לא מבצעים החלפת מצבר לרנו קליאו לפני שבודקים בלירון מצברים!
החלפת מצבר לרנו קליאו צריכה להיות משתלמת, יעילה ומקצועית. שירות מצבר לרנו קליאו עד הבית יעניק לך בדיוק את זה! תוך 30 דקות בלבד מרגע הטלפון אלינו יגיע אליך, לכל מקום באזור המרכז,  מומחה מצברים אשר יבדוק את את המצבר הנוכחי שלך ויחליף לך אותו רק אם הוא באמת גמור! לאחר מספר דקות התקנה, מומחה המצברים שלנו ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך כך שההשקעה שלך תשתלם במיוחד!

שירות מצברים לרנו קליאו זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרנו קליאו במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרנו קליאו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרנו קליאו

מצברים לרנו קליאו במבצע:

מצבר לרנו קליאו – כך הוא עובד

משום מה אף פעם לא קיבלת הדרכה על מצבר. מי הוא הרכיב הזה, איך הוא עובד, איך לרכוש מצבר לרנו קליאו שלך ואיך ניתן לשמור עליו תקין לאורך זמן. לירון מצברים כאן לעשות לך סדר בדברים וללמד אותך ידע חשוב שיעזור לך בפעם הבאה שיגיע הזמן להחליף מצבר לרנו קליאו שלך.

תפקידיו של המצבר:
בראש ובראשונה תפקידו של המצבר לרנו קליאו הוא לספק כוח (אמפר) ולשמור על הזרמת חשמל תקינה לכלל מערכות החשמל של הרכב. המצבר נמדד על פי יכולת יצירת החשמל שלו ומכאן נובעים המספרים הצמודים למצברים, מצבר 60 אמפר, מצבר 46 אמפר וכו’.

  • אספקת הניצוץ הראשוני לסטרטר. בעזרת החשמל שלו, המצבר אמון על העברת ניצוץ חשמלי לסטרטר אשר משתמש בו להניע את הרכב.

איך ניתן לזהות מצבר בשארית כוחותיו?
אורך החיים של מצבר לרנו נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים תלוי בהתאמה שלו לאקלים הישראלי, השימוש בו וכמובן סוג היצרנית. מכיוון שמצבר אחראי על אספקת החשמל לרכב, ניתן להבין שבעיות חשמל תהיינה קשורות למצבר ולכן אם זיהית חלק או את כל התסמינים הבאים, כדאי לך לקפוץ לחשמלאי רכב שיבחן את המצבר שלך:

  • מערכות חשמל מגמגמות
    במידה והמצבר לא תקין, הדבר יבוא לידי ביטוי במערכות החשמל של הרכב. חלונות חשמל עייפים, צופר חלש ואורות רכב עמומים הם כולם סימנים למצבר חלש.
  • נורית חיווי דלוקה
    גם לחברנו המצבר יש נורית משלו על לוח המחוונים. אמנם נורית דלוקה לא מצביעה בוודאות על מצבר גמור, אבל היא סממן שהמצבר שלך צריך חשמלאי רכב בדחיפות.
  • קושי גדול בהנעת הרכב
    כתבנו מקודם שאחד מתפקידיו של המצבר לרנו קליאו הוא להעביר חשמל לסטרטר. ניסיונות הנעה מרובים מעידים על מתח נמוך מדי שמגיע לסטרטר, מה שאומר שהמצבר שלך בדרך לתקוע לך את היום.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרנו קליאו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרנו קליאו שבק חיים? כך תפעלו

רגע לפני שהטלפון מחייג לשירותי הגרירה וסף התסכול עולה, אפשר לבצע את הפעולות הבאות כדי להבין האם המצבר באמת גמור ומחייב החלפה:

  • הנעה בעזרת כבלים
    מספיק לשכוח אור קטן ברכב והמצבר עלול להתרוקן, במיוחד כשמדובר במצבר ישן. הדרך המוכרת והיעילה ביותר להבין אם המצבר גמור היא לנסות להניע בעזרת כבלים. כל מה שצריך לעשות הוא לחבר את תניני הכבלים לקטבי המצברים ולנסות להניע. במידה והרכב הניע, יש להשאיר אותו מונע ללפחות 30 דקות כדי להטעין את המצבר.
  • ניקוי קורוזיה
    האקלים הישראלי לא עושה חסד עם המצברים לרנו קליאו ולעיתים עלולה להצטבר קורוזיה בקטבי המצברים. הקורוזיה פוגעת באספקת החשמל מהמצבר למנוע ולכן כדאי לנקות אותה. הניקוי הוא תהליך מאוד פשוט הכולל שפיכת מים רותחים על הקטבים וייבושם.
  • שיחה עם מומחה מצברים
    אם שתי שיטות הנ”ל לא עזרו והרכב שלך עדיין לא מניע, שיחה קצרה למומחה מצברים תעזור לך להבין את מצב המצבר שלך על ידי מספר שאלות מנחות ומקצועיות.
  • שירות מצבר לרנו קליאו עד הבית
    שירות זה מאפשר לך להחליף מצבר מבלי לזוז מהרכב. במקום לבזבז יום שלם על גרירה והגעה למוסך, מומחה מצברים יגיע עד אליך תוך חצי שעה בלבד, בכל מקום באזור המרכז, ויחליף לך את המצבר לרכב בגדרה, בת ים ועוד ערים רבות במהירות וביעילות!

כמה עולה מצבר לרנו קליאו?

עולם המצברים לרנו קליאו מגוון וכך גם טווחי המחירים שבו. יצרניות חדשות שהצטרפו לאחרונה לשוק המצברים מציעות מחירים נמוכים משמעותית ממחירי השוק אך מצברים אלו לרוב לא איכותיים מספיק ולכן לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצברים של ורטה ושנפ מכיוון שהם מתאימים לאקלים הישראלי, איכותיים ובעלי מוניטין רב. בנוסף, יצרניות אלו מפעילות נקודות שירות רבות ברחבי הארץ כך שמצבר הרכב שלך מכוסה במקרים של תקלות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרנו קליאו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית רנו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לרנו קליאו הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לרנו קליאו החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לרנו קליאו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.