הגעת לרכב וגילית תקלה במערכת החשמל? מחפש מצבר לרכב ברמת השרון? רגע לפני שהחשש מהאיחור\הברזה\יום נשרף עולה, לירון מצברים כאן לעזור לך! מלאי גדול של מצברים מכל הגדלים, היצרנים והאמפרים מחכים לך במרחק שיחת טלפון אחת. מומחה מצברים מטעם לירון מצברים יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר עד הבית ברמת השרון תוך 30 דקות בלבד!

שירות מצברים לרכב ברמת השרון 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב ברמת השרון במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב ברמת השרון התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב ברמת השרון

למה החלפת מצבר בזמן תשמור על הרכב שלך?

מצבר הרכב הוא החלק שאחראי לאספקת החשמל בו ולכן הוא מהווה רכיב סופר משמעותי ברכב שיכול להיות ההבדל בין נסיעה חלקה ובטוחה לבין גרירה באמצע שום מקום. מחזור חייו של המצבר נע בין שנתיים וחצי לארבע שנים (תלוי באופן השימוש ברכב ובהתאמת המצבר לרכב) ולכן זהו רכיב שכן צריך לחדש אותו בשלב כזה או אחר. הבעיות מתחילות כאשר לא מתייחסים לרכיב הזה ולוקחים אותו כמובן מאליו. בדיקה פשוטה יכולה לעזור לך לחסוך המון כאב ראש ולא מעט כסף. סוגי רכבים שונים צריכים מצברים שונים ואצלנו תוכלו למצוא מצבר לרכב ברמת השרון לכל סוגי הרכבים בין אם מדובר במצברים לרכבי סקודה, רכבי יונדאי או מיצובישי.

מצברים ברמת השרון – כיצד נאריך את חייהם?

דרך ראשונה: הגעת לטיפול במוסך? מעולה. צוות המוסך ישמח לעזור לך בכל מה שקשור לבדיקת המצבר שלך. הם ידעו להגיד לך את כל הפרטים אודותיו ואף ימליצו לך על מצבר חדש. אבל רגע לפני הרכישה, כדאי לברר איתנו על עלות מצבר מאותו הדגם על מנת לחסוך כסף.

דרך שנייה: תדלוק בתחנת דלק. הגעת למלא דלק ברכב? זו יכולה להיות אחלה הזדמנות לבדוק את מצב המצבר מבחוץ. אם זיהית אבקה לבנה או קורוזיה, אפשר להשתמש במים רותחים כדי לסלק את המפגעים. אם זיהית סדקים או נזילה מאיזור המצבר, לירון מצברים ממליצים לך להתקשר למוקד ההזמנות מכיוון שככל הנראה המצבר שלך נפגע ונוזלת ממנו חומצה המסוכנת לרכב שלך ולך. אנו בלירון מצברים מספקים שירות החלפת מצברים ברמת השרון ובכל איזור המרכז ונגיע עד אלייך במידת הצורך.

דרך שלישית: יצאת לטיול ארוך או לא נגעת באוטו ביומיים האחרונים? הנעה קצרה של הרכב תשמור על המצבר טעון ועל הארנק שלך מלא.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב ברמת השרון התקשרו אלינו: 072-3921104

כיצד נזהה מצבר גמור?

ניסיתם להניע את הרכב ללא הצלחה? רגע לפני שאתם מחפשים מצבר לרכב ברמת השרון, הנה כמה דברים שתוכלו לבדוק כדי לוודא שהמצבר שברכב שלכם אכן שבק חיים ואתם זקוקים למצבר חדש חלופי:

מערכת החשמל של הרכב מגמגמת:

אם אורות הרכב, המזגן, הצופר, החלונות וכל מכשיר חשמלי אחר ברכב התחיל להתעייף כנראה שהגיע הזמן להחליף מצבר וזה בדיוק הזמן לברר לגבי מצבר לרכב ברמת השרון. אלו לא דברים שקורים בגלל מזג אוויר, כמות דלק באוטו או כל דבר אחר. אחר ורק המצבר אחראי לגמגום הזה.

