נתקעת? מחפש מצבר לרכב באור יהודה? יש אור בקצה המנהרה!
אין צורך להתעצבן ולהזמין גרר מיותר שיבזבז לך זמן ולא מעט כסף! לירון מצברים יגיעו עד אליך עם מצבר חדש, יחליפו לך אותו וידריכו אותך איך לשמור עליו ולהאריך את חייו וכל זה ב-30 דקות בלבד!

שירות מצברים לרכב באור יהודה זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב באור יהודה במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב באור יהודה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב באור יהודה
מצברים מתחילים לעניין אותנו, לצערנו, רק כשהם נגמרים ותוקעים לנו את היום. בעזרת מספר טיפים קטנים ניתן לדעת בדיוק מה מצב המצבר ולהתכונן טוב יותר להחלפה שלו ובכך למנוע מצב בו המצבר מחליט להרוס לנו את היום בדיוק כשלא ציפינו לזה.

איך להבין מה מצב המצבר?

מצבר הוא החלק שאחראי לייצר חשמל ולהעביר אותו לרכיבים אחרים שמפזרים אותו לחלקי הרכב הזקוקים לחשמל. חלקים אלו הם בעצם כל מערכות הרכב השונות החל מחלונות חשמל, אורות, איתותים, צופר ועד למזגן ולמערכות סאונד המותקנות ברכב. לכן לירון מצברים ממליצים לך לבחור מצבר שישרת אותך נאמנה ומתאים לך ולרכב שלך. אנחנו עוד נגיע להסבר כיצד לבחור את המצבר המתאים לך. בינתיים, בסדרת פעולות פשוטות ניתן להבין מה מצב המצבר והאם הגיע להחליף למצבר חדש.

  1. חלפו 3 שנים מהפעם האחרונה שהחלפת מצבר:
    כפי שכתבתנו בהתחלה, המצבר הוא החלק שאנחנו הכי פחות מתעסקים איתו. וחבל. אורך החיים של המצבר נע בין שנתיים וחצי לארבע שנים (תלוי בהתאמתו לרכב שלך ולשימושים שלו) כך שאם כבר הגיע לגיל 3, כנראה שהמצבר כבר סיים את תקופת השיא שלו ואוטוטו מחזיר נשמתו למוסך. זה הזמן להתחיל ולברר לגבי מצבר לרכב באור יהודה, כדי להקדים תרופה למכה, אנחנו בלירון מצברים כמובן נשמח לעמוד לרשותך, לייעץ לך ולתת הצעת מחיר למצבר שהכי מתאים לך, בין אם יש לך צורך במצבר לרכב הונדה, מרצדס או קיה.
  2. המוסכניק שלך ממליץ לך להחליף מצבר:
    הגעת לטיפול במוסך? מעולה! שאלה קטנה למוסכניק בנוגע למצב המצבר תעזור לך למנוע מפח נפש גדול בדמות מצבר גמור ואיחור רציני לעבודה, לפגישה או הביתה. צוות המוסך ישמח לעזור לך להבין מה מצב המצבר וימליץ לך על פעולות להמשך.
  3. סדקים או נזילות:
    המצבר יושב בתוך תושבת ייעודית אשר חשופה לתזוזות. התזוזות יכולות להירם מתאונות קלות ואף מבורות בכביש ולכן לירון מצברים ממליצים לך לבדוק את חזות המצבר אם חלילה נתקלת לאחד מהנ”ל. סדקים קטנים יכולים להפוך לשברים ומהם יכולות להתפתח נזילות של חומרים מסוכנים אשר עלולים להזיק לך ולרכב שלך. אם זיהית נזילה מאזור המצבר יש להתקשר מיד ללירון מצברים על מנת שיגיע אליך מומחה מצברים שיגיע שיעזור לך להסדיר את המצב במהירות!
  4. החשמל ברכב מתחיל לזייף:
    כפי שכתבנו, מערכות החשמל ברכב ניזונות מהמצבר ולכן אם המצבר התעייף הוא יגרור איתו את כל הרכב. אם זיהית שהאורות מעומעמים מדי, הרכב מניע לאחר מספר נסיונות והמזגן כבר לא מקרר כמו פעם, כנראה שהגיע הזמן להיפרד מהמצבר הישן ולרכוש מצבר לרכב באור יהודה, חדש מהניילונים.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב באור יהודה התקשרו אלינו: 072-3921104

כיצד לבחור מצבר לרכב באור יהודה?

