מצבר ליונדאי i10 במחיר מפתיע ושירות מדהים!
בין אם הרכב שלך נתקע ובין אם לא, מחיר כזה על מצבר ליונדאי i10 אסור לפספס! צוות לירון מצברים מזמינים אותך להתקשר כבר עכשיו ולקבל הצעת מחיר קונקרטית שתעמוד בדרישות החשמל שלך ובתקציב שלך.
בנוסף, מצבר ליונדאי i10 שלך יכול להיות אצלך, בכל מקום במרכז, תוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה אלינו וזאת במסגרת שירות החלפת מצבר ליונדאי i10 עד הבית!

שירות מצברים ליונדאי i10 זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצבר ליונדאי i10 מחיר החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i10 התקשרו אלינו: 072-3921104
מצבר ליונדאי i10

מצברים ליונדאי i10 מחיר מבצע:

כמה עולה מצבר ליונדאי i10?

מצבר הוא לא מוצר כזה פשוט כמו שהוא נראה. כיום יש מספר דגמי מצברים שלא היו בעבר, קיבולת שלא הייתה בעבר וכמובן יצרניות שלא היו קיימות בעבר. יש סוגים רבים של מצברים ומכאן גם טווח רחב של מחירי מצברים. אתם שואלים את עצמכם איזה מצבר מתאים ליונדאי i10? בגדול אצלנו תוכלו לקנות מגוון רחב של מצברים אשר מספקים מענה לרכבים מסוג יונדאי והמחיר מתחיל מ 450 שקלים. כדי לעשות לכם עד קצת סדר בדברים נעזור לך להבין קצת יותר את התחום הזה על ידי המדריך הבא:
מה זה מצבר?
מצבר הוא הרכיב שאחראי על אספקת החשמל לרכב ועל ההתנעה שלו. מצבר מספק X אמפר לשעה וזו בעצם הקיבולת שלו. מצבר נמדד על ידי אספקת החשמל שלו ולכן התיאור מצבר 50 אמפר, מתאר את היכולת של המצבר הספציפי הזה לספק מתח של 50 אמפר.                                                                            כמה אמפר מצבר ליונדאי i10?                                                                                                                                                                                מצבר ליונדאי i10 למשל ינוע בין מצבר 40 אמפר למצבר 50 אמפר. כל רכב צריך סוג אחר של אמפר ולכן מידת האמפר לא מעידה על איכות המצבר. מה שכן מעיד על איכות המצבר הם הפרמטרים הבאים:
יצרנית המצבר ותעודת האחריות המקורית.
בזמן האחרון נכנסו המון יצרניות חדשות לתחום המצברים המתפתח שמצד אחד הורידו מעט את המחירים אבל חשפו את הנהגים למצברים מאיכות ירודה יותר ואף זיופים. צוות לירון מצברים ממליצים לך לרכוש מצבר מבית שנפ או ורטה שהן יצרניות מובילות בתחומן וותיקות מאוד, דבר המקנה לך ראש שקט ובטחון במוצרים שלהן. יתרון בולט של בחירה במצבר של יצרנית מצברים מובילה הוא נקודות השירות הרבות הפרושות בארץ. לדוגמא חברת שנפ מפעילה כ-2500 נקודות שירות שונות בארץ! זה נתון מדהים אשר מעניק לך רשת ביטחון לכל מקרה שלא יקרה. על מנת להפעיל את האחריות נדרשת לך תעודת אחריות מקורית. תעודה זו מונפקת על ידי יצרניות המצברים ומהווה חותמת למצבר אמיתי ולא מזויף.

תעודת האחריות מקורית עבור מצבר ליונדאי i10

יצרניות שונות מנפקות תעודות אחריות שונות ולכן ניתן למצוא תעודות אחריות בתוקף של 12 חודשים ועד 24 חודשים. נתון זה חשוב כשרוכשים מצבר חדש מכיוון שתעודת אחריות מקורית היא האישור שלך לקבל טיפול למצבר שלך.
לרב תוכלו לשדרג את תקופת האחריות עבור המצבר ליונדאי I10 שלכם, המחיר יכול לעלות בעשרות שקלים אך במקרים מסויימים זה משתלם במיוחד כך תהנו משקט נפשי לזמן ארוך!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i10 התקשרו אלינו: 072-3921104

איך ניתן להבין שהגיע הזמן להחליף מצבר?

