אנחנו בלירון מצברים מחזיקים מגוון רחב של מצברים לרכב בפתח תקווה, אשר לבטח יתנו מענה לצורכי החשמל הספציפיים של הרכב שלך. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מותגים כגון:בוש, ורטה ומצברי שנפ פתח תקווה. ללירון מצברים ניתן להגיע אישית או להזמין את שירות מצבר עד הבית בפתח תקווה. בשני האופנים נעניק לך את היחס הטוב ביותר בעולם שירות המצברים!

*המחירים המופיעים באתר הם באיסוף מסניף ת”א, מעוניינים לקבל את המצבר עד הבית? צרו איתנו קשר

מצבר עד הבית בפתח תקווה

כולנו חווינו את הרגע המתסכל הזה בו רעש מנומנם זה כל מה ששומעים כשמנסים להניע, רעש שמבשר שהמצבר שבק. רגע לפני שיומך הופך למתסכל, מומחי לירון מצברים מזמינים אותך לצלצל ולהזמין שירות של מצבר עד הבית בפתח תקווה! מומחי לירון מצברים יגיעו עד מיקומך עם מצבר במחיר אטרקטיבי למצבר לרכב בפתח תקווה.
בכל סוג מצבר: מצבר שנפ 55 אמפר ליונדאי אלנטרה, מצבר לרכב מיצובישי אאוטלנדר מסוג 60 אמפר, מצבר לאופנוע, מומחי לירון מצברים כאן כדי להעניק לך פתרון חשמל מלא שיבטיח לך הנעה מעולה של הרכב והגעה ליעדך במהירות ובבטיחות.
שירות מצבר לרכב בפתח תקווה בבית הלקוח הינו בתוספת תשלום סימלית.

כל מה שצריך לדעת לפני החלפת מצברים בפתח תקווה

כלל ראשון – לא בכל פעם שהמצבר לא מניע את הרכב, צריך לבצע החלפה! לעיתים המצבר רק התרוקן ודורש טעינה מחדש כדי להמשיך ולעבוד בדיוק כפי שצריך. אם שכחת לכבות את אורות הרכב או אם השארת מזגן פועל כשהרכב כבוי, מומחי לירון מצברים ממליצים לך קודם לכל, לנסות הנעת הרכב בעזרת כבלים לכדי לבצע הטענה. יש להשאיר את הרכב מונע כ-30 דקות ועדיפה נסיעה קצרה. אם הדבר חוזר, יתכן שהגיעה העת להחליף מצבר. אנחנו כאן בשבילך לייעוץ בכל נושא המצברים במקצועיות ובשמחה.

כלל שני – חשוב לבצע התאמה בין סוג המצבר לבין סוג הרכב. בכל רכב המצבר עובד באופן שונה. כדי להתאים את המצבר המיטבי לרכב שלך, יש להתייעץ עם המוסכניק וכמובן להתקשר ללירון מצברים כדי להתייעץ ולקבל הכוונה לקניית מצבר בפתח תקווה כזה שיהיה המצבר הטוב ביותר לצרכים שלך ושל הרכב שלך.

כלל שלישי – אם הוחלט על החלפת מצבר בפתח תקווה, יש להיעזר באיש מקצוע (מוסכניק או מתקין מומחה) כדי להבטיח שהמצבר המותקן הינו מצבר חדש ותקין. מומלץ לבקש בדיקת תקינות לאחר ביצוע התקנה, הצגה של תאריך התפוגה של מצבר הרכב שקנית ולוודא קבלת תעודת אחריות.

האם ניתן להחליף מצבר לבד?

חיפוש קצר במחשב יעלה לך סרטונים רבים אשר מתיימרים לתת הדרכה לביצוע החלפת מצבר בעצמך. מומחי לירון מצברים מתנגדים לאפשרות זו של החלפת מצבר לבד! החלפת המצבר ללא תמיכת מומחה עלולה להסתיים בנזק לרכב שלך ואף לך. מחירי המצברים המשתלמים ושירות מצבר עד הבית בפתח תקווה, עושים את הבחירה בלירון מצברים להחלפת מצבר פתח תקווה למהירה, קלה וזולה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בפתח תקווה התקשרו אלינו: 072-3921104

שירות מצבר עד הבית בפתח תקווה עם לירון מצברים

הדרך הטובה ביותר לקניית מצבר לרכב! באמצעות השירות ניתן לחסוך בזמן, בהוצאות כספיות ובכאב ראש רב.
רק שיחת טלפון אחת ומומחה של לירון מצברים יגיע עד מקום המצאך עם מצבר בדיוק לרכב ולשימושים שלך, יבצע התקנה של המצבר וידריך אותך בכללי השימוש הנכון במצבר. במידה והמצבר לא מגיב, לירון מצברים ממליצים לבחון היטב את המחשבה לרכוש מצברים משירותי הגרירה, ולוודא שהמחירים אינם מופקעים. ניתן להתקשר אלינו בכל זמן ואנחנו נעזור לך בשמחה להתגבר על המשבר בצורה קלה, יעילה וחסכונית.
ניתן להזמין את שירות החלפת מצבר פתח תקווה עד הבית ונגיע עד שעה אליכם! מחיר המשלוח וההתקנה אצלכם בפתח תקווה נעים סביב 70 שקלים.

