המצבר שלך התפטר מבלי להודיע? זה זמן להתקשר ללירון מצברים!
מגוון רחב של מצברים להונדה סיוויק מחכים לך אצלנו. לירון מצברים תשלח אליך מומחה מצברים שיגיע אליך, לכל רחבי הארץ, עם מצבר להונדה סיוויק עד הבית. מומחה המצברים יתקין את המצבר ברכב שלך וידריך אותך על דרכים לשמור עליו לאורך זמן.

שירות מצברים להונדה סיוויק 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים להונדה סיוויק במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר להונדה סיוויק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר להונדה סיוויק

מצברים להונדה סיוויק במבצע:

על הונדה והמצברים

חברת הונדה היפנית מוכרת בכל העולם כיצרנית רכבים, אופנועים, משאיות ואוטובוסים בין הגדולות בעולם. בזכות גודלה והידע שלה, הונדה מייצרת בנוסף גנרטורים, טרקטורונים ואף רובוטים! כל אלו מעידים עליה כחברה אמינה אשר מעניקה תמורה מלאה ללקוחות שלה. בכבישי ישראל ניתן לראות מספר דגמי הונדה כגון הונדה ג’אז, הונדה שאטל וכמובן הונדה סיוויק הנחשב כרכב הדגל של החברה בישראל.
גם רכבים יוקרתיים כמו הונדה סיוויק עלולים למצוא את עצמם ללא מצבר תקין. מצברים מתקלקלים משלל סיבות החל מחוסר תחזוקה שוטפת, דרך מצבר לא מתאים ועד בחירת מצבר זול מדי. במידה ואתר זקוק למצבר להונדה סיוויק בגלל מצבר מקולקל שלא מניע, אין טעם להתרגז. זוהי הזדמנות נפלאה לרכוש מצבר חדש שיתאים בדיוק לסוג הדגם שלך ולשימושים שלך בו. מצבר יקר הוא לא בהכרח המצבר המתאים לרכב שלך!
מצבר לרכב נמדד בקיבולת האמפר אותה הוא מספק, כשלהונדה סיוויק יתאים מצבר 46 אמפר. גם מצבר זה לא בהכרח יתאים לכל בעלי הונדה סיוויק מהסיבה הפשוטה שישנם שימושים רבים ושונים לרכב. במידה והרכב שלך נוסע נסיעות קצרות ועירוניות, אין הוא צורך המון חשמל ועומס החשמל שבו נמוך. מצד שני, במידה והרכב שלך משמש גם לטיולים ארוכים ומותקנות עליו מערכות סאונד משוכללות, מסכים וסאן רוף, ככל הנראה שעומס החשמל על המצבר יהיה גדול ולכן עדיף יהיה לרכוב מצבר איכותי ועוצמתי יותר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר להונדה סיוויק התקשרו אלינו: 072-3921104

דרכים לשמור על מצבר להונדה סיוויק לאורך זמן

מצבר, ככל המוצרים, צריך תחזוקה מינימלית על מנת להאריך את חייו. חבל להשקיע במצבר איכותי ולבסוף לא לתחזק אותו ולראות אותו נהרס לאט לאט. עם הטיפים הקטנים שכתבנו לך בהמשך ניתן לטפל במצבר במהירות וביעילות ולהבטיח ניצול מקסימלי של המצבר החדש שלך.
בדיקה חצי שנתית
צוות לירון מצברים ממליצים לך לקפוץ לחשמלאי רכב מוסמך על מנת שיבדוק את מצב המצב. בדיקה זו יכולה להעניק לך קנה מידה ביחס למצבו של המצבר שלך ולמנוע אפשרות שהרכב לא יניע בפתאומיות ויכניס אותך ללחצים מיותרים והוצאות גדולות ללא סיבה.
בדיקת המצב החיצוני של המצבר
כל מצבר להונדה סיוויק בין אם זה 55 אמפר או 46 יושב בתושבת מיוחדת ליד המנוע ואליו מחוברים שני כבלי חשמל המובילים את החשמל מהמצבר אל הרכיבים השונים ברכב. תושבת זו חשופה לזעזועים ולכן אם חלילה נקלעת לתאונה קלה או לבור כביש עמוק מדי, כדאי לך להציץ אל המצבר על מנת להבין אם נוצרו סדקים או חלילה התגלתה נזילה מהמצבר. נזילה זו מסוכנת מאוד לרכב שלך ולך ולכן אסור בתכלית האיסור לגעת בנוזל או לנסות לתקן את הנזילה בעצמך!
מעבר לכך, במידה וגילית שכבה ירוקה או לבנה באיזור המצבר זו קרוזיה. בקורוזיה ניתן לטפל על ידי שפיכה של מים רותחים וייבוש המקום. במידה והקורוזיה חוזרת יש לגשת לתיקון המצבר.
מילוי מים מזוקקים
המצברים הנפוצים בעולם הם מצברים פתוחים או בשמם השני מצברי עופרת. מצברים אלו מורכבים מלוחות עופרת ומלאים בחומצה. מצברים אלו זקוקים למים שיקררו אותם ולכן יש לבדוק את גובה המים במצבר על מנת למנוע התחממות יתר.
תוקף המצבר
אורך החיים של מצבר בשימוש סטנדרטי הוא עד ארבע שנים ולכן יש לבדוק מתי בפעם האחרונה החלפת מצבר. במידה ושכחת, כנראה שהגיע הזמן להחליף מצבר.

לירון מצברים עד הבית – הבחירה החכמה

צוות לירון מצברים מחזיקים מלאי מצברים להונדה סיוויק אשר מעניק לך את האפשרות לבחור את המצבר המתאים ביותר עבורך מבחינת צריכת חשמל ומחיר המצבר. בנוסף, לירון מצברים מציעים לך את שירות מצבר להונדה סיוויק עד הבית אשר יביא את המצבר החדש שלך עד אליך ללא צורך להגיע לסוכנות! שירות זה יעיל כמובן במקרים שמצבר הרכב שלך כבר שבק חיים אך לא רק! שליחות והחלפה של מצבר על המקום יכולה לחסוך לך המון זמן ולא מעט כסף ותמנע ממך נסיעה לסוכנות המצברים, עמידה בפקקים ומציאת חניה. לירון מצברים זמינה עבורך עשרים וארבע שעות ביממה ולכן ניתן לתזמן את החלפת המצבר לזמן המתאים ביותר עבורך. מומחה של לירון מצברים יגיע עד אליך בכל מקום במרכז ויבצע החלפת מצבר בפתח תקווה, נס ציונה, יבנה ועוד.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר להונדה סיוויק התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית הונדה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים להונדה סיוויק הינם מצברים בקיבולת 46 או 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר להונדה סיוויק החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר להונדה סיוויק עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי בסוג המצבר שרכשתם.