האוטו נתקע? מחפש מצבר לרכב בראשון לציון? הטלפון הראשון שלך צריך להיות ללירון מצברים!

היום שלך לא הולך להיהרס! מומחי ההתקנות של לירון מצברים יגיעו אליך תוך 30 דקות בלבד עם מצבר מותאם בדיוק לצורכי הרכב שלך במחיר מצוין. המומחים שלנו יכולים להגיע לכל איזור בארץ ובזכות מלאי המצברים הגדול שלנו הם יביאו איתם בדיוק את המצבר שמתאים לך.
היעזרו עוד היום בשירות מצבר לרכב עד הבית בראשון לציון ונשמח לספק לכם את השירות המקצועי ביותר עוד היום!

שירות מצברים לרכב בראשון לציון 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב בראשון לציון במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בראשון לציון התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב בראשון לציון

שירות החלפת מצבר לרכב בראשון לציון

המצבר שבק? לירון מצברים תמיד הראשונים לדבר איתם!
בכל מקום בו נתקעת, אזור התעשייה הישן, יס פלנט, תחנה מרכזית חדשה, רוטשילד או במערב העיר, מומחה מצברים שלנו יגיע להחלפת מצבר לרכב עד הבית בראשון לציון תוך 30 דקות בלבד! מתקין מומחה של לירון מצברים עם מצבר המתאים בדיוק לרכב שלך ולאנרגיה לה הוא זקוק. לקנות מצבר זה קל, לרכוש מצבר מתאים זו משימה מאתגרת. אם מצבר הרכב שלך סיים את תפקידו, לירון מצברים מזמינים אותך להתקשר אלינו ולרכוש מצבר לרכב בראשון לציון במחירים מצויינים ובשירות איכותי. בלירון מצברים תוכל למצוא מצברים מבית ורטה ,מצברים מבית שנפ ועוד מגוון מצברים.

מגוון מצברי Start & Stop לרכבים בעיר ראשון לציון

מצברים מסוג Start & Stop, מצברים אשר מצמצמים בזיהום אוויר וחסכוניים בצריכת דלק, נפוצים כיום ברכבים אשר לא זכו למצברים מסוג זה בעבר. חברות Mid class כגון טויוטה, סוברו וקיה השתלבו גם הן במהפכה ומספקות לנהגי הרכבים מתוצרתן מצברי Start & Stop. מצברים מסוג זה מיועדים לעבודה בתנאים מורכבים שכן כאשר הדממת המנוע מתרחשת ברגע לחיצה על הברקס, ולעומת זאת הדלקת המנוע מתרחשת מייד עם עזיבת הרגל את הדוושה. לכן אנחנו בלירון מצברים ממליצים לך לפנות למומחים שלנו כדי לזכות בייעוץ מלא באשר לרכישת מצבר לרכב בראשון לציון מסוג מתקדם זה.
בלירון מצברים מגוון מצברים מסוג start stop כמו מצבר סטארט סטופ לטויוטה ראב 5, מצבר למאזדה 6 מסוג start & stop ועוד.

מצברים בראשון לציון לאופנוע

אמנם מצבר 12 אמפר לאופנוע הוא המצבר בעל היקף המכירות הגבוה בתחום, אבל נשאל האם הוא המצבר מתאים לך? לא בוודאות. כשרוצים לבחור מצבר חדש לאופנוע, יש לשאול מספר שאלות:

  • מהן המלצות היצרן?
  • איזה שימושים אני עושה באופנוע?
  • מהו התקציב שלי?
  • מה המליץ המוסכניק שלי?

כאשר לשאלות אלו יש תשובות, מומחי לירון מצברים ישמחו לסייע לך להחליט על המצבר הנכון והמתאים ביותר עבורך באמצעות שיחת טלפון אחת.
במידה ומצאת שכבר מאוחר מדי והמצבר כבר שבק ולא מניע, אנו מזמינים אותך ליצור קשר איתנו ולהזמין מומחה מצברים בראשון לציון אשר יגיע עד אליך עם מצבר מעולה, אמין, עמיד וחזק מחברה ידועה שישרת את רכבך בשנתיים הקרובות, אז תידרש החלפה נוספת.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בראשון לציון התקשרו אלינו: 072-3921104

רכישת מצבר לקטנוע בעיר ראשון לציון

ברשותך Joy ride 200, XMAX 250 סמ”ק או אפילו Burgman 400 והקטנוע שלך לא מניע? מומחי לירון מצברים הם התשובה בשבילך!
לרוב, אורך חיי מצבר לקטנוע הוא שנתיים מקסימום. לצערנו, מעטים מרוכבי הקטנוע בארץ מכירים עובדה זו ולכן אנו ממליצים לך לבדוק עם המוסכניק שלך את גילו המצבר שלך. למצוא קטנוע לא מניע בבוקר עלול לייצר תסכול רב, רוגז והוצאה כספית מיותרת.
כדי לחסוך בכל אלה, לירון מצברים מזמינים אותך להתקשר ממש כעת כדי לקבל הצעת מחיר מעודכנת ורלוונטית בדיוק עבור הקטנוע שלך. תוך 30 דקות בלבד, יגיע אליך מתקין מומחה של לירון מצברים. המומחה יבצע פעולות של החלפה והתקנה של המצבר החדש שלך וידריך אותך בצורה מפורטת ומקצועית על תחזוקה נכונה!

