סופר מבצע על מצבר לקטנוע 50 סמ״ק!
מחירים אטרקטיביים וכדאיים על מצברים חדשים ומצברים יד שנייה מחכים לך בלירון מצברים!
אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר ולברר על המבצע שיתאים לקטנוע שלך, לתקציב ולצרכים שלך. נתקעת פתאום? מומחה מצברים מטעמנו יגיע עד אליך תוך 30 דקות בלבד עם מצבר לקטנוע 50 סמ”ק לכל מקום באזור המרכז!

שירות מצברים לקטנוע 50 סמ”ק זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לקטנוע 50 סמ”ק במחירים החל מ 375 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקטנוע 50 סמ״ק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לקטנוע 50

מצברים לקטנוע במבצע

מצברים לקטנוע 50 סמ”ק בלירון מצברים

טוסטוסים כבר כמעט לא קיימים יותר אבל עדיין יש מי שעושה בהם שימוש בישראל.
שינוי שחל בדרגות הרישיון והפיכת המדידה מסמ”ק לכ”ס יצר סדר חדש שאחת ההשפעות הישירות שלו היא הפיכת דרגת הרישיון מ-50 סמ”ק לדרגה הבאה 125 סמ”ק. שינוי זה הביא להפחתה משמעותית בביקוש לטוסטוסים מה שהוביל את יבואני הרכבים הדו גלגליים להפסיק לייבא לארץ אופנועים מהסוג הזה.
יחד עם זאת יש עדיין לא מעט רוכבי טוסטוסים בכבישי ארצנו ובמיוחד עבורם לירון מצברים מציעים מלאי שלם של מצברים לקטנועים 50 סמ״ק.

מה מחיר מצבר לקטנוע 50 סמ”ק?

טווח המחירים של מצברים שמתאימים לקטנועים 50 סמ”ק נעים בין 375 שקלים ל 405 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה).
מטבע הדברים הנ”ל, מצבר לקטנוע 50 סמ”ק הוא מצבר זול יותר מכל המצברים הקיימים בשוק, בזכות גודלו והפשטות שלו.
עובדי לירון מצברים יידעו לתת מענה מקצועי לכל דגם 50 סמ”ק אשר נוסע על כבישי ישראל, בין אם זה מצבר חדש או מצבר משומש.

איזה מצבר מתאים לקטנוע 50 סמ”ק?

מכיוון שהיבואנים כבר לא מייבאים קטנועי 50 סמ”ק חדשים לארץ (כאמור בגלל השינוי בדרגות הרישיון), אפשר להבין מכך שקטנוע 50 סמ”ק שברשותך נסע כברת דרך לא קטנה כלל וכלל.
מדובר בקטנועים שהיו הבחירה הראשונה או האופנוע הראשון לפני שעוברים לאופנועים הגדולים יותר, כך שמי שרוכב על קטנוע 50 סמ”ק היום כנראה החל לרכב עליו עם קבלת הרישיון.
הקטנועים מאופיינים במנוע קטן אך עוצמתי ביחס לגודלו ומספר דגמים אף הגיעו למהירות של כ- 80 או 90 קמ”ש! כיום, הקטנועים האלה הופכים להיות נדירים בכבישים יותר ויותר ואולי אפשר למצוא אותם בלוחות מכירה יד שנייה. אם יש ברשותך קטנוע כזה, כנראה הוא לא ישרת אותך לעוד הרבה זמן ולכן יהיה עדיף לבחור בשבילו מצבר משומש לקטנוע 50 סמ”ק. כך אפשר לחסוך כסף ולא להשקיע יותר מדי בכלי רכב שממש בקרוב יחליף בעלים או פשוט ירד מהכביש.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקטנוע 50 סמ״ק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לטוסטוס בכל מקום בארץ

לירון מצברים דוגלים במתן שירות מלא לכל הלקוחות שלהם, במיוחד לאלו התקועים כרגע בכביש ומעניקים שירות מצבר עד הבית. באמצעות השירות הזה תוכל לקבל גם מצבר לקטנוע 50 סמ״ק עד הבית. כך יש לך אפשרות לקבל חוות דעת מקצועית ממומחה מצברים שיגיע למיקומך בכל אזור המרכז, ב-30 דקות, עם המצבר שהכי מתאים ונכון עבורך ועבור הקטנוע שלך. מומחי לירון מצברים יגיעו לבצע החלפת מצבר באור יהודה, יבנה, חולון וערים נוספות!
אצלנו אפשר למצוא את כל סוגי המצברים, חדשים ומשומשים, לטוסטוס שלך כך שללא ספק לנו הפתרון שיתאים לקטנוע שלך, לאופי הנסיעות שלך ולא פחות חשוב לתקציב שלך.

טיפים לשמירה על מצבר לקטנוע 50 סמ”ק

כאמור, קטנועים בנפח 50 סמ”ק נחשבים לקטנועים מזן נכחד ומספרם הולך ופוחת משנה לשנה.
הם עברו שימוש ארוך ואינטנסיבי של עשרות אלפי הקילומטרים במהלך השנים. בדיוק מסיבה זו עליך לשמור על הקטנוע שלך היטב ולהימנע ככל האפשר מביקורים תכופים או מיותרים במוסך. להלן כמה דגשים שיעזרו לך לשמור על המצבר תקין ויסייעו לך להימנע מהוצאות כספיות מיותרות:

  • בדיקת המצבר – ישנם מקרים שבגלל התקנה לא מושלמת של המצבר נוצרים סדקים בגוף המצבר, מה שפוגע בו וגם בקטנוע כולו. אם שמת לב לסדק, חשוב ליצור קשר מיידי עם מומחה מצברים מקצועי כדי שהוא יוכל לבדוק אם ניתן להציל את המצבר או שאין מנוס מלהחליף אותו באחד חדש.
  • עיגון המצבר – כשמבצעים החלפת מצבר לקטנוע חשוב לשים לב שהמתקין חיבר את המצבר כמו שצריך לתושבת שלו ללא יכולת לזוז.
  • מפלס הנוזלים במצבר – מכיוון שקטנוע 50 סמ”ק הוא קטנוע ישן, חשוב מאוד לבדוק את המלאי במצבר לפחות אחת לשבוע! מצבר שאין בו מספיק נוזלים ייצא מכלל פעולה מהר מאוד.
  • סביבת מצבר נקייה – חשוב מאוד לנקות קורוזיה על ידי מים חמים ומריחת שמן בנקודות החיבור של המצבר לתושבת שלו. פעולות אלה יסייעו לך לשמור על תקינות המצבר.
  • הטענה – במידה ואין שימוש במצבר במשך כמה ימים, כדאי לבקש מחבר או מכר שיניע את הקטנוע וכך לשמור על המצבר תקין ולא לגרום לפירוקו המלא.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקטנוע 50 סמ״ק התקשרו אלינו: 072-3921104

 

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקטנוע 50 סמ"ק הינם מצברים בקיבולת 9 אמפר או 12 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקטנוע 50 סמ"ק החל מ 375 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקטנוע 50 סמ"ק עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.