כל המחירים הכי אטרקטיביים ליונדאי ix35 באותו מקום
הג’יפ מתקשה בהנעה? אל דאגה!
אם גם אתם הסתבכתם עם בעיה בהתנעה של הרכב שלכם שקשורה במצבר תהיו בטוחים שאנחנו כאן על מנת לעזור לכם בהקדם האפשרי! תוך 30 דקות בלבד מקצוען המצברים של לירון מצברים יגיע עד מקום הימצאך, בכל נקודה במרכז, ויבצע החלפת מצבר ליונדאי ix35 שלך במהירות ובמחירים אטרקטיביים!

שירות מצברים ליונדאי ix35 זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצבר ליונדאי ix35 מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי ix35 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב יונדאי ix35

מצברים ליונדאי ix35 במבצע

איזה מצבר מתאים ליונדאי ix35 וכמה הוא עולה?

התשובה כמובן משתנה לפי סוג המצבר, תוקף תעודת האחריות וכמובן החברה שייצרה את המצבר. בשל העלייה במודעות למצברים בישראל, ניתן למצוא היצע גדול של מצברים ליונדאי ix35 אצל הספקים והסוכנויות. ניתן למצוא מצברים של חברות רבות ביניהם מצברי שנפ, מצברים של חברת ורטה ועוד. היצע זה הביא להוזלת מחירים והגדיל את האפשרות להשגת מצבר איכותי יחסית בקלות, אך יש בו גם צד בעייתי.
המרדף להשגת מצבר זול לעיתים עלול להביא אותך למקומות לא רצויים. לירון מצברים מצברים פועלת בשוק שנים רבות ונתקלנו במקרים בהם נמכרו מצברים משומשים כמצברים חדשים. יתרה מכך, גם מצברים מזויפים נמכרו כחדשים.
לכן המלצתנו היא לבצע בדיקה של המחיר הממוצע בשוק ובהמשך להעריך מחיר שנשמע לך הוגן. יותר מכך, יש לבצע בדיקה של וותק סוכנות או ספק המצברים וכן לבדוק האם הסוכנות ידועה כספק רשמי של המצבר אשר בכוונתך לקנות.
טווח המחירים של מצברים שמתאימים ליונדאי IX 35 נעים בין 455 שקלים ל 550 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה)

אחריות למצבר, מה שחשוב לדעת

קנית מצבר חדש ולפתע התחלת לשמוע רחשים מוזרים מאזור מכסה המנוע או שהרכב אפילו לא מניע? זה הזמן להשתמש בתעודת האחריות שניתנה לך. זוהי תעודה הכרחית וחשובה ביותר שחשוב לדרוש במסגרת החלפת המצבר.

תקופת אחריות ומה היא אומרת

זהו טווח הזמן בו מגיע לך שירות מהחברה ממנה קנית את המצבר. במשך תקופה זו קיימת זכאות לטיפול במגוון של תקלות במצבר אשר התרחשו תוך שימוש סביר ברכב ובמצבר. אם קנית מצבר ליונדאי ix35 ולאחר 6 חודשים הרכב לא מניע, סביר שזוהי תקלה שקשורה במצבר ובהתאם חברת המצברים תפעל באחריות ותטפל לפתרון התקלה. טווחי אחריות משתנים בהתאם לסוג של המצבר ולחברה שייצרה אותו ולכן מומלץ לבדוק עם הסוכנות ממנה קונים את המצבר את פרק זמן האחריות בדיוק ולוודא את קבלת תעודת האחריות עצמה על מנת שניתן יהיה להציגה במקרה תקלה. טווחי האחריות נעים בין שנה לשנתיים.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי ix35 התקשרו אלינו: 072-3921104

איפה ניתן לממש את האחריות על המצבר?
נסעת  לטיול בצפון והרכב נתקע? דווקא בעליות לירושלים הרכב החליט לא להמשיך לנסוע? בלית ברירה המצבר שתצטרכו לרכוש יהיה בצפון או באזור ירושלים, בהתאם לעיר בה תשהו. אך מה עושים אם הרכב נתקע דווקא באזור המרכז או הדרום?
על מנת להימנע מתרחישים בהם עבור כל תקלה אנחנו צריכים לנסוע למקום בו המצבר נקנה, חשוב לבדוק עם הסוכנות ממנה קונים את המצבר בנוגע לאחריות והאם היא תקפה לכל סניפי החברה בארץ. אם התשובה תהיה שלילית, אולי כדאי לשקול מחדש רכישת מצבר במקום זה. אין לאף אחד ערבות שהמצבר ישבוק חיים בעיר בה הוא נקנה.
מתי לא תהיה אחריות על מצבר?
כשקונים מצבר משומש, כמובן שאין עליו תעודת אחריות באופן אוטומטי. תעודת אחריות אמיתית הופכת לפעילה החל מרגע רכישת המצבר, ובדרך כלל היא לשנה. אם מצבר משומש נקנה לפני 6 חודשים במקור, נשארו לו עוד 6 חודשים בלבד. כך שתוקף התעודה יהיה תלוי במועד בו המצבר נקנה לראשונה מהניילונים.

מצבר ליונדאי ix35 בשירות מצבר עד הבית

יצאת מהבית אל העבודה או לכל מקום אחר, וגילית שהרכב לא זז? יש פתרון מהיר, והוא להתקשר ללירון מצברים. בשיחת הטלפון נברר את סוג הרכב שלך, תדירות השימוש ברכב ואופי השימוש ואת מערכות החשמל שמותקנות ברכב. בהמשך ולאחר קבלת תמונת מצב טובה אודות הרכב, נבדוק את המצבר המותקן כרגע ברכב. נציע לך מספר אפשרויות למצברים שמתאימים לרכב שלך וכמובן לתקציב. לאחר שבחרנו את המצבר שמתאים לך, מומחה מטעמנו יצא למקום הימצאך, במסגרת שרות מצבר ליונדאי ix35 עד הבית, בכל אזור במרכז ויבצע בדיקה למצבר. מומחה של לירון מצברים יגיע לבצע החלפת מצברים לרכב בכפר סבא, יבנה, נס ציונה ועוד ערים רבות. רק אם הוא לא תקין, יחליף אותו המומחה. לאחר ההחלפה, לא נעזוב לפני שנדריך אותך אודות השימוש במצבר וכמובן אחרי שנבדוק שהרכב תקין ונוסע כמו חדש. אם יתעוררו שאלות בהמשך או כל צורך בטיפול או ייעוץ של מומחה, נהיה זמינים עבורך ונשמח לתת לך שירות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי ix35 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים ליונדאי ix35 הינם מצברים בקיבולת 65 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי ix35 החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר ליונדאי ix35 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.