מצבר חדש לטויוטה פריוס זה כבר לא סיפור!
טיוטה פריוס השקטה והאהובה עלולה גם היא להגיע למצב שהיא לא מניעה בבוקר. וזו לא אשמתה! מצבר לטיוטה פריוס יכול לשבוק חיים אך הוא בהחלט מודיע לך על זה בעזרת כמה סימנים אותם פירטנו בהמשך. כרגע, שירות מצבר לטויוטה פריוס עד הבית של לירון מצברים הוא הפיתרון עבורך. מומחה מצברים יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לטויוטה פריוס במהירות וביעילות וכל זה תוך חצי שעה בלבד בכל מקום באזור המרכז מרגע הזמנת המצבר! שירות זה זמין עבורך 24/7 לכן גם אם נתקעת בלי מצבר לטויוטה פריוס, העזרה בדרך!

שירות מצברים לטויוטה פריוס זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לטויוטה פריוס מחיר החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לטויוטה פריוס התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לטויוטה פריוס

מצבר לטויוטה פריוס מחיר מבצע

איך מרגיש מצבר גוסס?

המצבר שלך מדבר אליך בשפה שאף פעם לא הכירו לך, וחבל. ישנה תקופת זמן קצרה במהלכה המצבר משדר אליך אותות מצוקה שמעידים על המצב שלו. בגלל שאף פעם לא הדריכו אותך לשים לב לסימנים האלו, התפיסה היא שהמצבר נגמר סתם ככה כי בא לו. בעזרת הטיפים הבאים נכיר לך את שפת המצבר וכך יהיה לך קל יותר לזהות שהגיע הזמן להחליף מצבר.

  • קשיים בהנעת הרכב
    מעבר להיות הסוללה של הרכב, מצברים לטויטה פריוס אחראיים להנעת הרכב על ידי אספקת ניצוץ חשמלי שמועבר לסטרטר ומניע את הרכב. קושי בהנעת הרכב מעיד על מתח חשמל נמוך מה שאומר שהמצבר כבר לא מייצר מספיק חשמל ואולי הגיע הזמן להחליף אותו.
  • אי סדרים באספקת החשמל לרכיבי החשמל השונים ברכב
    חלונות עייפים, אורות מעומעמים, מערכת סאונד שמשתגעת, כל אלו הם סימנים לכך שהחשמל שמגיע מהמצבר חלש מדי או לא מגיע באופן תקין. גם זה סימן מובהק לתקלה במצבר ולכן לירון מצברים ממליץ לך לקפוץ לחשמלאי רכב ולבדוק את המצבר.
  • נורת מצבר דלוקה
    גם למצברים לטויוטה פריוס יש נורה משלהם בלוח המחוונים. הנורה הזו נדלקת בכל פעם שישנה תקלה עם המצבר ולכן לא בטוח שהמצבר נגמר אלא דרושה בדיקה של מומחה מצברים כדי לאבחן את המצבר ולהכין לך תכנית פעולה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לטויוטה פריוס התקשרו אלינו: 072-3921104

כל הדרכים (החכמות) לבחור מצבר לטויוטה פריוס

אפשר להודות על האמת, מעולם לא התעמקת בבחירת מצבר לטויוטה פריוס שלך ובדרך כלל הלכת על מה שההורים\חברים\מוסכניק שלך המליצו לך וזה בסדר וזה אפילו טבעי. אך בזכות הידע הרב שזורם באינטרנט, ניתן היום להבין יותר את עולם המצברים ולתכנן רכישה נכונה של מצבר לטויוטה פריוס שלך. בנוסף, שיחה קצרה עם מומחה מצברים יכולה לתרום משמעותית לבחירה של מצבר נכון וזה מכיוון שמומחה מצברים יתשאל אותך לגבי דגם הרכב שלך, השנתון שלו והשימושים שלך ברכב. מידע זה יעזור למומחה המצברים להתאים לך מצבר אשר יעמוד בעומס החשמל ולא ירוקן לך את הארנק. כתבנו עבורך מספר טיפים שיכינו אותך לשיחה עם סוכנות מצברים כך שבפעם הבאה שיעלה צורך למצבר חדש, יהיו לך שאלות רלוונטיות שיחסכו לך המון כאב ראש ולא מעט כסף.
מצבר חדש רק מחברה ותיקה ואמינה
לירון מצברים ממליץ על רכישת מצברים לטויוטה פריוס מהיצרניות הבאות: מצברים מבית ורטה ושנפ. יצרניות אלו ותיקות בתחומן והתאימו את המצברים שלהם לאקלים הישראלי ולעומס העבודה הישראלי.
מצבר חדש רק עם תעודת אחריות מקורית
תעודת אחריות מקורית מגיעה מטעם יצרנית המצברים ועליך לדרוש אותה בכל פעם שהגיע הזמן להחליף מצבר. תעודה זו מקנה לך תעודת ביטוח אותה תוכל לממש בנקודות השירות השונות הפזורות ברחבי הארץ. חשוב לציין שאי יכולת של ספק המצברים שלך לספק לך תעודה שכזו צריך להדליק לך נורה אדומה ויש לשקול היטב את רכישת מצבר חדש מספק זה.
השוואת מחירי מצברים
סקירה קצרה של דגם המצבר שמתאים לרכב שלך תעלה לך מגוון רחב של מחירי מצברים. חשוב לציין שמצבר זול מדי עלול להתגלות כמזויף ולכן יש להתבסס על מחיר השוק של המצבר הספציפי.

מה מחיר מצבר לטויוטה פריוס?

טויוטה פריוס לרוב תנוע על מצבר 40 אמפר ולעיתים על מצבר 46 אמפר. המצברים הפופולריים בקרב לקוחות לירון מצברים בקטגוריה זו הם מצבר שנפ 40 אמפר ב-455 ₪ ומצבר ורטה 40 אמפר החל מ-605 ₪. מצברים אלו ישרתו אותך נאמנה, יעניקו לך נסיעה חלקה ובטוחה ויעמדו בכל האתגרים הצפויים להם מבחינת עומס חשמל ועמידה בתנאי מזג האוויר הקשים של ישראל.
אם לא הספקת לעשות סקר שוק ובכל זאת נתקעת עם הרכב אנחנו מזמינים אותך ליהנות משירות מצבר עד הבית. מומחה יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב בגבעת שמואל, בת ים, רעננה ועוד ערים רבות נוספות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לטויוטה פריוס התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית טויוטה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לטויוטה פריוס הינם מצברים בקיבולת 40 או 46 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לטויוטה פריוס מחיר החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לטויוטה פריוס עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.