מצבר לקלנועית בראשון לציון

קלנועיות הפכו להיות חלק מנוף התחבורה בכבישי ישראל, הן פופולאריות והן כאן כדי להישאר. מאחר והקלנועיות נוסעות על כוח חשמלי בלבד, קלנועיות דורשות מצברים חזקים ואמינים אשר יעמדו בדרישות הנוהגים ולא יתרוקנו לפתע במהלך הנסיעה. להבדיל מהמצברים הרגילים, מצברי פריקה עמוקה, מיועדים להגיע לרמת פריקה של 100% ולהיטען שוב. לירון מצברים זיהו את המגמה הגוברת בשימוש בקלנועיות ונערכה מראש. מומחי המצברים שלנו יבדקו איתך את אופי השימוש בקלנועית ויכינו לך מצברים המתאימים במיוחד לסוג הקלנועית שלך ולצרכים שלך. מצברי ורטה ומצברי שנפ הם הטובים ביותר לקלונעיות, וממתינים לך אצלנו.

רכישת מצבר לטרקטורון בראשון לציון

הספקת חשמל אמינה וחזקה היא תנאי הכרחי לטרקטורון חזק בעבודת שטח. לכן, חשוב לא להתפתות למחירים נמוכים במיוחד שקרוב לוודאי יצביעו על איכות נמוכה של המצבר לטרקטורון. אנו בלירון מצברים ממליצים לך לא לחסוך בטיפול בטרקטורון שלך בכלל, ובפרט לא במצבר. מאחר ולמצבר השפעה על כל מערכת ההנעה של הטרקטורון, חשוב לבחור בקפידה מצבר איכותי לטרקטורון שלך.
נשמח לסייע לך בכל שאלה והתייעצות כדי להעניק לך התאמה מדויקת ואיכותית של מצבר בראשון לציון בדיוק לשימוש שלך בטרקטורון.
אם הגעת למצב בו כבר נתקעת והטרקטורון לא מניע, מומחה מצברים של לירון מצברים יגיע עד אליך בשירות החלפת מצברים בראשון לציון עד הבית ויבצע החלפת מצבר תוך 30 דקות מרגע שיחת הטלפון!

מצבר לאוטובוס בראשון לציון

בכל מזג אוויר, משרב ועד גשם זלעפות, האוטובוס הוא כלי שעובד תמיד. אך עם המחויבות של האוטובוס לתת שירות בכל זמן, מגיעה גם ההתחייבות שלך, בעל האוטובוס, לטפל ולטפח אותו כדי שיעמוד במשימות היומיות הרבות והלא פשוטות שעליו לבצע. שימור המצבר היא אחת מהדרכים להבטיח שהאוטובוס שלך עובד ויעיל. מומחי לירון מצברים ממליצים לך להשקיע ולרכוש מצבר חדש, חזק, אמין ועמיד כדי להימנע מאי נעימויות בתחילת יום עבודה. גם בעלי אוטובוס נהנים משירות מצבר עד הבית בראשון לציון!
בין אם אתם זקוקים להחלפת מצבר לרכב בראשון לציון או לאוטובוס, לירון מצברים כאן על מנת לספק לכם מידע מקצועי וייעוץ לקראת החלפת המצבר הבא שלכם.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בראשון לציון התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

עלות המצבר לרכב משתנה בהתאם למידת האמפר שלו וסוג היצרן. אנו מספקים מצבר לרכב החל מ 450 ₪ כולל אחריות מלאה.

icon

אנו מעניקים שירות החלפת מצבר לרכב ללא עלות בחנות. במידה והינכם מעוניינים בשירות החלפת מצבר עד הבית, השירות כרוך בתוספת תשלום.

icon

בשוק קיימים מגוון רחב של מצברים לרכב. מומלץ לרכוש מצבר מאחד היצרנים הגדולים: מוטלו, בוש וסטארטאפ.

icon

סוג המצבר תלוי בסוג הרכב ומידת האמפר שמתאימה לו. לדוגמא לרכב מאזדה 3 יתאים מצבר מסוג 60 או 65 אמפר.