מבצע מיוחד על מצבר למאזדה 3 חדש!
מצבר למאזדה 3 בשירות מצבר עד הבית במחיר מיוחד ומאוד משתלם של החל מ – 455 ₪ בלבד!
אם הרכב לא מניע וגם אם הוא מניע, תוך 30 דקות בלבד ומכל עיר במרכז הארץ, מצבר חדש למאזדה 3 אצלך!

שירות מצברים למאזדה 3 זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצברים למאזדה 3 במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 3 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר למאזדה 3

מצברים למאזדה 3 במבצע

איזה מצבר מתאים למאזדה 3? צפו במצברים המומלצים ביותר לרכבי מאזדה 3:

מאזדה 3 הרכב המשפחתי הנפוץ ביותר בישראל

מאזדה 3 הינה ללא ספק המכונית הנפוצה ביותר בישראל. ניתן לראות מאות אלפי מכוניות מאזדה 3 נוסעות על כבישי הארץ ואפשר להגיד שהרכב הזה שבר את השוק הישראלי. חברות הליסינג בישראל כל כך התלהבו מהמאזדה 3 והזמינו כמויות רבות של הרכב מהסוג הנ”ל לארץ. המחיר של הרכב סביר מאוד והוא מגיע עם תוספות נחשקות שגרמו לנהג הישראלי לרכוש את הרכב הזה בהמונים.
ישנם שני סוגים עיקריים של רכבי מאזדה 3 בארץ: מנועים של 2 ליטר ומנוע של 1.5 ליטר, לכן ישנם מס’ סוגי מצברים למאזדה 3 והם מגיעים במספרים שונים של אמפרים בעיקר מצבר 60 אמפר או מצבר 65 אמפר.

מהו המחיר של מצבר למאזדה 3?

הנהגים בישראל הביעו תמיכה אדירה ברכב הזה וקנו אותו בכמויות וזה גרם לקנייה מסיבית של מצברים מכל הסוגים. ניתן כיום לרכוש בלירון מצברים הרבה סוגים של מצברים בעלי אמפר שונה וכן של יצרנים שונים כמו מצבר של חברת בוש, מצבר ורטה ועוד. ציבור הנהגים בדרך כלל אינו מבין במצברים ולא יודע להבחין איזה מצבר מתאים בדיוק לאיזה רכב. ישנם מספר פרמטרים שעל פיהם נקבע המחיר של המצבר והם: אמפר, כמה חודשי  אחריות, איזו חברה מייצרת את המצבר, וכמובן, הסניף/המרכז שם קונים את המצבר.

אז כמה עולה מצבר למאזדה 3? טווח המחירים של מצבר למאזדה 3 נע בין 455 שקלים ל 605 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה).

לירון מצברים מתחייבים לספק לך מצבר למאזדה 3 במחיר הוגן ולשירות מקצועי ואיכותי מרגע ההתקשרות לצוות ועד סיום ההתקנה.
כיצד נקבל החלטה איזה מצבר לקנות? ביחד!
בשיחה טלפונית עם אחד מהמקצוענים שלנו נקבל ממך פירוט על הרגלי ואופי הנסיעה במאזדה 3 שברשותך, מה מצב התחזוקה של  הרכב ולפי זה נתאים לך מצבר כמובן ע”פ הסכום שיש ברשותך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 3 התקשרו אלינו: 072-3921104

איך יודעים שהגיע הזמן להחליף מצבר למאזדה 3?

מרבית הנהגים, מקפידים בדרך כלל, לשים לב לכמות הדלק שיש לנו, למים ולשמן במנוע, אולם בודדים מקפידים לשים לב למצב המצבר ברכב מאזדה. הגילוי המצער על מצבו של המצבר קורה לעיתים ביציאה בבוקר מהבית לא מניע.
על מנת למנוע את התקיעה הזו בבוקר, להלן מספר המלצות שיעזרו לך להבין מתי הגיע הזמן להחליף מצבר:

  • ניתן לראות סדקים ואף נזילות מהמצבר – זהו מצב חמור בו הנזילה מהמצבר לרכב עלולה להשבית את הרכב ולגרום להוצאה כבדה מאוד במקרה כזה. במקרה שזיהית סדק או נזילה מהמצבר, כדאי להתקשר דחוף למקצוען מצברים שיבוא ויחליף את המצבר. אסור לנסות לטפל במצבר באופן עצמאי! החומצות שבתוך המצבר הנם רעילות מאוד ומגע שלהם עם הגוף הנו מסוכן מאוד.
  • תקופת האחריות על המצבר הסתיימה – כאשר הנך נכנס למוסך לטיפול תקופתי רצוי וחיוני לבקש מהמוסכניקים לבדוק  גם את המצבר ולעדכן אותך מתי מסתיימת האחריות עליו. כך, ניתן יהיה לתכנן בצורה חכמה קניית מצבר למאזדה 3 חדש ובכך למנוע תקלות וגם לחסוך כסף.
  • הרכב היה מעורב בתאונה – במקרה שחס וחלילה מתרחשת תאונה, המצבר עלול לזוז מהמקום ועניין זה עלול להזיק מאוד לתפקוד הרכב והאביזרים החשמליים שבו. שיחת טלפון פשוטה למקצוען המצברים שלנו בהחלט תעזור לך לקבל החלטה נכונה האם הגיע הזמן לקנות מצבר חדש.
  • החשמל ברכב חלש – ברגע שהמצבר נחלש, האורות ברכב עמומים, הצופר מפתיע בקול חלוש, המזגן לא מתפקד כבעבר. זה הזמן להחליף את המצבר.

מצבר עד הבית למאזדה 3

זה ברור לכולם שאף נהג לא בודק את המצבר ברכב מדי שבוע… פשוט שוכחים מזה ופתאום מתעוררים בבוקר והמצבר גמור. בימינו זו צרה אבל זה לא נורא.
טלפון מהיר ללירון מצברים ומקצוען מצברים מטעמנו יגיע אליך במהירות עם מצבר חדש למאזדה 3 שלך עד הבית, בשלב ראשון יאבחן אם יש צורך בכלל להחליף את המצבר הישן שלך, חשוב לדעת, שרק אם אם המצבר באמת שבק, המומחה שלנו יחליף לך אותו בחדש. מומחה של לירון מצברים יגיע לבצע החלפת מצברים בבת ים, בבני ברק, גבעתיים, רעננה ועוד ערים רבות!
מעבר לכל האמור לעיל, מקצוען המצברים שלנו יתקין לך את המצבר החדש בצורה בטוחה, יוודא שהמצבר מותקן טוב בחיבורים ומעוגן היטב, כמו כן יסביר לך איך לתחזק את המצבר החדש כך שהוא יתפקד לאורך תקופה ארוכה, ייתן לך את תעודת האחריות המקורית של היצרן ורק אז יסיים וייסע ללקוח הבא. וכל זה תוך 30 דקות בלבד מההתקשרות שלך אלינו.

שנתונים נפוצים: מצבר למאזדה 3 2016, מצבר למאזדה 3 2008, מצבר למאזדה 3 2014, מצבר למאזדה 3 2015

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 3 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית מאזדה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים למאזדה 3 הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר ו- 65 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר למאזדה 3 החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר למאזדה 3 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.