למה כדאי לך לרכוש מצבר ליונדאי i30 בלירון מצברים!
מחיר, שירות ברמה גבוהה ומקצועיות בלתי מתפשרת הם מה שצריך להיות במקום אחד, בעיקר במקום שמוכר מצברים לרכב. הרכב לא מניע? בשיחת טלפון קצרה ישלח אליך, בכל מקום באזור המרכז, מומחה המצברים המקצועי שלנו ויתקין עבורך מצבר חדש. אפשר לחזור שגרה תוך 30 דקות בלבד מרגע השיחה!

שירות מצברים ליונדאי i30 זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר ליונדאי i30 מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i30 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב יונדאי i30

מצבר ליונדאי i30 מחיר מבצע:

יונדאי i30 המשפחתית האהובה והחסכונית

יונדאי i30 מציעה שלל ביצועים מרהיבים, צריכה מופחתת של דלק ועיצוב שטרם נראה כמותו. פרמטרים אלה נחשבים למובילים ולאלה ששמים את היונדאי i30 על המפה.  דגם זה הושק בישראל לראשונה בשנת 2012 וכל הזמן אפשר להבחין במגמת עליה של הרכישות שלו. ללא ספק עובדה זו מצביעה על שביעות הרצון של הנהגים הישראליים.
אם שאלתם את עצמכם איזה מצבר מתאים ליונדאי i30 אז שתדעו שהמצבר הנדרש לשימוש בדגמי יונדאי i30 הוא מצבר 55 אמפר שנחשב לנפוץ מאוד לכן גם קל להשיג אותו. קיים מלאי גדול של מצברים ליונדאי i30, מצברים מתוצרת החברות המוכרות והמובילות בארץ. ההבדלים בין המצברים השונים נעוצים במוניטין החברות שמייצרות את המצברים, עמידותם מול האקלים הישראלי, אופן השימוש שלך ברכב וכמובן במחירים שלהם. כאן אנו נכנסים לתמונה ומסייעים לך להתאים את המצבר לתקציב שלך ולשימוש שלך ברכב. המצבר היקר ביותר הוא לאו דווקא הנכון ביותר עבורך! בהמשך כתבנו עבורך מספר כללים שיעזרו לך להבין טוב יותר את עולם המצברים ולתכנן טוב יותר את “העתיד המצברי” שלך.

כמה עולה מצבר ליונדאי i30?

זוהי ללא ספק השאלה החשובה ביותר שצריך לשאול! לפני שעונים ומבינים שהתשובה לא פשוטה – חשוב להבין איך נקבע מחיר המצבר. ישנן כיום לא מעט חברות שמייצרות מצברים ומציעות מבחר עשיר של מצברים. מכאן שהמחיר תלוי בחברה שייצרה וכמובן במצב ההיצע והביקוש בשוק.
מצברים מתוצרת חברות מוכרות נמכרים כל יום וכל שעה ובדרך כלל המחירים שלהם יהיו גבוהים יותר מכיוון שהחברות המייצרות יודעות ששיש להן מצבר איכותי. בעת רכישת המצבר ליונדאי i30 מתקבל הרבה שקט נפשי כי ידוע שהמצבר יהיה תקין ויפעל במשך 3-4 שנים. מסיבה זו בלירון מצברים ממליצים לרכוש מצברים ליונדאי i30 שיהיו איכותיים בלבד ולא להתפשר על מחיר נמוך. כדי שיהיה לך קל יותר לדעת איזה מצבר מתאים לרכב שלך, להלן כמה שאלות שיעזרו לך להבין איך בוחרים מצבר.
טווח המחירים של מצברים שמתאימים ליונדאי I30 נעים בין 455 שקלים ל 635 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה)

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i30 התקשרו אלינו: 072-3921104

מה אופי הנסיעות שלך ברכב?

אם הרכב משמש לנסיעה לעבודה וחזרה הביתה בלבד, זה בהחלט שונה ממקרים בהם הרכב משמש גם לטיולים במהלך סוף השבוע.
אם נוסעים לטייל – האם מדובר בנסיעות ארוכות בתנאי דרך מאתגרים? כמה ציוד מועמס על הרכב?
כל אלה הם פרמטרים שצריך לקחת בחשבון בעת הבחירה של מצבר חדש מכיוון ששימושים שונים דורשים מצברים שונים. לרכבים שנוסעים נסיעות ארוכות ומרחקים גדולים חשוב שיהיה מצבר חזק יותר ויקר יותר. לעומת זאת, אם הרכב לא נוסע הרבה אלא חונה במשך פרקי זמן ארוכים, ייתכן ויהיה הגיוני יותר לבחור מצבר זול שיענה על הצורך הזה ויחסוך לא מעט כסף.

האם ידועה לך צריכת החשמל של הרכב שלך?

לכל רכב יש צריכת חשמל משלו. ייתכן והצריכה של המערכות החשמליות הסטנדרטיות לא חורגת מהממוצע ואין תוספת התקנים או מערכות חדשות ולכן הדבר הנכון לעשות הוא להמשיך להשתמש באותו המצבר שכבר מותקן ברכב ורגילים אליו. אבל כאשר מוסיפים מערכות נוספות כמו סאונד או מסכים חשמליים, נוצר עומס חשמלי שצריך לקחת אותו בחשבון בעת בחירת המצבר, זאת על מנת שהרכב יוכל לנסוע כמו שצריך ולאורך זמן.

מה מצב התקינות של הרכב שלך?

האם יש לך רכב חדש? אם הוא רכב משומש – מאילו שנתונים הוא? האם הוא מוצע למכירה?
לכל אחד מהמצבים הנ”ל צריכה להינתן התייחסות אחרת מבחינת הבחירה של המצבר.
ברכבים חדשים תמיד כדאי להשקיע במצבר איכותי ליונדאי, גם אם הוא יקר יותר. אם מדובר ברכב שעומד למכירה אפשר לשקול קנייה של מצבר משומש שייתן לרכב את הכוח החשמלי הדרוש לו אך לא יחייב אותך להוציא הרבה כסף. מצבר כזה ישמש אותך עד למכירת הרכב ולא יגרום לך להפסד כספי והתקזזויות מיותרות עם רוכש הרכב.

בלירון מצברים אנחנו שמחים להציע שירות החלפת מצבר ליונדאי i30 עד הבית. כל שנדרש ממך הוא ליצור איתנו קשר ותוך חצי שעה מומחה שלנו יגיע לכל מקום במרכז ויחליף לך מצבר. אנחנו מקווים שעזרנו לך להבין טוב יותר את עולם המצברים ונשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה נוספת.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i30 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים ליונדאי i30 הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי i30 החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר ליונדאי i30 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.