המצבר שלך הגיע לגיל 4 שנים ועדיין מניע? התמזל מזלך ובענק. מעוניינים לקנות מצבר לרכב בנס ציונה ולקבל אותו עד הבית וכל זה במחיר משתלם במיוחד? הגעתם למקום הנכון!

כשמדובר במצברים לרכב, אין לסמוך על המזל. שנים של ותק בתחום המצברים לימדו אותנו שרק באמצעות רכישת מצבר איכותי, התקנה מדויקת ותחזוקה נכונה, ניתן להניע את הרכב בראש שקט ולמנוע הפתעות לא נעימות כמו רכב שפתאום לא מניע. במידה ומצאת את עצמך כבר באי הנעימות כשהמצבר שבק אותה מחפש מצברים לרכב בנס ציונה, מומחי התקנת המצברים של לירון מצברים יגיעו עד אליך בכל מקום בנס ציונה עם מצבר חדש ואיכותי, תעודת אחריות וחוויית שירות בלתי נשכחת. זאת במסגרת שירות החלפת מצבר עד הבית בנס ציונה שאנו בלירון מצברים מספקים.

שירות מצברים לרכב בנס ציונה 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב בנס ציונה במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בנס ציונה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב בנס ציונה

מצבר לרכב בנס ציונה יכול להגיע עד הבית שלכם!

להחליף מצבר לרכב בנס ציונה זה קל!
30 דקות בלבד ושגרת היומיום שלך כבר ממשיכה עם מצבר חדש, איכותי וסופר חזק מבית לירון מצברים.
מתקין מומחה מצברים בנס ציונה יגיע עד אליך, לכל פינה בעיר, יבצע החלפה והתקנה של המצבר החדש ואף ידריך אותך בדרכי התחזוקה הנכונה של המצבר החדש שלך על מנת שיאריך חיים.

מצבר לרכב בנס ציונה בטכנולוגיית Start & Stop

עד לאחרונה, מצברי start & stop היו פסגת הטכנולוגיה וכיום, החלו להיכנס לשימוש גם במצברי רכבים מקלאס נמוך יותר. מצברים אלה פועלים בתנאים קשים ומורכבים יותר טכנולוגית מאשר מצברים רגילים שכן הם יכולים להביא את הרכב קרוב למצב של כיבוי וחייבים להניעו במהירות רבה כדי להמשיך בנסיעה.
יחד עם הפיתוחים בתחום, התקדמה גם לירון מצברים וניתן לרכוש אצלנו גם מצברי start & stop בעלי חוזק ועמידות. אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר להתייעצות לגבי קניית מצבר בנס ציונה מסוג סטארט סטופ, שיהיה משתלם הן מבחינת המחיר האטרקטיבי והן מבחינת השירות המעולה.
בשיחת טלפון אחת ניתן לקבל את כל המידע הנדרש בנושא מצבר לרכב בנס ציונה בקטגוריית start & stop למאזדה 6, מצבר לסקודה אוקטביה  ועוד!

רכישת מצבר לאופנוע בעיר נס ציונה

מצבר 12 אמפר לאופנוע בהחלט עשוי לספק אותך שכן הוא המצבר שהיקף המכירות שלו הוא הגבוה ביותר לאופנועים והוא משרת מאות אלפי רוכבי אופנוע בארץ. אם המצבר שלך לא הוחלף בשנתיים-שלוש האחרונות, אנו מזמינים אותך להתקשר ללירון מצברים לקבלת ייעוץ ללא עלות בנוגע להחלפת מצבר בנס ציונה. בשיחת טלפון אחת אלינו ניתן למנוע המון רוגז, כסף ותסכול, אז למה לא להתקשר? אם כבר נתקעת והאופנוע שבק ואין קול חיים ממנו, אנחנו הפתרון! מתקין מומחה שלנו יגיע אליך עד 30 דקות מרגע השיחה עם מצבר מצוין, עמיד, חזק ומחברה אמינה וידועה, יבצע את החלפת המצבר ואף ידריך אותך לתחזוקה נכונה של המצבר החדש.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בנס ציונה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לקטנוע בנס ציונה