האוטו בקושי מניע:

הרבה פעמים אנחנו בלירון מצברים שומעים שהרכב קר ולכן הוא לא מניע. אנחנו רוצים להפריך את המיתוס הזה ולהגיד לך שכנראה המצבר שלך בדרך לסיום תפקידו. התפקיד העיקרי של המצבר הוא להניע את הרכב ואם זה קורה במספר ניסיונות או שמא נשמעים רעשים מוזרים ממנו, עדיף לך להתחיל לחפש כבר עכשיו מצברים ברמת השרון. אצלנו בלירון מצברים תוכל למצוא מצברים של היצרניות המובילות מצברים מבית ורטה, שנפ, בוש ועוד.

קורוזיה:

החברה הטובה ביותר של המצבר שלך והאויבת הכי גדולה שלך. קורוזיה נוצרת בעקבות טפטוף של חומרים מתוך המצבר מחוצה לו. מגע של החומרים האלו עם האוויר החם הופכת את הקורוזיה למן אבקה שתכסה את המצבר ותיראה כמו אבק. כדי לנקות אותה צריך לנתק את המצבר, לשפוך מים רותחים, להמתין שהכל יתייבש ואז לחבר את המצבר בחזרה. בנוסף, במידה וגילית קורוזיה במצבר הרכב שלך, לירון מצברים ממליצים לך לבדוק את המצבר כי יכול להיות שמסתתרים בו סדקים שעלולים להתפתח לשברים ולגרום נזק לרכב שלך.

איך לבחור מצבר לרכב ברמת השרון?

בניגוד לדעה הרווחת, מצבר טוב יכול לשרת אותך נאמנה הרבה זמן ולמנוע מפחי נפש של רכב תקול וימי עבודה שנהרסו. כשניגשים לבחור מצבר יש להבין את דרישות החשמל של הרכב הספציפי שלך. אם הרכב שלך משמש לנסיעות קצרות ואיננו רכב עבודה, כנראה שמצבר ממוצע יעשה את העבודה. אך אם מדובר ברכב עבודה כמו אוטובוס או משאית, לירון מצברים ממליצים לך לבחור מצבר לרכב ברמת השרון איכותי מחברה מוכרת וידועה אשר תספק לך תעודת אחריות מקורית ארוכת טווח שתשרת אותך נאמנה בעומסי העבודה הכבדים של הרכבים האלו. בכל הנוגע לרכבי דו גלגלי, ההבדלים במצברים יהיו בנפחי האופנועים. קטנוע 125 שמשמש לנסיעות קצרות לא יצטרך מצבר עוצמתי כמו קטנוע 125 סמ”ק המשמש לשליחויות ועובד כל היום וכל הלילה. גם מצברים לרכבי שטח ניתן למצוא אצל לירון מצברים ואף מצברים לקלנועיות. לכן לירון מצברים זו התחנה הסופית שלך בכל מה שקשור למצברים לרכב ברמת השרון, שירות מלא ואדיב ומחירים סופר משתלמים.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב ברמת השרון התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

אנו מעניקים שירות החלפת מצבר לרכב ללא עלות בחנות. במידה והינכם מעוניינים בשירות החלפת מצבר עד הבית, השירות כרוך בתוספת תשלום.

icon

עלות המצבר לרכב משתנה בהתאם למידת האמפר שלו וסוג היצרן. אנו מספקים מצבר לרכב החל מ 450 ₪ כולל אחריות מלאה.

icon

בשוק קיימים מגוון רחב של מצברים לרכב. מומלץ לרכוש מצבר מאחד היצרנים הגדולים: ורטה, שנפ, וולטה.

icon

סוג המצבר תלוי בסוג הרכב ומידת האמפר שמתאימה לו. לדוגמא לרכב רנו קליאו יתאים מצבר מסוג 55 אמפר.