כבר לא צריך לחכות להחלפת מצבר לשברולט אבאו!
אין הרגשה מתסכלת יותר מרכב תקוע. המחשבות רצות לכיוונים לא נעימים והתסכול מתחיל לבעבע. לא עוד! שירות מצבר עד הבית הוא הפתרון המושלם עבורך. בתוך שלושים דקות בלבד יגיע אליך מומחה מצברים שיחליף מצבר לשברולט אבאו שלך ויחזיר אותך לשגרה במהירות, ביעילות ובמינימום הוצאות!

שירות מצברים לשברולט אבאו זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לשברולט אבאו במחירים החל מ 455 שקלים!
מגוון רחב של מצברים איכותיים עם אחריות יצרן מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

 

מצבר לשברולט אבאו

מצברים לשברולט אבאו במחיר מיוחד:

איזה מצבר מתאים לשברולט אבאו?

מצברים נראים אותו הדבר וכשמוסיפים את העובדה שאף פעם לא הסבירו לך על המצבר יותר מדי, אפשר להבין את הבלבול וחוסר הידע. אנחנו נשתף אותך בידע שלנו כדי לעזור לך לבחור מצבר לשברולט אבאו שלך, כזה שיתאים לרכב הספציפי שלך ויחסוך לך כסף.
מצבר יושב בתושבת מיוחדת לצד המנוע. גודל התושבת משתנה מרכב לרכב ולכן צריך לדעת את הגודל המדויק כדי שהמצבר יכנס לתושבת בצורה מושלמת. שברולט אבאו נוסעת על מצבר בקיבולת של 55 אמפר שהגודל שלו הוא 242 מ”מ אורך, 175 מ”מ רוחב ו-190 מ”מ גובה.

מעבר לגודל הפיזי של המצבר, צריך לקחת בחשבון גורם אחד עיקרי שמשפיע בצורה ישירה על תקינות המצבר ואורך החיים שלו והוא עומס החשמל. המצבר מייצר את החשמל שבו על ידי תגובות כימיות שנגרמות מערבוב של כל מיני חומרים בתוכו. את החשמל הזה המצבר מעביר לשאר חלקי הרכב אשר משתמשים בו כדי לפעול בצורה תקינה כמו חלונות חשמל, מזגן, אורות וכו’. בנוסף, המצבר מעביר מתח חשמלי לסטרטר אשר בתורו גורם לסיבוב מנוע מלא על ידי החשמל ובכך מניע את הרכב.

ישנם רכבים אשר משמשים לנסיעות עירוניות רגילות כמו קניות, עבודה וכו’ שלא צריכים מצבר חזק כי עומס החשמל המופעל על המצבר לא כבד. מצד שני, ישנם רכבים המכילים אביזרים נוספים מעבר לאבזור הסטנדרטי כמו מסכים, מערכות סאונד משוכללות וכו’, ובנוסף נוסעים נסיעות רגילות באמצע השבוע אך משמשים גם לטיולים בסוף השבוע. רכבים כאלה חייבים מצברים חזקים שיוכלו לתמוך בדרישות החשמל של הרכב. לכן המסקנה היא אחת – מצבר חזק יותר הוא לא בהכרח טוב ומתאים יותר לרכב שלך.

במה יש להתחשב בעת רכישת מצבר לשברולט אבאו שלך?

למרות שהם נראים אותו הדבר, העולם הפנימי של המצברים שונה בתכלית ולאחר שימוש קצר במצבר ניתן יהיה להבין את זה. ישנם מספר גורמים שכדאי מאוד לקחת בחשבון לפני רכישת מצברים לשברולט אבאו ולדגמים נוספים:

  • מותג המצבר
    כמו בכל תחום, גם במצברים קיימים מותגים חזקים שהוכחו כאמינים ובעלי עמידות גבוהה לשוק הישראלי. חברות כמו שנפ או ורטה הן יצרניות מצברים מובילות שקיימות בשוק מעל ל-50 שנה ופיתחו והתפתחו איתו. הידע העצום שלהן בתחום מתורגם למצברים חזקים, אמינים ועמידים שמוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש. הסכנה ברכישת מותגים חדשים היא היעדר הניסיון של החברות האלו כך שהמחירים שלהן בהחלט יהיו מפתים, אך הם מפצים על חוסר ניסיון.
  • התאמה לאקלים הישראלי
    החום במדינה שלנו נחשב לכבד מאוד. כשמוסיפים את ימי השמש המרובים שיש לנו כאן מקבלים נוסחה קשוחה מאוד לעמידות המצבר. רכישה של מצבר מיצרניות שהתאימו את המצברים שלהן לחום הישראלי יאפשר לך ליהנות זמן ארוך יותר ממצבר תקין שיוכל לסחוב את החום ואת עומס החשמל המופעל עליו בזמן הנסיעה.
  • הנפקת תעודות אחריות
    יתרון רציני מאוד של יצרניות המצברים המובילות הוא תעודות האחריות שלה. התעודות האלו תקפות ל-12 עד 24 חודשים והן מעניקות לך טיפול ושירות מלאים בכל אחת מנקודות השירות הרבות המפוזרות ברחבי הארץ. זהו ביטחון משמעותי שהיצרניות מפגינות כלפי המוצרים שלהן, מה שמעניק לך ראש שקט לכל נסיעה ונסיעה שלך.

כמה עולה מצבר לשברולט אבאו?

המומחיות של לירון מצברים היא להתאים לך מצבר חדש לפי היכולות שלך כך שלא משנה מה התקציב שלך, אנחנו נמצא מצבר עבורך. יחד עם זאת, לאחר שלמדת מהי החשיבות של מצבר איכותי, אנחנו ממליצים לך לרכוש מצבר מבית היצרניות המובילות כדי ליהנות ממוצר מעולה שישרת אותך נאמנה לאורך זמן. רוצה להתייעץ בנוגע לרכישת מצבר לשברולט אבאו שלך? נשמח לעמוד לשירותך עם שיחת חינם במהלכה נבין יחד מהם הצרכים והדרישות שלך מהרכב, למה הוא משמש ומה התקציב שלך כדי להתאים לך את המצבר המדויק ביותר עבורך.

דגמים נוספים מבית שברולט:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לשברולט אבאו הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לשברולט אבאו החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לשברולט אבאו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.