מצבר גמור הוא לא הפתעה. לוקח קצת זמן עד שמצבר נגמר ובדרך הוא מראה לנו אותות מצוקה שאנחנו במקרה הטוב לא מכירים ובמקרה הרע מתעלמים מהם. לירון מצברים גיבשה עבורך מספר טיפים לזיהוי מצבר שאוטוטו נגמר על מנת לעזור לך להבין שהגיע הזמן להחליף מצבר וליהנות ממחירים נוחים וסביבת החלפת מצבר נוחה המותאמת לזמן שלך.
בדיקה חזותית של המצבר:
המצבר יושב במיקום משלו מתחת למכסה המנוע, קצת ליד המצבר. בגלל שהוא יושב בתושבת מיוחדת, המצבר חשוף לפגיעות ומכות שונות היכולות לקרות בנסיעה. אם חלילה נקלעת לתאונת דרכים או שנכנסת לבור כביש עמוק מדי, לירון מצברים ממליצים לבדוק את המצבר ולנסות לגלות סדק או נזילה. סדק קטן יכול להיראות חסר משמעות, אך כשמתווספים אליו עוד ועוד זעזועים מהדרך הוא עלול להפוך לשבר שבתורו יגרום לנזילה. החומר שנוזל מהמצבר הוא חומצה אשר מאוד מסוכנת לבני אדם ולשאר חלקי הרכב. במידה וזיהית נזילה כזו, יש להתקשר מיד ללירון מצברים על מנת שיגיע אליך מומחה מצברים שיטפל בנזילה המסוכנת. בשום אופן אין לנסות לתקן את הנזילה לבד!
מתח חשמלי לא כמו פעם:
שמת לב שהמזגן התחיל לזייף? האורות כבר לא חזקים כמו פעם והחלונות עולים ויורדים לאט מדי? כפי שכתבנו, המצבר אחראי על הפקת החשמל לרכב ולכן כל זיוף במערכות החשמל של הרכב מעידות על מצבר עייף שאוטוטו הולך להיגמר.
אין לך מושג מתי החלפת מצבר בפעם האחרונה:
מצבר, משום מה, הוא בין החלקים המקופחים ביותר ברכב. אף אחד אף פעם לא באמת הדריך אותך עליו וככל הנראה התייחסת אליו כאל מובן מאליו. כאן מתחילות התקלות. מעגל החיים של המצבר נע בין שנתיים לחמש שנים ולכן אם לא החלפת מצבר בשלוש השנים האחרונות, כנראה שהגיע הזמן להתייעץ עם מומחה מצברים שיתאים לך מצבר לרכב ולשימושים שלך.
אנחנו מזמינים אותך להתייעץ איתנו בכל שאלה לגבי רכישת מצברים ליונדאי i10. אם חלילה כבר נתקעת עם מצבר גמור היעזר בשירות מצבר עד הבית שלנו, צור איתנו קשר ומומחה מצברים יגיע אליך לכל מקום במרכז הארץ ויחליף לך מצבר. ממחה שלנו יגיע לבצע החלפת מצבר לרכב בראשון לציון, כפר סבא, פתח תקווה ועוד ועוד.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i10 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצבר ליונדאי i10 שהכי מתאים יהיה בין 40 אמפר ל 50 אמפר. חברות מומלצות יהיו שנפ, ורטה וכו.

icon

אצלנו בלירון מצברים מצברים 40,50 אמפר מתחילים מ 450 שקלים עד 600 שקלים.

icon

כן , ניתן להזמין את שירות החלפת מצבר ליונדאי i10 עד הבית בתוספת תשלום, המחיר כולל משלוח והתקנה.

icon

תקופת האחריות משנתה בהתאם למוצר שקניתם, האחריות נעה בין 12 ל- 24 חודשי אחריות.