מצבר לסקודה סופרב בסופר מחיר!
שוק המצברים עמוס במתחרים ולכן כדאי לבדוק טוב לפני רכישת מצבר לסקודה סופרב. לירון מצברים מנוסה בשוק המצברים ומציע לך מצבר חדש במחיר אטרקטיבי עם שירות מהפכני – מצבר עד הבית. החלפת מצבר מבלי לזוז מהרכב, תוך חצי בלבד, בכל שעות היממה על ידי מומחה מצברים שיבדוק את המצבר הנוכחי שלך ורק אם הוא באמת גמור הוא יחליף לך מצבר ויסביר לך איך להאריך את חייו!

שירות מצברים לסקודה סופרב זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסקודה סופרב במחירים החל מ 565 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה סופרב התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסקודה סופרב

מצברים לסקודה סופרב במחיר מיוחד:

מה זה מצבר ולמה חשוב להכיר אותו?

למרות שנדמה שכל מה שהרכב צריך כדי לנסוע זה בנזין, במציאות זה ממש לא נכון. דווקא החלק הכי קריטי ברכב הוא לא המנוע אלא המצבר מכיוון שבלעדיו הרכב לא יוכל להתניע. המצבר יושב בתוך תושבת מיוחדת לצד המנוע ומחובר אליו על ידי כבלים כשבדרך מתחברים חלקים נוספים כמו הסטרטר. הסטרטר, כשמו כן הוא, תפקידו להתניע את המנוע על ידי גרימת סיבוב חשמלי מלא שבעקבותיו המנוע מונע. כדי לגרום לסיבוב החשמלי הזה, הסטרטר צריך חשמל, אותו הוא מקבל מהמצבר ולכן בלעדי המצבר, הרכב לא ינוע. בנוסף, המצבר אחראי על ייצור ואספקת החשמל לכלל מערכות החשמל של הרכב כגון חלונות, אורות, צופר, מזגן, מחשב הרכב וכו’, לכן אם המצבר לא יספק להן חשמל סדיר הן לא יתפקדו והרכב יתקע.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה סופרב התקשרו אלינו: 072-3921104

איך אפשר לזהות שהמצבר עומד להיגמר?

ניתן לחסוך הרבה כאב ראש ולא מעט כסף על ידי תכנון נכון של החלפת מצבר לסקודה סופרב שלך. בעזרת מספר פעולות פשוטות נלמד אותך לאבחן בעצמך את מצב המצבר שלך כך שהבוקר שלך לא ייהרס בגלל מצבר מקולקל.

הסימפטום

הפירוש

רעשי תקתוק משונים מכיוון המנוע

מצבר איכותי מחברה מוכרת ואמינה צריך לספק לך נסיעה חלקה ללא רעשים. אם התחלת לשמוע רעשים מוזרים מכיוון המנוע, אפשר להירגע כי זה לא המנוע אלא המצבר ובמקרים מסויימים הסטרטר. הרעשים האלה מעידים על אספקת מתח נמוך מדי ולכן יש לקפוץ לחשמלאי רכב כדי לבדוק את המצבר.

לוחית חיווי דלוקה

לוח המחוונים מכיל נורית המוקדשת למצבר. הנורית הזו לא בהכרח מעידה על תקלה במצבר, אך בהחלט מומלץ להתייעץ עם חשמלאי רכב ולהבין מה מקור התקלה.

חשמל נמוך ברכב

כפי שכתבנו בתחילת המדריך, תפקידו של המצבר הוא לספק חשמל למערכות החשמל השונות ולכן הן אינדיקציה מעולה למצב המצבר. אם התחלת להרגיש שהמזגן לא עובד כמו שצריך, צופר הרכב חלש והאורות עמומים, ככל הנראה שהמצבר בדרך לסיים את חייו ומומלץ בחום להתקשר למומחה מצברים ולהחליף את המצבר.

קשיים בהתנעת הרכב

מעבר להיותו הסוללה של הרכב, המצבר צריך לספק מספיק חשמל לסטרטר כדי שהוא יצליח לסובב את המנוע סיבוב חשמלי מלא. אם מערכות החשמל של הרכב מתפקדות כמו שצריך אבל הרכב לא מתניע, כנראה שהלך הסטרטר. אבל אם היכולת החשמלית של הרכב נפגעה, יכול מאוד להיות שהמצבר אשם.

איך להתאים מצבר לסקודה סופרב?

בשוק קיימים המון סוגי מצברים אשר מיוצרים על ידי מגוון רחב של יצרניות מצברים, דבר שהכניס תחרותיות לענף והוריד את המחירים מצד אחד, אך מהצד השני הדבר תרם לבלבול ולאכזבה אצל חלק מהנהגים שהבינו שזול עולה ביוקר. כדי לבחור מצבר איכותי יש להתחיל בראש ובראש מהיצרניות של המצברים. לירון מצברים ממליץ על מצברים מתוצרת ורטה ושנפ מכיוון שהן פועלות בתחום המצברים מעל ל-50 שנים ומוכרות בכל העולם באיכות של המצברים שלהן. בנוסף, יצרניות אלה מעניקות לרוכשי המצברים שלהן תעודות אחריות מקוריות אשר מקנות להם שירות וטיפול מלא בכל נקודת שירות בארץ (שנפ מחזיקה כ-2500 נקודות כאלו) מה שמגביר את תחושת האמון בין הצרכן לבין היצרנית.

כמה עולה מצבר לסקודה סופרב?

לרכב סקודה סופרב מתאים מצבר של 72 אמפר וכפי שהזכרנו קודם, ניתן למצוא מגוון רחב של טווחי מחירים המתאימים לכל כיס. המומחיות שלנו היא למצוא את המצבר הטוב ביותר עבור השימושים שלך ברכב במסגרת התקציב שלך. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל שיחת יעוץ והכוונה בחינם אשר במהלכה נבין ממך מה הצרכים והדרישות שלך ושל הרכב ונציע לך מצברים לסקודה סופרב שיעניקו לך נסיעות חלקות ובטוחות לכל אורך הדרך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה סופרב התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סקודה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסקודה סופרב הינם מצברים בקיבולת 72 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסקודה סופרב החל מ 565 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסקודה סופרב עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.