מצברים ליונדאי אלנטרה? ההחלפה הכי קלה בעולם!
החלפת מצבר ליונדאי אלנטרה היא ממש לא סיפור. נגמרו הימים בהם היית מחכה לשירותי הגרירה שיואילו בטובם להגיע ולסחוב את האוטו שלך למוסך, שם ככל הנראה היית מבלה המון זמן יקר. שירות מצבר ליונדאי אלנטרה עד הבית של לירון מצברים פותר אותך מכל אלו ומחליף לך מצבר ליונדאי אלנטרה שלך מבלי לזוז מכיסא הנהג. מומחה מצברים מטעמנו יגיע עד אליך, בכל מקום באזור המרכז, תוך 30 דקות בלבד ויבדוק את המצבר הנוכחי שלך. רק אם המצבר באמת גמור מומחה המצברים יחליף לך מצבר ויספק לך הדרכה שתעזור לך להאריך את חיי המצבר שלך. שירות זה זמין עבורך עשרים וארבע שעות ביממה כך שלא משנה מתי הרכב שלך יבחר להיתקע, יהיה לך מענה מלא שיחזיר אותך לשגרה במהירות, ביעילות ובמינימום הוצאה.

שירות מצברים ליונדאי אלנטרה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר ליונדאי אלנטרה מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי אלנטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר ליונדאי אלנטרה

מצברים ליונדאי אלנטרה במבצע:

מהו מצבר?

הרכיב הכי מקופח ברכב וזה שמקבל הכי פחות במה כשנכנסים לעולם הנהיגה. וחבל. מצברים ליונדאי אלנטרה אחראיים על אספקת החשמל לרכב וכל מערכות החשמל שברכב תלויות בו ולא יכולות לתפקד בלעדיו. פתאום המצבר נשמע רכיב משמעותי נכון? כי הוא באמת כזה. מצבר איכותי, אמין ומותאם לאקלים הישראלי ישרת אותך נאמנה ויספק לך נסיעה חלקה ובטוחה לכל אורך הדרך. למשל, מצברים ליונדאי אלנטרה מתוצרת החברות המובילות כמו מצברי Varta, שנפ ובוש. מצברים נמדדים לפי הקיבולות שלהם ולשם כך נמדדים ביחידות אמפר. ניתן למצוא מצברים בעלי 4 אמפר ועד 400 אמפר, תלוי בכלי הרכב ובצורך החשמלי שלו.

מתי ניתן להבין שהמצבר נהרס?

מעבר להיות הסוללה של הרכב, תפקידו הראשי של המצבר הוא לספק את הניצוץ שמניע את הרכב. ניצוץ זה משמש את הסטרטר להנעת הרכב ולכן אם נתקלת בקשיים בהנעת הרכב, ככל הנראה שהגיעה שעתו של המצבר להישלח למפעל המיחזור שם יוכלו לחדש אותו והוא יוכל להימכר כמצבר משומש במחיר מוזל. בגלל מזג האוויר הקשוח של ישראל, מצברים מתאמצים עוד יותר ולכן נשחקים מהר יותר מכיוון שאנחנו משתמשים הרבה במזגן הרכב, מסכים שונים, מערכות סאונד מתקדמות ועוד. כל אלו מעמיסים על המצבר ומקרבים את קיצו. אורך החיים של המצבר נע בין שנתיים לחמש שנים, תלוי בהתאמה שלו לשימושים שלך ברכב ולאקלים הישראלי. ישנם סימנים נוספים שצריכים להדליק לך נורה אדומה ברגע שהם קורים:

  • מזגן שהפסיק לעבוד בצורה תקינה
  • מערכות הסאונד משתגעות
  • אזעקת הרכב יוצאת משליטה
  • מנורת החיווי של המצבר נדלקה בלוח המחוונים

במידה וזיהית אחד או יותר מסימני האזהרה הנ”ל, אנחנו ממליצים לך לקפוץ לחשמלאי רכב ולבדוק את המצבר שלך כדי לא להתעורר לבוקר נטול מצבר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי אלנטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

כמה עולה מצבר ליונדאי אלנטרה?

יונדאי אלנטרה נעה על מצבר 55 אמפר (תלוי בצרכי החשמל כמובן). לירון מצברים ממליץ על 3 חברות מוכרות ואמינות אשר התאימו את המצברים שלהם לאקלים ולנהג הישראליים. חברות אלו הן ורטה ושנפ ושתיהן וותיקות מאוד בתחום ומתקדמות מאוד מבחינה טכנולוגית. חברות אלו יעניקו לך תעודות אחריות מקיפות של 12-24 חודשים ושירות מלא באלפי נקודות שירות הפרושות ברחבי הארץ כך שאם חלילה תקרה תקלה למצבר שלך, בוודאות תהיה לך נקודה שתחזיר אותך לשגרה במהרה.

איך ניתן להאריך את חיי מצבר ליונדאי אלנטרה?

מצברים, בניגוד לסוללות אחרות, יכולים להאריך חיים על ידי הקפדה על מספר פעולות תחזוקה קלות לביצוע:

  • ניקוי קורוזיה
    עם הזמן ניתן יהיה להבחין באבקה לבנה באיזור המצבר. אבקה זו היא קורוזיה והיא מפריעה לאספקת הזרם השוטף של החשמל. ניתן לנקות אותה בעזרת שטיפה של מים רותחים וייבוש קל של האיזור.
  • הקפדה על מילוי מים מזוקקים
    מצברי עופרת דורשים מילוי של מים מזוקקים מעת לעת ולכן חשוב מאוד להפקיד למלא את המים האלו. ללא מים המצבר עלול להתחמם יתר על המידה ולהיהרס במהירות.
  • בדיקה שגרתית אצל חשמלאי רכב
    איש מקצוע ידע להעריך את מצב המצבר שלך ויתן לך חוות דעת מקצועית שתעזור לך להבין האם יש בו תקלה שאפשר לתקן או שמא הגיע הזמן להחליף אותו. בנוסף, חשמלאי רכב מקצועי ידע להדריך אותך על שימוש נכון במצבר.
  • בחירת מצבר המתאים לך
    כל רכב נוסע על מצבר מסוים, זה ברור. אך לא כל מצבר מתאים לכל רכב ויכול להיות מצב שבו אותו דגם רכב נוסע על מצברים שונים. הסיבה לכך היא עומס החשמל המופעל על המצבר ועומס זה יקבע את אורך החיים של המצבר החדש שלך.

אם כל אלה לא עזרו ובכל זאת נתקעת עם מצבר גמור, אתה יכול להנות משירות מצבר ליונדאי אלנטרה עד הבית. מומחה יגיע אליך בתוך 30 דקות לכל מקום באזור המרכז ויחליף לך מצבר לרכב בגבעת שמואל, יהוד, מודיעין ועוד ערים רבות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי אלנטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים ליונדאי אלנטרה הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי אלנטרה החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר ליונדאי אלנטרה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.