החלפת מצבר לרכב בהוד השרון רק בלירון מצברים!

השירות, הזמינות, הסבלנות, היצע המצברים הגדול וכמובן המחירים המעולים הופכים את לירון מצברים למספר הטלפון הראשון כשמחפשים מצבר חדש או מצבר משומש. אנחנו מזמינים אותך ליהנות משירות מצבר עד הבית בהוד השרון, עשרים וארבע שעות ביממה בכל איזור הוד השרון!

שירות מצברים לרכב בהוד השרון 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב בהוד השרון במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בהוד השרון התקשרו אלינו: 072-3921104

מצברים לרכב בהוד השרוןמצברים בהוד השרון – הנפוצים

המצבר שלך, קווים לדמותו

החלק הזה שקיים רק כשהמוסכניק אומר לך להחליף אותו, הוא חלק מאוד משמעותי מהרכב שלך. הוא מניע את הרכב, מזרים חשמל לכל מערכות הרכב כגון אורות, צופר, חלונות, מערכת סאונד, לוח מחוונים ועוד. הוא כל כך חשוב שכשהוא לא עובד, שום דבר לא יכול לעבוד ברכב. ועדיין הוא לא מקבל תשומת לב שמתקרבת אפילו לסף הדרוש. אורך החיים של המצבר שלך נע בין שנתיים וחצי לארבע שנים והוא תלוי במספר גורמים. אז בין אם אתה כבר זקוק להחלפת מצבר לרכב בהוד השרון או שעדיין לא, יש כמה פרמטרים שכדאי לך להכיר אודות החלק החשוב ביותר ברכב – המצבר:

  • איכות המצבר:
    מצבר מחברה מוכרת וידועה בעלת מוניטין ישרת אותך נאמנה כמעט לכל אורך תקופת חייו, תלוי בתחזוקה שלו.
  • תיחזוק המצבר:
    הסעיף הזה תקף יותר למצברי עופרת אבל לא רק. הייחוד של מצברי העופרת הנפוצים הוא מילוי המים המזוקקים אחת לכמה זמן. במידה ושכחת לעשות את זה, ובכן, המצבר לא יאריך חיים ואף ייהרס מוקדם מהצפוי.
  • התאמת המצבר לרכב:
    סעיף חשוב מאוד. לא כל מצבר דומה לשני. למרות שהם נראים אותו הדבר, מצברים שונים בתכלית אחד מהשני מרמת הדגם ועד לרמת המותג המייצר. כשיגיע הזמן להחליף מצבר, כדאי לך להתייעץ עם מומחה מצברים שיתאים לך מצבר לסוג הרכב הספציפי שלך. אצלנו תוכלו למצוא מצברים שמתאימים למגוון סוגי מכוניות כמו מצבר להונדה סיוויק, מצבר לדייהטסו סיריון, מצבר לרכבי מאזדה ועוד.
  • התאמת מצבר לדרישות החשמל של הרכב שלך:
    בזכות התפתחות ענף המצברים, ניתן למצוא מצברים לרכב בהוד השרון בכל הסוגים ובכל הגדלים. אך לאו דווקא היקרים יותר הם הטובים יותר. אם הרכב שלך משמש אותך לנסיעות עירוניות פשוטות, אין טעם להשקיע במצבר איכותי מדי. מצד שני, אם הרכב שלך משמש לנסיעות בינעירוניות וטיולים בסופי שבוע, לירון מצברים ממליצים לך לרכוש מצבר לרכב בהוד השרון שיהיה איכותי וחזק שיוכל לעמוד במשימות שלו בגבורה ושעלות המצבר שתרכוש תתאים לכיס ולצרכים שלך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בהוד השרון התקשרו אלינו: 072-3921104

מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר לרכב בהוד השרון?

