קורה לעיתים שהרכב שלך, גם אם הוא מסוג קיה פיקנטו, לא מניע בבוקר… קורה. וכן, זה קורה גם לרכבים מצוינים וחדשים.
אבל זה ממש לא נורא! תוך 30 דקות בלבד מקצוען בתחום המצברים מלירון מצברים יגיע אליך עם מצבר לקיה פיקנטו חדש במחיר מבצע מיוחד שלא שמעת עליו!

שירות מצברים לקיה פיקנטו זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לקיה פיקנטו מחיר החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה פיקנטו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב קיה פיקנטו

מצברים לקיה פיקנטו במבצע

קיה פיקנטו, הנמכרת ביותר בישראל

מכונית מסוג קיה פיקנטו הינה המכונית הנפוצה ביותר כיום בישראל. מי שיעלה על הכביש בארץ למספר דקות בלבד, ישנו סיכוי גבוה שיבחין בכמה וכמה רכבי קיה פיקנטו נוסעים לידו. המכונית הזו הינה קטנה וזריזה מאוד, וביחד עם מפרט טכני עשיר וכמובן המחיר האטרקטיבי, קיה פיקנטו היא ללא ספק מלכת הכביש בישראל לשנת 2018 (בקטגוריית רכבי המיני).
בנוסף, לקיה פיקנטו יש מרכזי שירות רבים ברחבי הארץ, כך שהרכב הנ”ל בהחלט תואם את התואר שניתן לו.

איזה מצבר מתאים לקיה פיקנטו?

ברכב מסוג קיה פיקנטו נוסעים בעיקר בתוך העיר או בנסיעות בינעירוניות קצרות. רכב מסוג כזה איננו זקוק להרבה חשמל. מנגד, בגלל שמדובר ברכב קטן, מדובר ברכב שמגיע למאמץ גדול בקיץ הישראלי הלוהט כאשר הרכב מלא והמזגן מופעל כל הזמן. לכן צוות לירון מצברים ממליצים לך להשקיע את כספך בקניית מצבר קטן, מצוין ואמין שימנע ממך תקלות רבות ולא נעימות בעתיד. אז כמה אמפר מצבר לקיה פיקנטו צריך? ברכב מסוג קיה פיקנטו מותקן בדרך כלל מצבר 40 אמפר, המאפשר התנעה חזקה ומהירה ואספקת חשמל סדירה ורציפה לכל משך הנסיעה. בלירון מצברים ניתן למצוא מצבר לקיה פיקנטו 40 אמפר ממספר חברות ידועות בתחום, ביניהן – מצבר שנפ 40 אמפר, מצבר 40 אמפר של חברת ורטה ועוד.

כמה עולה מצבר לקיה פיקנטו?

ישנם מספר פרמטרים לקביעת מחיר המצבר: עוצמת האמפר, תקופת האחריות ואיזו חברה מייצרת את המצבר. כאשר מחליטים לקנות מצבר לקיה פיקנטו, חשוב קודם כל להחליט כמה כסף להשקיע, ועניין זה ישפיע כמובן על קניית המצבר המתאים עבורך. בלירון מצברים תוכל למצוא מגוון מצברים איכותיים במחירים נוחים וכן מצברים מומלצים במבצע.
מחיר מצבר לקיה פיקנטו נע בין 450 שקלים ל 605 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה).

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה פיקנטו התקשרו אלינו: 072-3921104

איך שומרים על מצבר?

רכשת מצבר לקיה פיקנטו? לפניך כמה דגשים חשובים שיסייעו לך בשמירת המצבר החדש לאורך תקופה ארוכה:

  • בחירת מצבר שמסומן עליו תאריך תפוגה ארוך – על כל מצבר מוטבעים מספרים המסמלים את החודש והשנה בו המצבר יוצר. מומלץ לבחור במצבר עם תאריכים קרובים יותר למועד הרכישה.
  • בחירה במצבר המתאים לרכב ולסגנון הנסיעות שלך – חשוב להבין שלא כל מצבר מתאים לכל סוגי הרכב. ישנם הבדלים משמעותיים בין הרכבים. חשוב להתייעץ עם מומחה בנושא מצברים ע”מ לחסוך עלויות וזמן.
  • בדיקה עצמאית של המצברלירון מצברים ממליצים לך לבצע בדיקת תקינות למצברים פעם בשבוע על מנת להבחין בזמן בשברים, נזילות ומחסור במים מזוקקים אשר עלולים לגרום נזק למצבר וגם לרכב עצמו.
  • בדיקות במוסך – בכל מקרה של הגעה למוסך ישנה חשיבות לדרוש מצוות המוסך לבצע בדיקה למצבר שלך. המוסכניקים בדרך כלל ישמחו לעדכן אותך במצב המצבר ולהציע לך פתרונות במידת הצורך.

מצבר עד הבית לקיה פיקנטו

ניתן להניח שמרבית הנוהגים ברכב לא מבצעים בדיקה מסודרת של המים והשמן ברכב, וסביר עוד יותר להניח שבוודאי לא בודקים את מצב המצבר ברכב. עניין זה עלול לגרום לבעיות ותקלות חמורות ואנו עלולים לגלות יום אחד שהמצבר ברכבנו ריק לגמרי. בעבר היה צורך להזמין גרר שהיה בודק את מצב הרכב שלך ומציע לך במקום מצבר חדש במחיר יקר מאוד. במידה והגרר לא היה מחליף לך מצבר במקום, הוא היה גורר את הרכב למוסך והיה הולך לך יום עבודה שלם. ושלא נדבר על ההוצאה הכספית הכוללת…זה נגמר!

ללירון מצברים ישנו שירות חדש ומיוחד, שירות מצבר עד הבית!
מומחה מצברים מטעמנו יגיע אליך במהירות רבה תוך 30 דקות בלבד. אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקיה פיקנטו ולרכבים נוספים בכל אזור המרכז, לרבות החלפת מצבר לרכב בגבעתיים ובערים נוספות, ונוכל לסייע לך להתגבר על האירוע המרגיז במהירות ובמקצועיות. המומחה יבדוק קודם כל את המצבר הישן ברכב ויאבחן את מצבו, וכמובן ינסה לתקן אותו / להניע אותו. רק במידה ויתברר שאכן המצבר גמור המומחה יתקין לך מצבר חדש.
עם סיום ההתקנה של המצבר החדש, מומחה המצברים שלנו יסביר לך בדיוק כיצד לשמור בצורה טובה על המצבר החדש שלך וייתן לך את תעודת האחריות של היצרן על המצבר, שחשוב לשמור עליה ע”מ שבמקרה שתתרחש תקלה ניתן יהיה לקבל שירות מידי באחד ממרכזי השירות הפזורים ברחבי הארץ.
כמובן שאצלנו בלירון מצברים תוכל למצוא מגוון מצברים בקיבולת 40 אמפר שמתאימים לקיה פיקנטו שלך. נשמח לייעץ לך בנושא ולספק את המצבר המתאים ביותר עבורך בשירות מהיר של מצבר עד הבית.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה פיקנטו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית קיה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקיה פיקנטו הינם מצברים בקיבולת 40 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקיה פיקנטו החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקיה פיקנטו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.