החלפת מצבר לטויוטה קורולה בצורה הזולה והיעילה ביותר!

המשפחתית האהובה הזו גם עלולה להיתקע בגלל מצבר לא תקין. אם פעם הדבר היה כרוך בהזמנת גרר ובזבוז זמן מיותר במוסך, היום אפשר לקבל מצבר חדש לטויוטה קורולה מבלי לזוז מהבית! שירות מצבר לטויוטה קורולה עד הבית של לירון מצברים כולל הגעה של מומחה מצברים, החלפה של המצבר הישן והדרכה מפורטת על המצבר החדש ודרכים לשמור עליו ולהאריך את חייו. שירות זה זמין עבורך עשרים וארבע שעות ביממה כך שגם אם נתקעת, זה לא ממש משנה כי תוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז המצבר יוחלף והשגרה שלך תחזור לקדמותה.

שירות מצברים לטויוטה קורולה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לטויוטה קורולה מחיר החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לטויוטה קורולה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לטויוטה קורולה

מצברים לטויוטה קורולה במבצע:

כך ניתן לזהות מצבר גמור

לא צריך להיות מומחה מצברים כדי לזהות שהמצבר שלך אוטוטו מסיים את תפקידו ועוזב למפעל המיחזור. מצברים לטויוטה קורולה אחראיים לייצור החשמל ברכב ולכן משפיעים על כל המערכות החשמליות הקיימות בו. יש לך אפשרות למנוע את הבוקר הארור ההוא בו המצבר החליט להפסיק לעבוד ולדפוק לך את כל היום על ידי שימת לב למספר התנהגויות מוזרות של הרכב שלך.

  • הרכב מתקשה להניע
    מצברים לטויוטה קורולה אחראיים ליצירת הניצוץ שהסטרטר משתמש בו כדי להניע את הרכב. אם החשמל שמגיע אליו חלש, הסטרטר לא ימשוך מספיק חשמל ולא יצליח להניע את הרכב. זהו סימן מובהק שהמצבר שלך אוטוטו עומד להיגמר.
  • מערכות החשמל משתגעות
    חוסר באספקת חשמל סדירה עלול לשבש את העבודה התקינה של כל מערכות החשמל שברכב. אם זיהית שאזעקת הרכב לא נועלת את הרכב, מערכות הסאונד מגמגמות והאורות נראים חלשים מתמיד, ככל הנראה הגיע הזמן להחליף מצבר.
  • נורת המצבר נדלקה בלוח המחוונים
    זו נורה שככל הנראה לא תחלוף מאליה ואסור להתעלם ממנה. לא בטוח שהמצבר גמור, אבל כדאי מאוד לקפוץ לחשמלאי רכב שיבדוק את המצבר שלך וימליץ לך על המשך הדרך עם המצבר שלך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לטויוטה קורולה התקשרו אלינו: 072-3921104

איך לבחור מצבר חדש לטויוטה קורולה?

התחרות הגוברת בשוק המצברים הכניסה מתחרים חדשים אשר הביאו איתם טכנולוגיות חדשות ומצברים זולים. תחרות היא דבר מבורך אך לצערנו נתקלנו במקרים בהם מצברים חדשים לא עמדו בעומס ובאקלים הישראלי וקרסו. בנוסף מצברים מוכרים זוייפו וגרמו לתקלות רבות ואף להשבתה של הרכב! כדי לעשות לך סדר בדברים כתבנו עבורך מספר טיפים שיעזרו לך לבחור נכון בפעם הבאה שיגיע הזמן להחליף מצבר לטויוטה קורולה.

רכישת מצבר חדש מחברה ותיקה ומוכרת

חברות מצברים חדשות המגיעות לארץ יכולות להביא בשורה חדשה ולהיראות משתלמות במיוחד ביחס למחיר. החיסרון המשמעותי ביותר הוא כמובן המוניטין ואיכות המצבר. חברות חדשות לא הוכיחו עדיין את איכותן ויכולות להיעלם מהשוק באותה המהירות שהן נכנסו אליו. לירון מצברים ממליץ לעבוד עם חברות מוכרות וותיקות כגון מצברים מתוצרת שנפ, וורטה אשר הוכיחו את איכותן בכבישי ישראל.

רכישת תעודת אחריות מקורית מקיפה

כל מצבר מגיע עם תעודת אחריות בתוקף. תעודת אחריות זו מעניקה לך שקט נפשי במקרה של תקלה במצבר. מומלץ לרכוש תעודת אחריות מקיפה יותר ולהאריך את חודשי השירות המגיעים לך מכיוון שאין לדעת איזו תקלה עלולה לקרות במצבר החדש שלך. מצברי שנפ לדוגמא מפעילים כ-2500 נקודות שירות שונות בארץ, מה שמעניק לך ביטחון שיא במצבר שנפ החדש שלך.

השוואת מחירי מצברים

מדהים מהם פערי מחירי המצברים כשבוחרים מצבר חדש לטויוטה קורולה. מצד שני, הקלות בה ניתן לרכוש מצבר לטויוטה קורולה היום מאפשרת לך להשוות מחירים וליהנות מאותו המצבר במחיר זול. מצד שני אנחנו ממליצים לך להפעיל שיקול דעת ולבדוק האם המחיר נמוך מדי עד כדי כך שהוא נראה מוזר. כפי שכתבנו, נתקלנו במקרים בהם מצברים זוייפו וגרמו לתקלות משמעותיות ברכב.

כמה עולה מצבר לטויוטה קורולה?

תהיתם כמה אמפר מצבר לטויוטה קורולה? טויוטה קורולה נעה על מצבר 60 אמפר. מחירי מצברים משתנים לפי סוגי היצרניות, תוקף תעודות האחריות השונות וכמובן המקומות מהם נרכשים המצברים. לירון מצברים ממליץ לרכוש מצבר חדש של ורטה או שנפ מכיוון שהם מתאימים במיוחד לאקלים הישראלי ומעניקים תמורה מלאה למחירם. מצברים אלו נחשבים יקרים יותר מהמתחרים הזולים אך בהחלט שווים את ההשקעה ויעניקו לך נסיעות בטוחות וחלקות לאורך זמן.
ניתן לרכוש מצבר שנפ 60 אמפר ב-455 ₪ ומצבר ורטה 60 אמפר בהחל מ-605 ₪

כמובן שאם נתקעת עם הרכב תוכל להשתמש בשירות מצבר עד הבית לטויוטה קורולה! בתוך 30 דקות בכל מקום באזור המרכז יגיע אליך מומחה ויחילף לך מצבר לרכב מבלי שתצטרך לזוז מהמקום.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לטויוטה קורולה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית טויוטה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לטויוטה קורולה הינם מצברים בקיבולת בין 45 עד 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לטויוטה קורולה מחיר החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לטויוטה קורולה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.