מצברים לסיאט איביזה עד הבית
כבר לא צריך לזוז מטר בשביל מצבר חדש! בשיחת טלפון אחת לירון מצברים תשגר אליך מומחה מצברים אשר יגיע אליך לכל רחבי הארץ, יחליף לך מצבר ויתן לך טיפים לניהול נכון ותחזוקה שוטפת של המצבר לסיאט איביזה שלך. מידע זה רב ערך ויעזור לך להאריך את חייו של המצבר ולהרחיק את רכישת המצבר הבא!

שירות מצברים לסיאט איביזה 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסיאט איביזה במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למצבר לסיאט איביזה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסיאט איביזה

מצברים לסיאט איביזה במבצע:

זה מה שצריך לדעת לפני שמחליפים מצבר

אנחנו לא מכירים מספיק את המצבר שלנו וחבל. המצבר אחראי על הנעת הרכב ואספקת חשמל לכלל מערכות החשמל המותקנות ברכב החל מהחלונות, דרך האורות והמזגן ועד למערכות שמע מתקדמות. מצבר שלא עומד בעומס החשמל המופעל עליו יקרוס ויתקע אותך בלי קשר לשעה או למקום. אחד הדברים החשובים ביותר שניתן לעשות ברכב הוא לבחור נכון את המצבר לסיאט איביזה שלך. מצברים אומנם נראים אותו הדבר אך יכולים להיות רחוקים שנות אור זה מזה. נתחיל באמפר, שהיא יחידת המתח המגדירה את המצבר. אמפר היא כמות החשמל שהמצבר מפיק לשעה. נתון זה חשוב מכיוון שכל רכב צריך כמות אמפר שונה על מנת להניע ולהזרים חשמל. יש מגוון מצברים לסיאט איביזה כמו למשל מצברי 55 אמפר עד 65 אמפר שיכולים כולם להתאים לרכב הזה, אבל זה רק חלק אחד. החלק השני הוא עומס החשמל. סיאט איביזה סטנדרטית יכולה להסתפק במצבר רגיל אך במידה והסיאט איביזה שלך מאובזרת במוצרי חשמל כבדים ובמקביל משמשת לנסיעות בינעירוניות ארוכות, צוות לירון מצברים ממליצים להשקיע במצבר איכותי שיעמוד בעומס העבודה ויספק לך נסיעה חלקה ובטוחה.

איך ניתן לזהות שישנה תקלה במצבר?

רגע לפני שהמצבר מסיים את חייו, הוא מאותת לנו בעזרת מספר סימנים. הכרה של סימנים אלו יכולה לעזור לך להבין את מצבו של המצבר ולהתכונן להחלפה שלו בזמן הנוח לך.
המצבר צריך לספק לך נסיעה חלקה ולכן אם זיהית רעש מוזר שלא שמעת בעבר, מזגן שכבר לא עושה את התפקיד שלו כמו שצריך, אור אזהרה נדלק בלוח המחוונים או קשיים בהתנעת הרכב, לירון מצברים ממליצים לך להתקשר על מנת לקבל חוות דעת מקצועית ממומחה מצברים אשר טיפל בכל תקלות המצברים הידועות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למצבר לסיאט איביזה התקשרו אלינו: 072-3921104

איך לבחור מצבר לסיאט איביזה?

הפרט הראשון והחשוב ביותר שעליך להכיר הוא רכישת מצבר ממשווקת מורשית של יצרניות המצברים. רכישה ממקומות אשר לא מאושרים או מוכרים על ידי יצרניות המצברים היא הימור מסוכן מכיוון שנציגי לירון מצברים נתקלו בעבר בזיופי מצברים שבמקרה הטוב הסתיימו במצבר גמור ובמקרה הרע בנזקים למערכות החשמל של הרכב. משווק מורשה יעניק לך תעודת אחריות מקורית שתעזור לך לקבל שירות בנקודות השירות השונות הפרושות ברחבי הארץ. לכן, לא תמיד כדאי למהר ולקנות מצברים בזול.
הפרט השני הוא התאמה של המצבר לשימושים שלך מהרכב.
כפי שכתבתנו, כל רכב שונה מהשני גם אם הוא מאותו הדגם. בשיחה עם מומחה המצברים של לירון מצברים נבין בדיוק מהי צריכת החשמל של הרכב הספציפי שלך ומהו התקציב שלך ויחד נמצא מצבר שיענה על כל הדרישות שלך. ישנו מגוון רחב של מצברים מיצרניות שונות וכן טווח רחב של מחירי מצברים.
הפרט השלישי הוא כמובן השירות מהמשווק.
משווק מוכר וידוע ידע להעניק לך שירות מלא אשר ישאיר אותך בלי שאלות ועם המון שביעות רצון. לירון מצברים זמינה עבורך 24 שעות ביממה ומוכנה לטפל בכל תקלת מצברים שלא תקרה.
הפרט הרביעי הוא תעודת אחריות מקורית
תעודת האחריות היא האישור שרכשת מצבר מקורי. תעודות האחריות נעות בין שנים עשר חודשים לעשרים וארבעה חודשי אחריות אשר במהלכן מחזיק התעודה רשאי לפנות לנקודות השירות השונות ברחבי הארץ ולקבל טיפול למצבר.

כמה עולה מצבר לסיאט איביזה?

טווח המחירים של מצברים שמתאימים לסיאט איביזה נעים בין 455 שקלים ל 605 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה)

מצבר לסיאט איביזה בלירון מצברים

מצבר תקול הוא מצב מתסכל. מיד המחשבות מגיעות לאיזורים לא נעימים של כעס, שיבוש תכניות והוצאת כספים מיותרת. במצבים כאלו כל מה שצריך זה צוות מקצועי שיפעל מיד לפתור את התקלה ולהחזיר אותך לשגרה במהרה.
לירון מצברים פרוסים בכל רחבי הארץ ויודעים להעניק לך שירות מלא הכולל התאמת מצבר מדויקת לפי צרכי החשמל והתקציב שלך, הגעה עד לבית הלקוח, החלפה מקצועית ומהירה של המצבר ללא עיכובים מיותרים וכמובן מחיר אטרקטיבי. כאן זה המקום להגיד שרכישה של מצבר משירותי גרירה או ממוסך יקרה מאוד ומיותרת עם שירות מצבר לסיאט איביזה עד הבית של לירון מצברים. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו בכל שעה ביממה ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ותחרותית שתעניק לך תמורה מלאה להשקעה שלך. התקשר ללירון מצברים ותוך חצי שעה נגיע אליך לכל מקום במרכז ונבצע החלפת מצבר בהרצליה, ראשון לציון, יבנה או כל מקום אחר במרכז הארץ.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למצבר לסיאט איביזה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סיאט:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסיאט איביזה הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר, 60 אמפר או 65 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסיאט איביזה החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסיאט איביזה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.