נוסע על קטנוע 125 סמ״ק? אתה צריך מצבר לקטנוע 125 סמ״ק? זה נכתב בשבילך!
שוק המצברים הלך וגדל וממעט מצברים לקטנועים שהיו בשוק, היום כבר אפשר לבחור מצבר מתוך מגוון עצום שהתפתח עם הזמן. לכן לירון מצברים מזמינים אותך להתקשר אלינו כדי לקבל את המידע המעודכן ביותר על שוק מצברי הקטנועים כדי להתאים לקטנוע שלך את המצבר המתאים ביותר. לא החלפת את המצבר בקטנוע בזמן? לא קרה כלום! תוך 30 דקות בלבד, מכל מקום בנס ציונה, נציג מומחה מטעם לירון מצברים יגיע אליך ויבצע החלפה של מצבר באיכות, בזמן קצר וביעילות!

רכישת מצבר לקלנועית בעיר נס ציונה

הקלנועית היא כלי רכב שנשען אך ורק על כוח החשמל שלו. הקלנועית נחשבת לרכב ידידותי לסביבה ואקולוגי מאוד המתאים לצרכי נסיעה בעיר לאוכלוסייה המתקשה להתנייד. מכיוון שהקלנועית פועלת אך ורק על חשמל, חשוב לוודא את איכות, אמינות ועמידות המצברים המניעים אותה ולא לשכוח לוודא שהמצבר מגיע מחברה מוכרת וטובה בתחום המצברים. מצבר בקיבולת 72 אמפר, מבית שנפ ומצבר ורטה 70 אמפר בוודאי ממלאים דרישות אלו ויתנו לך את כל החשמל הדרוש לנסיעה חלקה בקלנועית שלך.
לרכישת מצבר לרכב בנס ציונה מסוג קלנועית צוות המומחים שלנו כאן לספק לכם שירות 24 שעות ביממה.

רכישת מצבר לטרקטורון בנס ציונה

טרקטורון Polaris, טרקטורון RZR, או דווקא טרקטורון Honda, כל מה שצריך בנוגע לחשמל בכל כלי השטח המוכרים בשוק נמצא בלירון מצברים. במהלך שיחת הטלפון, נציגנו ישאל אותך לגבי החברה ודגם הטרקטורון שלך, מהם השימושים בו ויספק לך ניתוח מקצועי ומקיף של המצבר המתאים ביותר עבור הטרקטורון שלך. לדוגמה, מצברים מחברת שנפ בקיבולת 4 אמפר או דווקא מצבר מסוג ורטה 12 אמפר המתאים לנסיעות חזקות? רכישת מצבר חדש או משומש? לכל שאלה תשובה, כאן אצלנו בלירון מצברים, עם שירות מעולה ומחירים אטרקטיביים.

מצברים בנס ציונה למשאית

מצבר למשאית הוא המצבר החזק והגדול ביותר שיש. לכן, הבחירה צריכה להיעשות ברצינות ולאחר שבוצעה בדיקה מקיפה ותוך התייעצות עם מומחים בתחום. לא יכול להיות תסכול גדול יותר מלקום בבוקר ולגלות שהמשאית שלך לא מניעה ויום העבודה לא יתחיל כמתוכנן. כדי לוודא שהמשאית שלך תעבוד בצורה מלאה ורציפה, חובתך לבדוק שהמצבר הינו מחברה מוכרת ואמינה בתחום, שניתנה לך תעודת אחריות, שהמצבר בתוקף ושמי שהתקין אותו עבורך הוא מומחה בתחום המצברים.
כל אלו הם בסיס העבודה שלנו בלירון מצברים.
חשוב לזכור, אנחנו בלירון מצברים מחזיקים את כל סוגי המצברים לרכב בנס ציונה ונשמח להעניק לכם את השירות האדיב והמקצועי שלנו 24/7.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בנס ציונה התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

המחיר ההתחלתי של מצבר חדש לרכב הינו 450 ₪. העלות משתנה בהתאם לסוג המצבר שמתאים לרכב שלכם.

icon

החלפת מצבר אצלנו בחנות נעשית בחינם. החלפת מצבר בנס ציונה עד הבית הינה בתוספת תשלום.

icon

מצבר חדש לרוב מחזיק מעמד בין 2 ל-4 שנים, תלוי במידת הבלאי שלו.

icon

החלפת מצבר ע"י בעל מקצוע מיומן מתבצעת תוך דקות ספורות, כך שאתם יכולים לשוב לשגרה שלכם במהירות.