מצבר לאופנוע בפתח תקווה

נציגי מחלקת המצברים לאופנוע של לירון מצברים זמינים ונכונים לעזור לך בבחירה הכי נכונה וטובה לך. לבחור נכון את המצבר לאופנוע בפתח תקווה תסייע לך להגיע למקסימום יכולות האופנוע שלך. בכל נפח מצבר – מצבר מסוג שנפ 12 אמפר או דווקא מצבר מבית בוש, נציגי לירון מצברים יעשו את ההתאמה המדוייקת של המצבר הנכון לך. כל סוגי המצבר לאופנועים יגיעו עם אחריות מלאה הנעה בין שנה לשנתיים, דבר שיספק לך שקט לכל זמן האחריות וגם אחריו.

רכישת מצבר לקלנועית בעיר פתח תקווה

האם מישהו מבני משפחתך מתנייד על קלנועית? מעולה. קלנועית היא כלי רכב אקולוגי הפועל כל כולו על טהרת אנרגיית החשמל. אבל יחד עם זאת, מכיוון שזה כך, חשוב לדאוג לקנות מצבר לקלנועית אצל ספקים ידועים ואמינים אשר יעשו את ההתאמה המדוייקת של המצבר הדרוש לצריכת החשמל הייחודית לך. יותר מכך, מצבר לקלנועית דורש עבודות תחזוקה ולכן מומחי לירון מצברים ממליצים לבחון את המצבר לקלנועית לעיתים קרובות כדי להימנע ממצב שהקלנועית מפתיעה ולא מניעה. לקניית מצבר לקלנועית בפתח תקווה פנו אלינו ואנחנו נסייע עם מצבר ורטה לקלנועית או עם מצבר שנפ לקלנועית.

מצבר לקטנוע בעיר פתח תקווה

אצלנו בלירון מצברים אפשר לרכוש מצבר לקטנוע 125 סמ”ק, מצבר לקטנוע 250 סמ”ק וגם מצבר לקטנוע 50 סמ”ק, המצבר הבא שלך ממתין לך בלירון מצברים, תוך שירות מעולה ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

מצבר לאוטובוס בעיר פתח תקווה

מזג האוויר ואופי העבודה בישראל מצריכים מצבר אמין ובעל עוצמות חזקות שייתן לך את כל מה שנדרש להתמודד עם נסיעות ארוכות, תנאי דרך לא קלים ועייפות שמגיעה במהירות בעבודה רבה מסוג זה.
לכן, הניסיון שלנו בתחום מצברים לאוטובוס יכול לעזור לך בבחירת המצבר הנכון והטוב ביותר לאוטובוס שלך. אצלנו בצוות של לירון מצברים יסייעו לך בשמחה לקנות מצבר חדש לאוטובוס בפתח תקווה, תוך במקצועיות רבה ובהוצאה נמוכה. מצבר מומלץ לאוטובוס, למשל, הוא מצבר 220 אמפר מבית חברת שנפ. כמו מצברים לכל סוגי הרכבים, גם מצבר לאוטובוס ניתן להזמין עד הבית!

מצבר למשאית בעיר פתח תקווה

משאית שיש בה תקלות היא בעיה גדולה ועלולה לעלות לך כסף רב. לכן, בלירון מצברים אנו מייעצים לך לבצע בדיקה למצבר המשאית שלך לפחות פעם בשבוע כדי להימנע ממצב בו המשאית לא מניעה והיום שלך מתחיל באיחור. במידה ומצאת שמצבר המשאית תקול או גמור, מומחי לירון מצברים ישמחו לספק לך מצבר חדש למשאית בפתח תקווה. מקצוען מומחה במצברים של לירון מצברים יגיע עד אליך לכל מיקום בפתח תקווה בו המשאית שלך תקועה ויספק לך מצבר אמין ואיכותי למשאית שלך.

להזמנת מצבר לרכב בפתח תקווה לכל סוגי כלי הרכב אנחנו תמיד כאן לשירותכם, ניתן להתקשר ולקבל ייעוץ חינם ללא עלות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בפתח תקווה התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

המחיר ההתחלתי של מצבר חדש לרכב הינו 450 ₪. העלות משתנה בהתאם לסוג המצבר שמתאים לרכב שלכם.

icon

אנו מעניקים שירות החלפת מצבר לרכב ללא עלות בחנות. במידה והינכם מעוניינים בשירות החלפת מצבר עד הבית, השירות כרוך בתוספת תשלום.

icon

בשוק קיימים מגוון רחב של מצברים לרכב. מומלץ לרכוש מצבר מאחד היצרנים הגדולים: ורטה, שנפ, בוש.

icon

סוג המצבר תלוי בסוג הרכב ומידת האמפר שמתאימה לו. לדוגמא לרכב מאזדה 3 יתאים מצבר מסוג 60 או 65 אמפר.