נתקעת בלי מצבר לרכב בהוד השרון? במידה והרכב כבר נתקע, לירון מצברים יכולים להגיע עד אליך עם מצבר מדויק למידות הרכב שלך ולכמות עומס הנסיעות הספציפי שלך ולהחליף לך מצבר בהוד השרון עד הבית במהירות, יעילות ובמקצועיות. במידה וקפצת לטיפול במוסך והצוות אמר לך שהגיע הזמן להחליף מצבר, יש לך קצת מרווח נשימה לעשות סקר שוק קצר ולהבין איזה מצבר יתאים בדיוק לך מבחינת דרישות ומבחינת תקציב.

אם ברצונך להבין טוב יותר איך עובד מצבר ומה לבדוק בו בצורה ידנית, כדאי לך להצטייד במעט סבלנות ונצא לדרך. ברגע שמרימים את מכסה המנוע מגלים עולם שלם של חלקים המרכיבים את הרכב. המצבר הוא זה שנראה כמו קופסה אפורה עם שני קטבים עליו (חיובי ושלילי). מבט חטוף במצבר צריך להעניק לך את האינדיקציה לגבי מצבו. אם המצבר סדוק או אם גילית נזילה, יש לקרוא בדחיפות למומחה מצברים שיחליף לך מצבר וימנע את נזילת החומצה לחלקים אחרים של הרכב. בכל פנים אסור בתכלית האיסור להתעסק עם מצבר דולף מפני שהחומצה הזו רעילה מאוד!

דבר נוסף שיש לבדוק במצבר הוא סוג המצבר, פתוח או סגור. מצבר פתוח, או בשמו השני מצבר עופרת, הוא מצבר בעל פקק דרכו צריך נהג הרכב למלא מים מזוקקים אחת לכמה זמן. מצבר סגור, או מצבר ג’ל, לא צריך מילוי מחדש של מים מזוקקים ומנהל את עצמו עד תום מעגל החיים שלו.

לאחר שקיבלת קנה מידה לגבי בדיקת מצבר, ניתן להתייעץ עם מומחה מצברים שיעזור לך להבין טוב יותר את דרישות הרכב שלך וצריכת החשמל שלו על מנת להתאים לך מצבר ייחודי שיספק לך נסיעה בטוחה וחלקה. אצלנו תוכלו למצוא מצברים בהוד השרון עד הבית בעלי הספקים שונים כמו מצבר 40 אמפר, מצבר 55 אמפר, מצבר 60 אמפר ועוד.

אילו סוגי מצברים ניתן למצוא אצל לירון מצברים?

בזכות הניסיון, המוניטין ומלאי המצברים הגדול של לירון מצברים, אנחנו יכולים להעניק לך שירות מלא לכל סוג מצבר הקיים בשוק. אנחנו מטפלים בהצלחה ברכבים מסחריים, אוטובוסים, משאיות, אופנועים, רכבי שטח, קטנועים וקלנועיות. השירות שלנו כולל ייעוץ, הכוונה, החלפת מצבר והדרכה על דרכים להארכת חיי המצבר ולכן לירון מצברים מהווה גורם מוסמך ומקצועי לתחום המצברים. במלאי המצברים שלנו ניתן למצוא מגוון מצברים של החברות המובילות כגון מצבר מתוצרת חברת שנפ וורטה אשר מותאמות לאקלים הישראלי ויספקו לך מענה מקצועי ואיכותי שישרת אותך נאמנה לאורך זמן. אז אם אתה זקוק למצבר לרכב בהוד השרון, פשוט תיצור איתנו קשר ונשמח לעזור.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בהוד השרון התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

עלות המצבר לרכב משתנה בהתאם למידת האמפר שלו וסוג היצרן. אנו מספקים מצבר לרכב החל מ450 ₪ כולל אחריות מלאה.

icon

אנו מעניקים שירות החלפת מצבר לרכב ללא עלות בחנות. במידה והינכם מעוניינים בשירות החלפת מצבר עד הבית, השירות כרוך בתוספת תשלום.

icon

מצבר לרכב מחזיק מעמד עד לארבע שנים. מומלץ לבדוק את תקינות המצבר מידי פעם כדי להימנע מהפתעות.

icon

החלפת מצבר ע"י בעל מקצוע מיומן מתבצעת תוך דקות ספורות, כך שאתם יכולים לשוב לשגרה שלכם במהירות.