מעוניינים במצבר לרכב באור יהודה? קראו את הטיפים שלנו לבחירת המצבר הנכון.
במידה והגיע הזמן להחליף מצבר, גיבשנו עבורך מספר טיפים שיעזרו לך להבין טוב יותר את עולם המצברים.

  1. נעים מאוד, מספר האמפר. האמפר מסמל את היכולת של המצבר לייצר כמות חשמל פר שעה. לדוגמא מצבר 40 אמפר יכול לייצר 40 אמפר של חשמל בשעה. מצבר זה הוא מצבר קטן אשר ניתן למצוא אותו ברכבים קטנים ועירוניים שלא זקוקים להרבה עוצמת חשמל. עוצמת האמפר לא מעידה על איכות המצבר! בלירון מצברים תוכלו למצוא את כל סוגי המצברים החל ממצברי 40 אמפר, דרך מצבר 60 אמפר ועד מצבר 100 אמפר.
  2. יצרניות המצברים:
    עולם המצברים התפתח משמעותית וכיום ניתן למצוא מספר חברות מצברים מובילות איתן לירון מצברים עובדים בהצלחה רבה לאורך השנים. אצלנו תוכלו למצוא מצברים מתוצרת בוש, ורטה ושנפ. המצברים של היצרניות המומלצות האלו מתאימים לאקלים הישראלי ויכולים לעבוד בחום הלוהט ובחורף הקר במקביל וללא בעיה.
  3. תעודת אחריות:
    יצרניות המצברים מספקות תעודות אחריות מקוריות עם המצברים שלהן. תעודות האחריות שונות זו מזו במספר החודשי האחריות. קיימות תעודות אחריות לשנים עשר חודשים, שמונה עשר חודשים ועשרים וארבעה חודשים. מחיר המצברים מושפע מתעודות האחריות ומייקר אותן יחסית לתקופת האחריות. לירון מצברים ממליצים לך לרכוש תעודת אחריות מקיפה ככל הניתן על מנת להוריד את דאגת השירות מהראש. כמו כן, יצרניות המצברים האלו פרסו נקודות שירות רבות בכל רחבי הארץ כך שאם חלילה קרה משהו למצבר באמצע הנסיעה, תהיה לך נקודת שירות שתאבחן את התקלה ותפתור אותה במהירות וביעילות.

מה המחיר של מצבר לרכב באור יהודה?

כיום קיימים בשוק שפע של מצברים של יצרניות שונות וכן בעלי כוח אמפראז׳ שונה. לכן, מחירי המצברים תלויים בגורמים אלו וכן בהיצע והביקוש בשוק. מצברים של החברות הגדולות לרוב מתומחרים במחיר גבוה יותר מאחר ולרוב הם איכותיים יותר, מחזיקים מעמד לזמן ארוך יותר וכן מגיעים עם תעודת אחריות לתקופה של 12- 24 חודשים. ניתן גם למצוא מצברים זולים יותר ואף מצברים משומשים, אך לפני רכישה של מצבר מומלץ בכל מקרה להתייעץ עם מומחה בתחום שידע להמליץ לכם על המצבר שיהיה הכי מתאים עבורכם ועבור השימושים שלכם ברכב.

החלפת מצברים לרכב באור יהודה

בכל מצב לירון מצברים מזמינים אותך לשיחת ייעוץ בחינם במהלכה נבין יחד מה צרכי החשמל של הרכב שלך ומהו התקציב העומד לרשותך וכך נתאים לך מצבר שישרת אותך נאמנה מבלי לרוקן לך את הארנק. אנחנו בלירון מצברים נספק לך מצבר לרכב באור יהודה עד הבית בפרק זמן של עד 30 דקות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב באור יהודה התקשרו אלינו: 072-3921104