מצבר לסוזוקי סלריו מחליפים מבלי לזוז מהכיסא!
במקום להגיע למוסך ולבזבז יום עבודה ולא מעט עצבים, לירון מצברים מציע לך להתרווח בכיסא הנהג ולהחליף מצבר לסוזוקי סלריו עד הבית בשיחת טלפון אחת! מומחה המצברים שלנו ינחת אצלך, תוך חצי שעה בלבד, עם מצבר חדש ואיכותי שיחזיק לך שנים ארוכות וכל זה במחירים סופר משתלמים!

שירות מצברים לסוזוקי סלריו זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסוזוקי סלריו במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי סלריו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסוזוקי סלריו

מצברים לסוזוקי סלריו במחיר ללא תחרות:

כיצד לבחור נכון מצבר לסוזוקי סלריו?

הרכב שלך נתקע או שהתחיל לגמגם והגיע הרגע להחליף מצבר? כדאי לעצור רגע ולתכנן נכון את החלפת המצבר כדי לחסוך המון כאב ראש ולא מעט כסף. כשמצבר מתקלקל אנחנו בדרך כלל נפנה להורים / משפחה / חברים ונסמוך על הניסיון שלהם בהחלפת מצברים כדי לשחרר מאיתנו את המאורע המעצבן הזה, וחבל. רכישה של מצבר שמתאים בדיוק לסוזוקי שלך יכולה לשפר את ביצועי הרכב ולמנוע ממך תקלות ואף שחיקה מהירה של המצבר.

קווים לדמותו של המצבר
בדומה לסוללה רגילה, המצבר עובד על ערבוב של שלושה חומרים שעל ידי תגובות כימיות מייצרים חשמל אשר עובר לרכב דרך שני קטבים (פלוס ומינוס). אורך החיים של מצבר נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי בסוג המצבר ואיכותו כמובן. כאמור, המצבר מייצר את החשמל ומעביר אותו הלאה לטובת שימושים שונים כמו חלונות חשמל, מזגן, אורות, צופר וכו’. בנוסף, המצבר מספק חשמל לסטרטר, בעזרתו מניעים את הרכב ולכן המצבר הוא רכיב מפתח ברכב שלך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי סלריו התקשרו אלינו: 072-3921104

דברים שצריך להקפיד עליהם ברכישת מצבר לסוזוקי סלריו

תהליך החלפת מצבר הוא לא כמו החלפת סוללה לשלט של הטלוויזיה מכיוון שמצברים הם רכיבים מורכבים אך פשוטים להבנה. מצבר יושב בתושבת מיוחדת לצד המנוע ולכן צריך לבחור מצבר בגודל המתאים לתושבת הזו. במידה והמצבר לא ישב כמו שצריך, הוא עלול לספוג חבטות וזעזועים שבסופו של דבר יגרמו לסדקים, שברים ואף נזילה של חומצה שתסכן אותך ואת חלקי הרכב שלך.

בחירת אמפר מתאים
אמפר היא יחידת מתח שמודדת את כמות החשמל שהמצבר מייצר בשעה אחת. התאמת כמות החשמל שהרכב שלך צריך היא קריטית כדי שהמצבר יוכל לעמוד בעומס החשמל המופעל עליו ואנחנו נסביר עם הדוגמא הבאה:

סוזוקי סלריו א’ משמש לנסיעות רגילות ושגרתיות כמו עבודה, בילויים בעיר, סידורים וביקור משפחה וחברים שנמצאים בסביבה. על הרכב לא מותקנות מערכות מיוחדות והוא לרוב ישאר בחנייה בסופי השבוע. רכב זה יכול להסתדר מצוין עם מצבר רגיל, למשל מצבר של 46 אמפר, ובכך לחסוך לך רכישה של מצבר יקר ללא סיבה.

סוזוקי סלריו ב’ משמש גם לנסיעות רגילות אך מותקנים עליו אביזרי חשמל שונים כמו מסכים, מערכת סאונד משוכללת, מולטימדיה וכו’ והוא מתפקד כרכב טיולים בסופי השבוע. מטבע הדברים הרכב הזה עובד הרבה יותר קשה ולכן צריך מצבר חזק יותר כדי שיוכל לעמוד באתגרים השונים. רכישה של מצבר איכותי ויקר יותר תחסוך לך זמן וכסף כי המצבר לא יקרוס מהר מהצפוי.

תעודת אחריות
יצרנית מצברים רצינית תנפיק לך תעודת אחריות אשר מעידה על הביטחון שיש לה במוצרים שלה. תעודת האחריות הזו מעניקה לך שירות וטיפול מלאים בכל אחת מנקודות השירות הפרוסות ברחבי הארץ כך שלא משנה לאן הגעת עם הרכב, במידה והמצבר יתקלקל – יהיה לך מענה מלא ומקצועי.

מוניטין וותק
אחרי שהבנת כמה המצבר חשוב לתפקוד תקין של הרכב, אנחנו ממליצים לרכוש מצבר לסוזוקי סלריו מחברה מנוסה כמו ורטה או שנפ או אשר פועלות בתחום המצברים מעל ל-50 שנים. העדות הטובה ביותר להצלחה שלהן היא עשרות אלפי הלקוחות שלהן מהארץ ומהעולם שסומכים עליהן בעיניים עצומות.

התאמה לשוק הישראלי
החום והפקקים בישראל יוצרים עומס נוסף על המצבר ולכן כדאי לרכוש מצבר חדש מחברה שהתאימה את המצברים שלה לעבודה בחום גבוה. רוב המצברים לא מותאמים לסגנון אקלים שכזה ולכן הם מתקלקלים מהר מהצפוי וגורמים להוצאה מיותרת של כספים ואנרגיה.

כמה עולה מצבר לסוזוקי סלריו?

היום ניתן למצוא מצברים חדשים במגוון רחב של מחירים, מה שמאפשר לך לרכוש מצבר לפי התקציב המדויק שלך. יחד עם זאת, לירון מצברים ממליץ לך להתאמץ טיפה כדי לרכוש מצבר איכותי מבית היצרניות המובילות שהזכרנו קודם כדי ליהנות ממצבר חזק, עמיד ואמין שישרת אותך נאמנה לאורך זמן.

אנחנו בלירון מצברים מזמינים אותך ליצור איתנו קשר לייעוץ ללא התחייבות בעניין מצבר לסוזוקי סלריו שלך. אנו נדאג להציע לך את המצבר המתאים במחיר המשתלם ביותר ואפשרות לאספקה שלו עד פתח ביתכם.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי סלריו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סוזוקי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסוזוקי סלריו הינם מצברים בקיבולת 46 אמפר או 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסוזוקי סלריו החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסוזוקי סלריו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.