מצבר למאזדה 2 במחיר אטרקטיבי
הרכב הקטן והמצוין מבית מאזדה, הינו רכב מבוקש מאוד בישראל.
הרכב מאזדה 2 מגיע בנפחים של 1600-2000 סמ”ק ולכן חיוני ביותר להתאים בין המצבר לנפח ולצורת הנסיעה ברכב. אם ברכב נוסעים בעיקר מהבית לעבודה ובחזרה והוא בעל נפח 1600 סמ”ק אז מן הסתם מצבר שנפ 60 אמפר יהיה מתאים יותר עבורו. אם הרכב הוא בנפח 2000 סמ”ק ומשמש, בנוסף לנסיעות הרגילות, גם לטיולים ברחבי הארץ בכל סופ”ש, בלירון מצברים נמליץ אף להתקין מצבר 66 אמפר שייתן לך שקט ונסיעה רצופה ללא תקלות.
לירון מצברים מציעים לך מצברים איכותיים למאזדה 2! וכל זה, בשירות מעולה עד הבית ובמחירים אטרקטיביים!

שירות מצברים למאזדה 2 זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר למאזדה 2 מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 2 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר למאזדה 2

מצברים למאזדה 2 במבצע

מהו המחיר של מצבר למאזדה 2?

טווח המחירים של מצברים שמתאימים למאזדה 2 נעים בין 455 שקלים ל 605 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה)
מספר פרמטרים קובעים את מחירו של המצבר, והם:

  • כמה אמפר?
    מחיר המצבר למאזדה 2 עולה ביחד עם מספר האמפר. ככל שהאמפר גבוה, כך המצבר יקר יותר.
  • מהי תקופת האחריות על המצבר?
    מרבית המצברים למאזדה 2 מגיעים עם 12 חודשי אחריות, וישנם מצברים אשר מגיעים עם 24 חודשי אחריות. ככל שתקופת האחריות ארוכה יותר, המצבר מן הסתם יהיה יקר יותר.
  • מי היא החברה המייצרת?
    בשנים האחרונות הייתה התפתחות טכנולוגית משמעותי בעולם המצברים, וכיום ניתן לרכוש בארץ הרבה סוגים של מצברים, חלקם מיוצרים בארץ וחלקם מהעולם. חברה ישראלית עשויה להיות יקרה יותר מחברה בינלאומית, וזה בגלל הניסיון  הרב שהצטבר בישראל בתחום הטכנולוגי של המצברים. אך הדבר לא תמיד נכון לעיתים, בגלל ענייני השילוח, מצבר (בעיקר אם הוא של מותג בינלאומי) של חברה חיצונית יהיה יקר יותר. בלירון מצברים תוכלו למצוא מגוון רחב של מצברים למאזדה 2: מצברים של חברת ורטה, מצברים של חברת בוש, מצברים של חברת שנפ ועוד!

לאחר שהבנו מה משפיע על מחיר המצבר, נלמד איך קונים מצבר שיהיה גם משתלם לנו כלכלית:

  • יש מבצע?
    שוק המצברים הוא שוק תחרותי, מבצעים על מצברים צצים כמעט בכל חודש גם אצלנו בלירון מצברים. יחד עם זאת, כשבוחרים מצבר למאזדה 2 המחיר צריך להיות בין השיקולים האחרונים. מצבר לא תקין או לא מתאים עלול להרוס את הרכב שלך.
  • התאמה בין המצבר לבין סוג הרכב
    הרבה נהגים סבורים שמצבר שהנו יקר יותר הוא גם המתאים ביותר. זה לא בהכרח נכון. ישנם רכבים עם אביזרים טכנולוגיים שונים ודרישות שונות של ניצול חשמל. כמות המצברים הגדולה אשר קיימת אצלנו בלירון מצברים תאפשר לך לבחור מצבר חדש או משומש למאזדה 2 שלך, וזאת לאחר שנלקחו בחשבון כל השיקולים הקשורים לאיבזור הרכב ולאופי השימוש והנסיעה ברכב. אם אתה עדיין לא יודע איזה מצבר מתאים למאזדה 2 שלך, נשמח לייעץ לך ולבחור יחד איתך את המצבר המתאים עבורך.
  • מהו התקציב שלך?
    כאשר מתכננים לקנות מצבר, חיוני לקבוע רמת תקציב. אמנם לא מדובר במוצר יקר במיוחד, בטח לא ביחס לחלקים אחרים ברכב, אך עדיין מדובר בהוצאה של מקום שקלים שלרוב לא מתוכננת (כי רובנו מבינים שצריך להחליף מצבר, אחרי שהרכב לא מניע…). תכנון נכון של ההוצאה הצפויה על קניית מצבר חדש תמנע בזבוז כספים שלא לצורך. לחלופין, להחליט על החלפת מצבר עוד לפני שהרכב לא מניע!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 2 התקשרו אלינו: 072-3921104

מאזדה 2, שירות של מצבר עד הבית

אם אתה קורא אצלנו את השורות האלה, כנראה שהרכב שלך לא מניע.
בכלל לא ברור שהמצבר גמור! צוות לירון מצברים ממליצים לך להמתין עם החיוג לחברת גרירה, ולנקוט בפעולות על מנת להבין האם מדובר במצבר שלא תקין או שמא זה חלק אחר ברכב:

  • אורות הרכב נשארו דלוקים
    אם המצבר חדש, ייתכן בהחלט שטעינה שלו עם כבלים תוכל להחזיר את הרכב לפעילות שגרתית ותמנע הוצאה מיותרת.
  • צופר ואורות חלשים
    הרכב הניע בקושי? הצופר חלש והאורות עמומים? מדובר במצבר עייף מאוד, שככל הנראה באחת הנסיעות הבאות כבר לא יניע את הרכב, וזה הזמן להחליף אותו.
  • הנעה עמומה
    אם בשלב ההתנעה של הרכב  נשמעים קולות לא תקינים מהמנוע, כפי הנראה המצבר גמור. אנו לא ממליצים לך לנסות להניע את הרכב ושוב ושוב ושוב, כי זה עלול לגרום לתקלות נוספות וחמורות הרבה יותר מאשר מצבר גמור. אם הרכב לא מונע בפעם השנייה ומשמיע קולות לא נעימים, יש בעיה במצבר.
  • המצבר הנוכחי קיים כבר קרוב ל- 4 שנים ברכב שלך
    מצבר למאזדה 2 מחזיק מעמד בדרך כלל עד 4 שנים כאשר הרכב מטופל בתחזוקה שוטפת וכמובן טובה. מרבית הנהגים אינם זוכרים מתי החליפו מצבר ברכבם. כשהרכב לא מניע בבוקר זוהי בהחלט אינדיקציה ברורה לכך שישנו צורך להחליף מצבר.

אם הבחנת שקיימת אחת מהאינדיקציות הכתובות מעלה, והרכב שלך משדר קולות מצוקה, אנו בלירון מצברים ממליצים לך להתקשר ולקבל ייעוץ מהיר בחינם, ובמידת הצורך יגיע אלייך מומחה מצברים שלנו ויחליף לך מצבר במרכז, בכל מקום במרכז, תוך 30 דקות בלבד, עם מצבר למאזדה 2 עד הבית, שתואם בדיוק לאופי הנסיעות שלך ולמצב הרכב. וזאת, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 2 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית מאזדה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים למאזדה 2 הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר למאזדה 2 החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר למאזדה 2 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.