החלפת מצבר למיצובישי פאג’רו גם בשטח!
נגמר לך המצבר למיצובישי פאג’רו בדיוק כשרצית לצאת לטיול שטח? אין סיבה לבטל את התוכניות! שירות מצבר למיצובישי פאג’רו עד הבית של לירון מצברים יספק לך מצבר חדש למיצובישי פאג’רו שלך,24/7, בחצי שעה בלבד מרגע הטלפון אלינו, בכל מקום באזור המרכז! מומחה המצברים שלנו יגיע אליך, יבדוק את המצבר הנוכחי שלך ורק אם הוא באמת גמור יחליף לך מצבר בזריזות. לאחר ההתקנה, המומחה יסביר לך איך לשמור על המצבר החדש שלך ולהאריך את חייו!

שירות מצברים למיצובישי פאג’רו זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר למיצובישי פאג’רו מחיר החל מ 855 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למיצובישי פאג’רו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר למיצובישי פאג'רו

מצברים למיצובישי פאג’רו במחיר ללא תחרות:

רמזים לכך שהמצבר למיצובישי פאג’רו אוטוטו נגמר

רגע לפני שהמצבר למיצובישי קורס, הוא מאותת לך על המצב שלו באמצעות כל מיני רמזים קטנים שאחרי קריאת המאמר הזה יהיה לך קשה לפספס. רגע לפני, ניישר קו לגבי תפקידו של המצבר. מצברים למיצובישי פאג’רו הם בעצם הסוללה של הרכב ואחראיים לייצור ואספקת החשמל של הרכב. מה שאומר שכל מערכות החשמל של הרכב תלויות בתקינות המצבר והנה הגענו לרמז הראשון: מערכות חשמליות לא מתפקדות. אם המזגן שלך חלש מבעבר, אורות הרכב מעומעמים והאזעקה השתגעה, ככל הנראה שלא מגיע אליהם מספיק חשמל ולכן הם לא עובדים כראוי. הרמז השני הוא נורית חיווי דלוקה בלוח המחוונים. למרות שנורית זו לא בהכרח אומרת שהמצבר למיצובישי פאג’רו גמור, היא בהחלט נורת אזהרה ששווה לבדוק אצל חשמלאי רכב. הרמז השלישי הוא רעשי תקתוק מכיוון המנוע. מצבר תקין צריך לספק לך נסיעה חלקה ללא רעשי רקע וכשזה קורה, כדאי לקפוץ לאבחן את המצבר. הרמז האחרון הוא פקיעת תוקף המצבר למיצובישי פאג’רו. גם למצברים למיצובישי פאג’רו יש אורך חיים, אשר נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים. שחיקת המצבר תלויה בהתאמה שלו לרכב, בעומס החשמל המופעל עליו ובשימושים ברכב. אם זיהית חלק מהתסמינים האלו, אנחנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לאבחן את המצבר שלך מרחוק ולהמליץ לך על דרכי טיפול.

סוגי מצברים למיצובישי פאג’רו

פאג’רו נחשב רכב גדול מסוג ג’יפ ולכן דרושים לו מצברים חזקים שיוכל לעמוד בעומס החשמל המופעל עליו. כתבנו מצברים ולא מצבר מכיוון שסוג המצבר יקבע לפי השימושים ברכב. לדוגמה, אם הפאג’רו שלך משמש לנסיעות רגילות קרי בית עבודה בית וקצת סידורים, כנראה שיספיק לו מצבר 80 אמפר נמוך. אך אם הג’יפ שלך יורד לשטח בסופי שבוע ומותקנות עליו מערכות חשמליות כבדות, עדיף להתקין בו מצבר 95 אמפר שיצליח לתמוך בצרכים שלך ושל הרכב.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למיצובישי פאג’רו התקשרו אלינו: 072-3921104

איך לבחור נכון מצבר למיצובישי פאג’רו?

בדיקה קצרה בגוגל תעלה לך מגוון רחב של מצברים למיצובישי פאג’רו מכל מיני יצרניות ובכל מיני טווחי מחירים. הסיבה לכך היא שבזמן האחרון נכנסו יצרניות חדשות לארץ אשר מבטיחות מצברים איכותיים במחירי “לאו קוסט”. לירון מצברים לא ממליץ לך לקחת ריזיקה עם מצבר מחברה לא מוכרת מכמה סיבות:

  • איכות מצבר לא ידועה
    מכיוון שחברות אלו חדשות בתחום, קשה לאמוד את הביצועים שלהן לאורך זמן ואין מספיק ביקורות מלקוחות. זה לא אומר שכולן לא טובות מספיק, אך לצערנו שמענו על מספיק מקרים בהם מצברים נשחקו מהר מדי מהצפוי וגרמו להוצאות לא מתוכננות לבעלי הרכבים.
  • אחריות לוקה בחסר
    רכישת מצבר חדש לא אומרת שהוא חף מתקלות ולכן יצרניות מצברים אשר בטוחות במוצרים שלהן מנפיקות תעודות אחריות מקוריות. תעודות אלו מקנות לך שירות מלא בנקודות השירות שלהן וכך ניתן לנסוע ברכב בביטחון מלא כי יש מי שידאג לטפל לך במצבר במידה ויקרה לו משהו בתקופת האחריות.
  • חוסר התאמה לאקלים הישראלי
    מזג האוויר הישראלי החם גורם גם הוא לעומס על המצבר ולכן חשוב מאוד להקפיד שהמצבר יותאם לאקלים הישראלי. יצרניות מצברים חדשות לא בהכרח ביצעו את ההתאמה הזו ולכן המצברים שלהם נשחקים מהר מהרגיל

לסיכום,
לירון מצברים ממליץ לך להשקיע קצת יותר בבחירת המצבר שלך כדי ליהנות מאמינות ושירות מלאים שיעניקו לך בטחון וראש שקט. יצרניות המצברים המומלצות הן ורטה ומצברים מתוצרת שנפ מכיוון שהמצברים שלהן הוכחו כאיכותיים, חזקים והם מותאמים לאקלים הישראלי ויש להן תעודות אחריות מקוריות וכ-2500 נקודות שירות ברחבי הארץ.

כמה עולה מצבר למיצובישי פאג’רו?

המחיר הסופי נקבע כמובן לפי מותג המצברים שבחרת ואיכות המצבר. לירון מצברים פועל בתחום המצברים זמן רב ולכן יכול להציע לך מחירי מצברים סופר משתלמים על מגוון רחב של מצברים וכמובן – אחריות יבואן על כל המצברים!
במידה ונתקעת עם הרכב, לירון מצברים יספק לך שירות מצבר למיצובישי פאג’רו עד הבית בתוך חצי שעה בלבד בכל מקום באזור המרכז. מומחה מטעם לירון מצברים יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב בסביון, פתח תקווה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למיצובישי פאג’רו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית מיצובישי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים למיצובישי פאג’רו הינם מצברים בקיבולת 95 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר למיצובישי פאג’רו החל מ 855 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר למיצובישי פאג’רו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.