רכבי דייהטסו מדגם סיריון נוסעים בעזרת מצבר 46 אמפר ויש כאלה מעט. על מנת לעשות קצת סדר בנושא מצברים, להלן המצברים שנחשבים למומלצים עבור דייהטסו סיריון על פי המומחים המקצועיים של לירון מצברים.
לירון מצברים מוכרת ופועלת בתחום המצברים בישראל מעל 15 שנים ותוך כדי ההתפתחות המשמעותית שחלה בענף כך גדל גם הידע שלנו לאורך השנים. אנו מציעים ניסיון רב ועשיר. אצלנו מבינים מה הם המצברים שהכי כדאי להשתמש בהם וכי מתאימים לרכבים בשוק הישראלי ולמזג האוויר הישראלי. במלאי של לירון מצברים אפשר למצוא חברות יצרן מובילות ומוכרות בכל העולם, זאת כדי להעניק ללקוחותינו ראש שקט ונסיעה בטוחה. אנו משווקים מצבר לדייהטסו סיריון ובנוסף לכל סוגי הרכבים השונים בהתאמה אישית לכל נהג ולכל לקוח.

שירות מצברים לדייהטסו סיריון 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לדייהטסו סיריון מחיר החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לדייהטסו סיריון התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לדייהטסו סיריון

מצבר לדייהטסו סיריון מחיר מבצע

כמה עולה מצבר לדייהטסו סיריון?

ישנן חברות רבות אשר מייצרות מצבר לדייהטסו סיריון ולכן ניתן למצוא מצבר ורטה לדייהטסו סיריון, מצבר בוש לדייהטסו סיריון ועוד. כל אחד מהמצברים הנ”ל יכול להיות מתאים לרכב שלך. לכן השאלה היא, מה התקציב שעומד לרשותך על מנת לקנות מצבר לדייהטסו סיריון שלך?
מחיר מצבר לדייהטסו סיריון משתנה, למשל אצלנו תוכלו לרכוש מצבר שנפ 45 או 46 אמפר במחיר של 455 שקלים, מצד שני אפשר לרכוש את המצברים היקרים יותר מבית ורטה ב 605 שקלים, צפו בקטלוג המוצרים המתאים ביותר למצברים לדייהטסו סיריון בדף. אין טעם לרכוש בהכרח את המצבר היקר ביותר! צרו איתנו קשר ונשמח לייעץ לך איזה מצבר הכי מתאים עבורך.

איך לבחור מצבר לדייהטסו סיריון שלי?

ישנם פערים בין חברות היצרן השונות המייצרות מצברים לדייהטסו סיריון, פערים שיכולים להגיע אפילו ל- 50% בין המצבר היקר ביותר למצבר הזול ביותר וללא ספק מדובר בהבדל משמעותי. אנו בלירון מצברים ממליצים שלא להתפתות לרכוש מצבר לדייהטסו סיריון במחיר יקר, מהסיבה הפשוטה שלא תמיד המצברים היקרים ביותר הם גם אלו שהכי מתאימים לרכב שלך ולך. אם למשל הרכב שלך עומד לפני מכירה ונדרשת החלפת המצבר, ייתכן ויהיה כדאי לרכוש מצבר משומש שיעזור לך למצוא קונים ויחסוך לך הרבה כסף.
מצד שני, אם יש לך שימוש תכוף, תדיר ויומיומי ברכב כמו נסיעות ארוכות או עומסי תנועה, יהיה עדיף להשקיע מחיר גבוה יותר במצבר איכותי יותר, זאת כדי שהוא יעמוד במשימות הנסיעה העומדות בפניו מדי יום וכמובן לאורך כמה שיותר זמן.
המצבר לדייהטסו סיריון מגיע עם תקופת אחריות מטעם חברת היצרן ולכן יש מי שעומד מאחוריהם.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לדייהטסו סיריון התקשרו אלינו: 072-3921104

איך צריך לתחזק מצבר לדייהטסו סיריון?

למרות שכפי הנראה מדובר במצבר שמקיים את עצמו, חשוב לשים לב ולדאוג לו על מנת שהשימוש בו יימשך למשך הרבה זמן.
על ידי בדיקה חיצונית
חשוב מדי פעם להרים את מכסה המנוע ולהסתכל על המצבר. פעולה זו עשויה לחסוך לא מעט כסף וכמובן שגם כאב ראש וכל מטרתה היא מניעה של תקלות. מצב הכבישים בישראל גורם לחבטות ותזוזות בעיגון המצבר במקום שלו ברכב וישנם מקרים שבהם הוא עלול לזוז ממקומו או להיסדק. המצבר מלא בחומר חומצתי וכל סדק או שבר עלולים לגרום לנזילה או דליפה של החומצה החוצה, אל חלקי מנוע אחרים. מדובר במצב מסוכן שיביא איתו תקלות חמורות עוד יותר מעבר למצבר בלבד. אם זיהית סדקים במצבר, חשוב מיד ליצור עימנו קשר על מנת שמומחה המצברים יגיע ללא דיחוי להחליף את המצבר לדייהטסו סיריון שלך. חשוב לזכור שאסור לנסות להחליף מצבר באופן עצמאי! מדובר בחומצות מסוכנות מאוד שעלולות לגרום לנזק בריאותי!
תוקף המצבר
חשוב לזכור מתי הייתה הפעם האחרונה שבה החלפת מצבר. אם כבר לא זוכרים, כנראה שחלף הרבה זמן והגיע הזמן להחליף אותו שוב. למצברים יש תאריך פקיעת תוקף של עד ארבע שנים ממועד הרכישה, וזאת כאשר מדובר במצבר איכותי, כזה שהותקן כמו שצריך והיה בו שימוש סביר. בשיחת טלפון קצרה עם מומחה מצברים של לירון מצברים אפשר לקבל מענה והבנה בנוגע לאורך חייו של המצבר.
הכבלים של המצבר
הכבלים שמחברים בין המצבר לאלטרנאטור חשובים מאוד ולעיתים קרובות ישנה הזנחה בבדיקה שלהם. כאשר הכבלים קרועים או שבנקודות החיבור נוצרה חלודה, ייווצר מצב שבו המצבר לא יהיה מעוגן כמו שצריך וכל אלה יקצרו באופן משמעותי את חייו של המצבר. חשוב לוודא שהחיבורים במצבר תקינים, חשוב לנקות את נקודות המגע ומדי פעם לרסס שמן כדי למנוע חלודה.

שירות מצבר עד הבית לדייהטסו סיריון

לא צריך לשלם הרבה כסף לגרר, אין צורך להגיע למוסך, והכי חשוב, אפשר לפסוח על ההגעה לחנות המצברים ולקבל מצבר עד הבית בשירות ישיר!
תוך 30 דקות בלבד מרגע הפנייה, מומחה המצברים של לירון מצברים יגיע אליך עם מצבר עד הבית לדייהטסו סיריון שיתאים בדיוק לשימושים שאתה עושה עם הרכב שלך, לצריכה החשמלית ולתקציב שנוח לך איתו. כך ההשקעה במצבר החדש שלך תהיה מדויקת ומתואמת.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לדייהטסו סיריון התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית דייהטסו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לדייהטסו סיריון הינם מצברים בקיבולת 45 או 46 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לדייהטסו סיריון מחיר החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לדייהטסו סיריון עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.