המצבר עושה בעיות? לירון מצברים כאן כדי לעזור לך בכל נושא החלפת המצבר לרכב בראש העין!

רגע לפני שהטלפון מצלצל לעבודה כדי להודיע על חצי יום חופש בגלל מצבר, לירון מצברים מציעים לך פתרון מלא שיחזיר אותך למסלול תוך 30 דקות בלבד עם מצבר עד אליך בשירות מצבר עד הבית בראש העין! שיחה קצרה אלינו ונגיע עד אליך כדי להחליף לך מצבר לרכב בראש העין במחירים סופר משתלמים!

שירות מצברים לרכב בראש העין 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב בראש העין במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בראש העין התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב בראש העין

מה זה מצבר?

החלק החשוב ביותר ברכב אחרי המנוע. מצבר הוא תחנת הכוח של הרכב ולכן הוא אחראי על תהליך ייצור החשמל ואספקתו לחלקי הרכב השונים. גם המצבר מכיל שני קטבים, חיובי ושלילי, בדיוק כמו סוללה רגילה וכוחו נמדד ביכולת שלו לייצר אמפר פר שעה, AH. המצברים שונים זה לזה ומגיעים בקיבולות שונות בהתאם לגודל ולשימוש בהם. לדוגמה: מצבר לרכב או מצבר למשאית לא יהיו דומים בגודל וביכולת אספקת החשמל, אך כן דומים בצורתם החיצונית. דבר זה יכול לבלבל ולכן כדאי לך לדעת מהו האמפר המתאים לסוג הרכב שלך.

איזה מצבר מתאים לרכב שלי?

מחפשים מצבר לרכב בראש העין? ראשית אנחנו צריכים לדעת איזה רכב יש בבעלותכם על מנת להתאים את המצבר.
נתחיל מהדבר הבסיסי ביותר בו נגענו בפסקה הקודמת, המצברים נראים אותו הדבר אך ממש לא דומים. על מנת להתאים מצבר לרכב שלך עליך להבין, מעבר לסוג הרכב שלך, מהם הצרכים החשמליים שלך. האם מותקנות אצלך מערכות סאונד משוכללות? מסכי לד? תאורה מיוחדת? האם הרכב משמש אותך רק לעבודה ולבית או שמא הוא רכב עבודה שחורש את הכבישים? מה התקציב שלך? מה מצב הרכב? האם הוא מועד למכירה או שישאר אצלך לכמה שנים טובות?

התשובות לשאלות האלו יעזרו לך להבין אילו מצברים לרכב רלוונטיים לך יותר וכמה להשקיע בבחירת המצבר הבא שלך. מעבר לכך, קיימות מספר יצרניות מצברים בשוק כגון: מצבר שנפ, מצבר של חברת בוש וורטה, כשכולן מעולות בתחומן אך לא בהכרח רלוונטיות לרכב שלך. דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא תוקף אחריות, כל מצבר מגיע עם תוקף אחריות שונה ובהתאם לכך עולה מחירו. לירון מצברים ישמחו לעזור לך להבין את ההבדלים בין סוגי המצברים וכן לייעץ לך איזה מצבר רלוונטי יותר לרכב שלך, בכל שעות היממה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בראש העין התקשרו אלינו: 072-3921104

אילו סוגי מצברים בראש העין ניתן למצוא?

מצבר סטנדרטי: מצבר עופרת רגיל שאפשר למצוא ברוב הרכבים. מצבר זה לא מיועד לעבודה אינטנסטיבית ולפריקת חשמל גבוהה ביחס לגודלו ולקיבולת שלו. יחד עם זאת, מצברים מסוג זה יעניקו לך את האנרגיה לרכבים סטנדרטיים לצרכי נסיעה קלים. מצברים אלו דורשים תחזוק קבוע בדמות מילוי מים, בדיקת קורוזיה בקטבים ותמיד תעזור עין מקצועית שתעזור לך להעריך את מצב המצבר.

מצבר ג’ל: המצבר לאנשי העולם החדש. מצבר זה ידוע באיכותו הגבוהה הן באספקת החשמל והן בדרישות המקלות שלו. מצבר זה לא זקוק למילוי מים, מזהם פחות ומחזיק לאורך זמן רב יותר. מצברים אלו אמנם יהיו יקרים יותר, אך הם מומלצים מהסיבה הפשוטה שאף אחד מאיתנו לא באמת בודק מה מצב המים במצבר. ברגע שהמצבר משחרר אותך ממילוי מים, הסיכוי לתקלות פוחת משמעותית.

המצבר האחרון עליו נרחיב הוא מצבר פריקה עמוקה. מצבר זה נועד לעבודה אינטנסטיבית וארוכה שמטרתה פריקת כל החשמל שבו וטעינה מלאה שלו לאחר מכן. מצברי פריקה עמוקה מיועדים לשימוש לרכבי עבודה וגם בתור מצברים שמתאימים לקלנועיות ולכן יש להתייעץ עם איש מקצוע בנוגע להתקנה של מצבר כזה.

איך לזהות עסקת מצברים זולים טובה?

נתחיל באמירה, ניתן לקנות מצבר זול. חיפוש ברשת בהחלט יעלה לך כמה וכמה מחירים שונים למצבר לרכב בראש העין ולסוג המצבר הדרוש לך, אבל! כפי שכתבתנו למעלה איכות המצבר נמדד בקיבולת שלו, סוג היצרן שלו, תוקף תעודת האחריות שלו והשירות מסוכנות המצברים. מצד שני, לצערנו הרב נתקלנו גם בזיופים של מצברים ולכן לירון מצברים ממליצים לך לבדוק היטב האם המחיר זול מדי ביחס לשוק. כמו כל מוצר בכל שוק, גם בין מצברים בראש העין ישנו טווח מחירים ספציפי לכל מצבר ולכן יש לקחת אותו בחשבון כשניגשים לרכוש מצבר חדש.

הדברים שאסור לוותר עליהם הם התאמת המצבר לרכב מבחינת אמפר וצרכי החשמל של הרכב הספציפי, תוקף תעודת האחריות (שכמובן עדיף שיהיה ארוך ככל הניתן) וכמות נקודות השירות הפרוסות ברחבי הארץ. מדי פעם יצוצו שחקנים חדשים בתחום המצברים שיכולים להיות מעולים, אך צוות לירון מצברים ממליץ לך להריץ חיפוש קצר בגוגל על מנת להבין את איכותם והאם הם מתאימים לך מבחינת תקציב ולרכב שלך מבחינת השימוש.

הזמנת מצבר לרכב בראש העין בשירות עד הבית

מעוניינים לקבל את המצבר עד למיקום הרכב שלכם? העזרו בשירות הייחודי שלנו: החלפת מצבר לרכב בראש העין עד הבית. בתוספת סימלית ניתן לקבל את המצבר עד אליכם, כולל התקנה,כולל בדיקת טעינה והחלפה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בראש העין התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

עלות המצבר לרכב משתנה בהתאם למידת האמפר שלו וסוג היצרן. אנו מספקים מצבר לרכב החל מ 450 ₪ כולל אחריות מלאה.

icon

החלפת מצבר אצלנו בחנות נעשית בחינם. החלפת מצבר בראש העין עד הבית הינה בתוספת תשלום.

icon

מצבר חדש לרוב מחזיק מעמד בין 2 ל-4 שנים, תלוי במידת הבלאי שלו.

icon

החלפת מצבר ע"י בעל מקצוע מיומן מתבצעת תוך דקות ספורות, כך שאתם יכולים לשוב לשגרה שלכם במהירות.