שיחת טלפון אחת ומחליפים מצבר לרנו מגאן
הרנו שלך נתקעה בלי מצבר? אין טעם להתעצבן! לירון מצברים יספק לך מצבר לרנו מגאן שלך תוך חצי שעה בלבד, בכל מקום באזור המרכז! כל מה שצריך לעשות הוא להזמין את שירות מצבר לרנו מגאן עד הבית וליהנות מהגעה של מומחה מצברים עד אליך שיבדוק את המצבר הנוכחי ורק אם הוא באמת גמור יחליף לך אותו בחדש. לאחר התקנה מהירה, המומחה ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך כך שההשקעה שלך תהיה ארוכה ומשתלמת הרבה יותר!

שירות מצברים לרנו מגאן זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרנו מגאן במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרנו מגאן התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרנו מגאן

מצברים לרנו מגאן במבצע:

איך פועל מצבר?

אחת הדרכים למנוע הפתעות מכיוון מצבר לרנו היא להבין איך הוא פועל. כדי להבין את זה, נפרט אילו סוגי מצברים קיימים היום בשוק מכיוון שלמרות שהם דומים, הם שונים לגמרי. כל המצברים מכילים חומרים שיחד מייצרים תגובה כימית אשר מייצרת חשמל. כמות החשמל המיוצרת נמדדת על ידי יחידה הנקראת אמפר. יחידה זו מסמלת את כמות החשמל שמצבר מייצר בשעה ולכן מצבר 55 אמפר מסוגל לייצר 55 אמפר של חשמל בשעה. רכבים שונים נוסעים על מצברים שונים אך למרבה הפלא גם רכב מאותו הדגם והשנתון יכולים לנסוע על מצברים שונים ואנחנו נסביר את הסיבה בהמשך. בינתיים נבין אילו סוגי מצברים קיימים בשוק ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד:
מצבר עופרת
המצבר המוכר והנפוץ ביותר בשוק. מצבר זה עשוי מלוחות עופרת אשר טבולות במים מזוקקים וחומצה שסגורים בתוך המצבר ויחד מייצרים חשמל. היתרונות במצבר זה הם ההפצה הרחבה שלו והמחיר הזול. החסרונות הם הזיהום הסביבתי, הצורך למלא מים מזוקקים והעמידות הבינונית שלו.
מצבר ג’ל
הדור הבא של מצברי העופרת. כאן החליפו את המים המזוקקים בג’ל כך שהמערכת כולה סגורה ולא צריכה מילוי של נוזלים. היתרונות של מצבר זה הם בחוסר הצורך למלא מים מזוקקים, העמידות הגבוהה והידידותיות לסביבה. החסרון שלו הוא המחיר המעט יקר ממצבר העופרת.
מצבר Start&Stop
הפיתוח החדשני ביותר בעולם המצברים. מצבר זה מסוגל לפרוק את כל החשמל שבו ולהיטען מחדש מספר רב של פעמים מבלי להיחשק תודות לטכנולוגיה הייחודית שלו. היתרונות של המצבר הזה הם בידידותיות שלו לסביבה, האמינות והחוזק והחיסכון שלו בדלק. החסרונות שלו הם חוסר ההתאמה שלו לכל הרכבים והעלות היקרה שלו.

איך להתאים מצבר לרנו מגאן שלי?

בתקופה האחרונה נכנסו המון דגמים חדשים לשוק המצברים. מצד אחד הכניסה שלהם הוזילה את מחירי המצברים אך מהצד השני השפע גורם לבלבול מכיוון שהשיווק המסיבי של המצברים האלו לא מאפשר להבין האם הם באמת טובים כמובטח. ישנם סוגי של מצברים אשר מבטיחים ביצועים גבוהים במחירי לאו קוסט ולכן קל להתפתות לרכוש אותם אך רבה תהיה האכזבה כשהמצברים לא יעמדו בעומסים השונים וישבקו חיים מוקדם מהצפוי. אז רגע לפני שרוכשים מצבר לרנו מגאן שלך, כדאי להבין איזה מצבר מתאים לרכב שלך ולעומס החשמל המופעל ברכב.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרנו מגאן התקשרו אלינו: 072-3921104

מצברים לרנו מגאן, מה הכי מומלץ?

לירון מצברים ממליץ לרכוש מצברים מתוצרת ורטה ושנפ מכמה סיבות:

  • איכות
    יצרניות אלו מובילות בתחומן ופועלות מזה 50 שנים בתחום המצברים. הניסיון הענף שלהן בתחום מעניק להן יתרון טכנולוגי מובהק אשר בא לידי ביטוי באיכות המצברים אשר עומדים בעומסים של הכבישים והרכבים החדשים בהצלחה.
  • אחריות
    רכישה של מצבר לרנו מגאן מאחת היצרניות האלו מקנה לך תעודת אחריות מקורית שמהווה חותם איכות וביטחון במצבר שרכשת. התעודות האלו תקפות ל-12 עד 24 חודשים ומעניקות לך שירות מלא בכל אחת מנקודות השירות הפרושות ברחבי הארץ (שנפ מחזיקה כ-2500 נקודות כאלה), כך שגם אם צצה תקלה במצבר החדש שלך, ניתן לתקן אותה במהירות ובקלות.
  • התאמה לאקלים הישראלי
    דבר חשוב שיש לקחת בחשבון הוא החום הישראלי הכבד אשר מעמיס על המצבר הן ישירות על ידי עבודה בתנאי שרב והן על ידי חשיפה ממושכת לשמש. היצרניות הנ”ל התאימו את המצברים לרנו מגאן למזג האוויר הישראלי ולכן יש להם יתרון בעמידות שלהם בעונה החמה.

כמה עולה מצבר לרנו מגאן?

המומחיות של לירון מצברים היא בהתאמת מצבר לסוג הרכב הספציפי שלך ולא פחות חשוב – לתקציב שלך ולכן יש לנו במלאי מגוון רחב של מצברים אשר יספקו לך מענה מלא לשימושים שלך מצד אחד וישארו בגבולות התקציב שלך מהצד השני.
אם נתקעת עם הרכב ורוצה להחליף מצבר במהירות, התקשר אלינו ללירון מצברים ומומחה מטעמנו יגיע אליך לכל מקום באזור המרכז בתוך 30 דקות בלבד ויחליף לך מצבר לרכב ברמת השרון, גבעת שמואל ועוד ערים רבות במסגרת שירות מצבר לרנו מגאן עד הבית!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרנו מגאן התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית רנו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לרנו מגאן הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לרנו מגאן החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לרנו מגאן עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.