החלפת מצבר לשברולט ספארק בשיחת טלפון אחת!
מהיום אפשר להחליף מצבר לשברולט ספארק מבלי לזוז מטר! שירות מצבר לשברולט ספארק עד הבית של לירון מצברים מספק לך בדיקת והחלפת מצבר לשברולט ספארק שלך תוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה אלינו, בכל מקום באזור המרכז. כשמומחה המצברים יגיע אליך הוא קודם כל יבדוק את המצבר שלך ורק אם הוא גמור יחליף לך אותו במצבר חדש. לאחר שהוא יתקין לך את המצבר בזריזות, הוא יעביר לך הדרכה קצרה שתעזור לך לשמור על המצבר החדש שלך ולהאריך את חייו. השירות זמין לכל הרכבים מכל הסוגים וחשוב מכך, 24 שעות ביממה!

שירות מצברים לשברולט ספארק זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לשברולט ספארק במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט ספארק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לשברולט ספארק

מצברים לשברולט ספארק במחיר ללא תחרות:

המצבר שלי התחיל לעשות בעיות, הגיע הזמן להחליף אותו?

לא בטוח. מצבר לשברולט הוא חלק ממכלול של רכיבים אשר אחראיים על הפעלת הרכב. המצבר אחראי לייצור החשמל ברכב ולאספקת הניצוץ הדרוש לסטרטר, שבתורו מסובב את המנוע סיבוב חשמלי אחד שלם וכך האוטו מונע. לכן ישנם מספר גורמים העלולים לגרום לרכב לא להניע ועליהם נפרט בהמשך. כרגע נתמקד בבדיקת המצבר ושלילת האפשרות שהוא הגורם שמפריע להנעת הרכב.

  • שכחת אורות ברכב
    כמובן שאם שכחת את אורות הרכב דולקים, המצבר התרוקן, אבל לא רק. גם האורות הקטנים יותר עלולים לרוקן את המצבר ולכן יש לנסות להניע את הרכב בעזרת כבלים. כל מה שצריך לעשות הוא לחבר מצבר תקין של רכב מונע אל המצבר לשברולט ספארק שלך על ידי חיבור תנינים לקטבים של המצבר. לאחר מכן יש לנסות להניע את הרכב ובמידה והוא הונע, מומלץ לנסוע עם הרכב כחצי שעה על מנת לגרום להטענה מלאה של המצבר.
  • המצבר ישן
    אורך חייו של מצבר לשברולט ספארק נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי בשימוש במצבר ובאיכותו. אם הרכב נסע נסיעות ארוכות ומותקנות עליו מערכות חשמל כבדות, המצבר ישחק מהר יותר וכנ”ל הפוך.
  • רעשי תקתוק מכיוון המנוע בעת ההנעה
    מצבר תקין צריך לספק לך נסיעה חלקה ללא רעשי רקע ולכן אם ניסית להניע את הרכב והתחלת לשמוע רעשי תקתוק מוזרים מכיוון המנוע, כנראה שהמצבר גמור.
  • אספקת חשמל לא תקינה לרכב
    כל מערכות החשמל של הרכב ניזונות מהחשמל שהמצבר מייצר. תפקוד לקוי שלהן עלול להצביע על מצבר חלש שאוטוטו בדרך לשבוק חיים. אם זיהית שהמזגן לא עובד כמו שצריך, אורות הרכב עמומים מדי והצופר חלש, כדאי לך לקפוץ לחשמלאי רכב כדי שיאבחן את המצבר שלך וימליץ לך על דרכי טיפול

במידה וכל הבדיקות האלו יצאו תקינות, ככל הנראה שהמצבר לשברולט ספארק בסדר ואילו הרכיבים הבאים בתור “אשמים” בזה שהרכב לא נוסע.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט ספארק התקשרו אלינו: 072-3921104

אני רוצה להחליף מצבר לשברולט ספארק שלי, אילו סוגי מצברים קיימים?

המצברים לשברולט ספארק הנפוצים ביותר בשוק הם כמובן מצברי העופרת. מצברים אלו מורכבים מלוחות עופרת, מים מזוקקים וחומצה אשר יחד יוצרים חשמל. היתרונות שלהם הם המחיר הזול שלהם וההפצה הרחבה שלהם. החסרונות הם הזיהום הסביבתי הגדול שלו, הצורך למלא בו מים מזוקקים והאמינות הירודה.
מצבר מתקדם יותר הוא מצבר הג’ל שהגיע כדי להחליף את מצבר העופרת. כאן, הג’ל החליף את החומצה והמים המזוקקים ולכן המצבר הזה לא צריך תחזוקה שוטפת ומתפקד כיחידה עצמאית. יתרונות נוספים שלו הם האמינות הגבוהה שלו והיכולת שלו לתפקד בעומסים גדולים יחסית. החסרונות שלו הם מחירו היקר יחסית.
המצבר האחרון ברשימה הוא מצבר Start&Stop אשר נכנס לאחרונה לשוק המצברים. מצבר זה נחשב לחזק והאמין ביותר בקטגוריה ומסוגל לדומם את מנוע הרכב ולהניע אותו מספר פעמים רב מבלי לשחוק את המצבר. המצבר הזה לא מתאים לכל רכב ונחשב ליקר ביותר אך אם הוא מתאים לרכב שלך, הוא בהחלט מומלץ.

כמה עולה מצבר לשברולט ספארק?

עולם המצברים לשברולט ספארק מגוון ולאחרונה נכנסו יצרניות מצברים חדשות אשר מציעות מצברים חדשים במחירים שוברי שוק. כידוע, זול הוא היקר גם בעולם המצברים ולכן לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצברים של יצרניות מובילות כמו מצברים מבית VARTA, ושנפ. יצרניות אלו בעלות ניסיון רב בתחום והתאימו את המצברים שלהן לאקלים הישראלי הקשוח. בנוסף, תעודות האחריות של היצרניות האלו מעניקות לך שירות מלא בכל אחת מנקודות השירות הפזורות ברחבי המדינה, מה שמקנה לך ביטחון ושקט נפשי אשר שווים הרבה יותר מכסף.

אם נתקעת עם הרכב והמצבר שבק, אנחנו מזמינים אותך להנות משירות מצבר לשברולט ספארק עד הבית במסגרתו מומחה מטעמנו יגיע אליך לכל מקום באזור המרכז בתוך 30 דקות בלבד ויחליך לך מצבר לרכב ברחובות, יהוד נס ציונה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט ספארק התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית שברולט:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לשברולט ספארק הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לשברולט ספארק החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לשברולט ספארק עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.