החלפת מצבר לרנו פלואנס בזמן ובמקום המתאימים לך!
להיתקע בלי מצבר זו חוויה לא נעימה ובעיקר מתסכלת מכיוון שהדרך היחידה שלך להחליף מצבר לרנו פלואנס היא לנסוע למוסך במקרה הטוב ולהזמין שירותי גרירה במקרה הרע. לא עוד! לירון מצברים מציע לך את שירות מצבר לרנו פלואנס עד הבית, במסגרתו השירות יגיע אליך, בכל מקום במרכז הארץ ותוך חצי שעה בלבד מומחה מצברים שיאבחן את המצבר הקיים שלך ורק אם הוא באמת גמור יחליף לך מצבר חדש. לאחר ההתקנה המהירה, מומחה המצברים יסביר לך איך לשמור על המצבר החדש שלך כדי שההשקעה שלך תחזיק כמה שיותר זמן!

שירות מצברים לרנו פלואנס זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרנו פלואנס במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרנו פלואנס התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרנו פלואנס

מצברים לרנו פלואנס במבצע:

כל מה שצריך לדעת על מצבר לרנו פלואנס

רגע לפני שהטלפון מחייג לסוכנות המצברים, כדאי לוודא שהאשם במצב הוא באמת המצבר כי זה לא תמיד המצב. מצבר לרנו אחראי על ייצור ואספקת החשמל לכל מערכות החשמל של הרכב ובראש ובראשונה לסטרטר שבתורו מסובב את המנוע אשר צריך סיבוב חשמלי מלא אחד כדי להניע. מעבר לסטרטר, ישנו עוד רכיב שהמצבר צריך כדי לפעול בצורה תקינה והוא האלטרנטור. התפקיד שלו הוא להטעין את המצבר בנסיעה כדי שיוכל להמשיך לייצר חשמל וחוזר חלילה, מה שאומר שיש עוד שני רכיבים שאחראיים להנעת הרכב ויכולים להיות אשמים בזה שהרכב תקוע. כדי לוודא שהמצבר לרנו פלואנס תקין, ניתן לבדוק את הדברים הבאים:

  • מערכות החשמל תקינות
    עוד לפני הנעת הרכב, מצבר תקין צריך לספק מספיק חשמל למערכות הרכב כדי שיעבדו עד שהמצבר יתרוקן ולכן אם החלונות מגיבים בצורה טובה, המזגן מקרר ואורות הרכב נראים חזקים, ככל הנראה שהמצבר שלך תקין.
  • המצבר בתוקף
    אורך החיים של מצבר לרנו פלואנס הוא בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי באיכות המצבר ובשימוש בו. ניתן לבדוק את תאריך ייצור המצבר בצורה קלה על ידי הרמה של מכסה המנוע ובחינת המספרים המוטבעים על המצבר. המספרים האלו מסמלים את החודש והשנה בה יוצר המצבר ולכן יכולים להעניק לך אינדיקציה לגבי גיל המצבר.
  • אין רעשי תקתוק מכיוון המנוע
    מצבר תקין לא משמיע רעשים הן בהנעה והן בנסיעה ולכן אם זיהית צלילים של תקתוק מכיוון המנוע, יכול להיות שהמצבר הגיע לסיום חייו.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרנו פלואנס התקשרו אלינו: 072-3921104

כמה עולה מצבר לרנו פלואנס?

כמו כל מוצר, גם מחירי מצברים לרנו פלואנס מושפעים ממספר פרמטרים אשר מרכיבים את המושג “מצברים איכותיים”.
בתחום המצברים לרנו פלואנס ישנה עלייה מתמדת בכניסת מתחרים חדשים לשוק אשר הביאו איתם טכנולוגיות חדשות במחירי לאו קוסט שקורצים לכל מי שצריך לרכוש מצבר חדש, ובצדק. קל להתפתות למצבר זול מכיוון שהחשיבות של מצבר איכותי לרכב שלך לא מקובעת בתודעה שלך. מצבר איכותי יכול לעשות את ההבדל בין נסיעה חלקה ובטוחה לבין בזבוז משווע של זמן וכסף על גרירה ורכישת מצבר חדש.
לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר מהיצרניות האיכותיות ביותר בשוק – ורטה ומצברים מבית שנפ מכמה סיבות:

  • ניסיון, ותק ומוניטין
    שלוש היצרניות האלו מפתחות ומייצרות מצברים מעל ל-50 שנים, מה שאומר שהידע הטכנולוגי שלהן עצום ורק ממשיך להתפתח. בנוסף, המצברים של החברות האלו משמשים כמצברי הבית במגוון מותגי רכב מובילים כגון מרצדס, אאודי ואף נמכרים לתעשיות הבטחוניות.
  • אמינות מוכחת
    המצברים של היצרניות האלו נמכרים במאות אלפים בכל רחבי העולם, מה שמעיד על האמון של הצרכנים במצברים האלו. מעבר לכך, החברות האלו מספקות תעודות אחריות מקוריות לתקופות של 12 עד 24 חודשים, מה שמעניק לך הצרכן את הביטחון שהמצבר לרנו פלואנס שרכשת מבוטח על ידי החברה היצרנית שלו.
  • פריסה רחבה של נקודות שירות
    העוצמה האמיתית של החברות האלו מגיעה מכיוון נקודות השירות שלהן. לצורך הדוגמא, חברת שנפ מחזיקה כ-2500 נקודות שירות אשר פזורות בכל רחבי הארץ! ריבוי נקודות השירות מאפשר לך ליהנות משירות מלא בכל תקלה שחלילה תקרה למצבר שרכשת כך שזה לא משנה לאן נסעת, בטוח שתהיה שם נקודת שירות.

יחד עם זאת, לירון מצברים מתמחה בהתאמת מצבר לסוג הרכב ולכל תקציב כך שהרכישה שלך תהיה מדויקת ותפורה אישית למידות הרכב והצרכים שלך בין אם מדובר במצבר חדש או מצבר משומש. אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לך להבין טוב יותר את עולם המצברים. במידה ויש לך שאלות נוספות, נשמח לסייע לך בשיחת ייעוץ והכוונה בחינם בכל שעות היממה. בנוסף, אנו מציעים לך שירותמצבר לרנו פלואנס עד הבית בתוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז. מומחה מטעמינו יגיע עד אליך ויחליך לך מצבר לרכב ברעננה, אור יהודה, יבנה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרנו פלואנס התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית רנו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לרנו פלואנס הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר או 72 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לרנו פלואנס החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לרנו פלואנס עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.