מצבר חדש להונדה אקורד אצלך תוך חצי שעה!
לפעמים זה נדמה שהרכב עושה לנו דווקא ונתקע דווקא כשאנחנו צריכים אותו במיוחד. עם שירות מצבר להונדה אקורד עד הבית של לירון מצברים, זה כבר לא משנה! תוך 30 דקות בלבד יגיע אליך, בכל מקום באזור המרכז, מומחה מצברים אשר יבדוק את המצבר הנוכחי שלך. מומחה המצברים יחליף לך מצבר להונדה אקורד רק אם הוא גמור באמת! לאחר ההתקנה ידריך אותך מומחה המצברים על שיטות מוכחות להארכת חיי המצבר החדש שלך כדי שיחזיק מעמד לאורך זמן ארוך יותר. אין טעם לחכות, נתקעת? חייגת!

שירות מצברים להונדה אקורד זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים להונדה אקורד במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר להונדה אקורד התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר להונדה אקורד

מצברים להונדה אקורד במבצע:

המדריך המלא להחלפת מצבר להונדה אקורד

המצבר להונדה אקורד הוא הרכיב הכי מקופח ברכב כי יש לו תפקיד כל כך גדול אך יודעים עליו כל כך מעט. אם ישאלו אותך מהם וישרים, וינקרים וג’ק לרכב ככל הנראה שתהיה לך תשובה, אך משום מה אף אחד לא מתעקש ללמד אותנו מהו המצבר. טוב שלירון מצברים בסביבה!
מצבר הרכב הוא הבטריה של הרכב. התפקיד שלו הוא לספק את החשמל שהרכב צריך להפעלה התקינה שלו. מצברים להונדה אקורד ובכלל, נמדדים בכמות האמפר שהם יכולים לייצר. לדוגמה, הונדה אקורד לרוב תיסע על מצבר 55 אמפר או מצבר 60 אמפר (נגיע לסיבה שיש שני סוגים של מצברים לאותו דגם, אל דאגה). מצברים להונדה אקורד יכולים לספק לרכב את כל החשמל שדרוש לו כדי לתמוך בהנעת הרכב ובתפעול מערכות החשמל שבו.
מעבר להיות סוללה, תפקידם העיקרי של מצברים להונדה אקורד הוא לספק את ניצוץ ההנעה שבאמצעותו הסטרטר מסתובב ומניע את הרכב. נסיעה חלקה ותקינה של רכב תלויה המון במצבר המותקן ברכב וגם על זה נלמד בהמשך.

מה זה אומר מצבר גמור?

אורך החיים של המצבר נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי בשימושים ברכב ובהתאמה שלו לרכב ואנחנו נסביר. כל רכב משומש בצורה שונה ובעומסים שונים ולכן מצברים יכולים להתקלקל בטווחי זמן שונים גם אם מדובר באותו הדגם. הונדה אקורד אשר משומשת לנסיעות שגרתיות של עבודה וסידורים בלבד ולא מותקנות עליה מערכות חשמל מיוחדות יכולה להסתדר עם מצבר שנפ 55 אמפר. מצד שני, הונדה אקורד אשר מיועדת לנסיעות בינעירוניות ארוכות ובמקביל מותקנות בה מערכות חשמל מורכבות תצטרך מצבר חזק יותר כמו למשל מצבר ורטה 60 אמפר שיתמוך בעומס החשמל שלה. התאמת המצבר לסוג הרכב ולסוג השימושים בו קריטית לניצולת המצבר. מצבר עוצמתי לאו דווקא יעבוד טוב יותר ממצבר סטנדרטי ולכן כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה מצברים שינתח את סוג השימושים שלך בהונדה אקורד ויתאים לך מצבר שיספק לך נסיעה בטוחה וחלקה ויעמוד בתקציב שלך. ככלל בלירון מצברים ממליצים להשתמש במצברים של היצרניות המובילות כמו מצברים מבית schnapp, ורטה ובוש.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר להונדה אקורד התקשרו אלינו: 072-3921104

איך ניתן לזהות שהמצבר אוטוטו מתקלקל?

כפי שלמדת, המצבר אחראי לכל מערכות החשמל של הרכב ולמערכת ההנעה הראשונית שלו. ברגע שהם מתחילים לגמגם, ככל הנראה שכדאי לך לקפוץ לחשמלאי הרכב שיבדוק את מצב המצבר שלך. הגמגום יכול לבוא לידי ביטוי בכל מיני מקרים כגון: חלונות חשמל שיורדים ועולים לאט, אורות עמומים, צופר חלש, אזעקה שלא עובדת וכו’. סימן מזהה שני הוא חוסר יכולת של הרכב להניע בניסיון ההנעה הראשון. אם המצבר בדרך לסיים את חייו, הוא לא יוכל לספק את הניצוץ שהסטרטר צריך כדי להניע את הרכב ולכן כדאי לבדוק אותו אצל חשמלאי רכב. אם מבחינים בסימנים מוקדמים המעידים על כך שהמצבר עומד להיגמר מומלץ להתחיל ולבצע סקר שוק על מנת לקבל מושג על מחירי המצברים הקיימים ובלחור את המצבר שאכן הכי מתאים לך.

מצבר להונדה אקורד – איך לשמור עליו לאורך זמן?

תחזוקה שוטפת של המצבר יכולה לעזור לך להאריך את החיים שלו וליהנות ממנו לאורך זמן ארוך יותר. פעולות אלו הן פעולות פשוטות שלא מצריכות ידע טכני או ידע מוקדם.

  • מילוי מים מזוקקים
    במידה ויש לך מצבר עופרת \ מצבר רטוב, כדאי לך לשים לב לכמות המים המזוקקים שלו. אי מילוי של המים עלול לגרום למצבר להתייבש ולקפח את חייו מוקדם מהצפוי
  • שטיפת נקודות החיבור (קטבים)
    המצבר מחובר למנוע על ידי שני קטבים, מינוס ופלוס, אשר מעבירים את החשמל שהוא מייצר לתחנה הבאה. עם הזמן ובגלל פגעי מזג האוויר, קטבים אלו צוברים חלודה וקורוזיה אשר מקשות על העברת החשמל הלאה. שטיפה של הקטבים עם מים רותחים תסיר את החלודה והקורוזיה ותשפר את זרימת החשמל.
  • בדיקה תקופתית אצל חשמלאי רכב
    איש מקצוע ידע בדיוק מה מצב המצבר שלך ויוכל להגיד לך כמה “זמן אוויר” נשאר למצבר שלך. ידע זה קריטי מכיוון שהוא יכול למנוע מצב בו הרכב שלך מחליט להפתיע אותך ולהפסיק לעבוד.

אם למרות הכל נתקעת עם הרכב שלך לירון מצברים יספקו לך שירות מצבר להונדה אקורד עד הבית ויגיעו להחליף לך מצבר תוך 30 דקות בכל מקום באזור המרכז. מומחה יגיע להחליף לך מצבר לרכב ברעננה, הרצליה, יבנה ועוד ערים נוספות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר להונדה אקורד התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית הונדה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים להונדה אקורד הינם מצברים בקיבולת בין 46 ל 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר להונדה אקורד החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר להונדה אקורד עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי בסוג המצבר שרכשתם.