יונדאי טוסון תקוע זה לא מחזה נעים. הגיע הזמן להתקשר ללירון מצברים!
בלי לחכות לגרירה, בלי לבזבז חצי יום עבודה על נסיעה למסך, בלי לשלם מחירים יקרים ובלי לזוז מהרכב!
לירון מצברים תשלח מומחה מצברים שיגיע עד אליך, במסגרת שירות מצבר ליונדאי טוסון עד הבית. המומחה שלנו יחליף לך מצבר וידריך אותך איך לשמור על המצבר ליונדאי טוסון לאורך זמן וכל זה תוך 30 דקות בלבד!

שירות מצברים ליונדאי טוסון 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר ליונדאי טוסון מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי טוסון התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר ליונדאי טוסון

מצברים ליונדאי טוסון במבצע:

המצבר בטוסון מקולקל? המדריך לנהג התקוע

לפעמים נדמה שמצבר גמור הוא גזירה משמיים, למרות שבמציאות זה ממש לא כך!
לפני שהמצבר שלך מחזיר את נשמתו לבורא, הוא מודיע לך ושולח לך כל מיני סימנים שיכולים לעזור לך להבין שהגיע הזמן להחליף אותו ובהמשך נפרט את חלקם. החלפת מצבר לפני שהוא נגמר יכולה לחסוך לך הרבה כסף ולאפשר לך לבצע סקר שוק לפני רכישת מצבר חדש. ישנם דגמים רבים של מצברים ליונדאי טוסון ומגוון עלויות של מצברים ולכן לפני ביצוע רכישה כדאי לבדוק את הסוגים השונים וכמובן שניתן להתייעץ עם מומחה שיסייע בכך.

  1. מתח חשמל נמוך
    מערכות החשמל של הרכב נשענות על המצבר כי הוא זה שמספק את כלל החשמל לרכב. לכן אם זיהית שחלונות הרכב עולים לאט מדי, המזגן לא מתפקד כמו שצריך, אורות הרכב לא יציבים וכו’, ככל הנראה הגיע הזמן להתחיל לברר לגבי דגמים של מצברים ליונדאי טוסון, לבחור אחד ולהחליף מצבר.
  2. נתגלו סדקים או נזילות
    מצבר הרכב יושב ליד המנוע בתושבת המיוחדת לו. כמו שאר חלקי הרכב אשר נמצאים מתחת למכסה המנוע, גם המצבר חשוף לזעזועים כאלו ואחרים היכולים להיגרם כתוצאה מנהיגה בכבישי ישראל. לירון מצברים ממליצים לך לבדוק את מצב המצבר אם חלילה נקרית לתאונת דרכים או אם נכנסת לבור עמוק מדי. איתור נזילה בזמן יכולה לחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף! החומר שנוזל מהמצבר הוא חומצה אשר מסוכנת מאוד לשאר חלקי הרכב וכמובן לך. במידה וזיהית נזילה יש להתקשר בבהילות למומחה מצברים אשר יפתור לך את תקלת הנזילה במהירות ובבטיחות.
  3. שכחת מתי הפעם האחרונה שהחלפת מצבר
    אורך החיים של מצבר הוא בין שנתיים לחמש שנים, תלוי בשימוש, בתחזוקה ובאיכות המצבר. לרוב אנחנו נחליף מצברים כשהגענו למוסך במקרה הטוב וכשגילינו שהמצבר לא עובד במקרה הרע. לכן, אפשר להקדים תרופה למכה ולברר מה מצב המצבר אצל מוסכניק או חשמלאי רכב ולהתכונן טוב יותר להחלפת המצבר.
  4. הרכב לא מניע
    אם ניסית להניע את האוטו ולא הצלחת במכה הראשונה, אולי המצבר שלך אוטוטו שובק חיים. מצבר הרכב אחראי בראש ובראשונה על הנעת הרכב ואם הוא לא מצליח במשימה הזו ובכן, כנראה שהוא גמור.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי טוסון התקשרו אלינו: 072-3921104

איזה מצבר מתאים ליונדאי טוסון?

מצברים עובדים על קיבולת ומאופיינים בזרמי אמפר. זרם האמפר הוא היכולת של המצבר לייצר חשמל בפרק זמן קצר. היכולת הזו אחראית על הנעת הרכב ולכן האמפרים משתנים ממצבר למצבר ומרכב לרכב. מצבר ליונדאי טוסון צריך קיבולת גדולה יותר מהרגיל שתצליח להניע אותו ולספק חשמל לשאר שימושי הרכב וזאת מאחר ומדובר ברכב גדול מסוג ג׳יפ. לירון מצברים ממליצים לך לרכוש מצבר של אחת מיצרניות המצברים הגדולות מכיוון שרק הן יכולות להבטיח איכות ואחריות למצברים שלהן. החברות האלו הן ורטה ושנפ המצוינות. חברות אלו הן מהוותיקות ביותר בתחום ולהן מאות אלפי לקוחות מרוצים שחוזרים לרכוש מהן שוב ושוב. מידת האמפר המומלצת על ידי לירון מצברים היא מצבר 72 אמפר ליונדאי טוסון ומצבר 74 אמפר ליונדאי טוסון, תלוי בשימוש ובדגם הרכב. חברות אלו התאימו את המצבר שלהן לאקלים הישראלי הקשוח כך שהמצבר החדש שלך בוודאות יעמוד בעומס החום והעבודה הכרוכים בנסיעה בכבישי ישראל.

איך לשמור על המצבר החדש שלך?

החלפת מצבר ליונדאי טוסון היא רק חלק בשמירה על איכות חשמל ברכב שלך. גם מצבר חדש לא יסתדר לאורך זמן ללא תחזוקה שוטפת ניאותה. ניקוי קורוזיה ממצבר הרכב תעזור לו מאוד לשמור על תקינות. כל מה שצריך לעשות הוא לשפוך מים רותחים על חיבורי המצבר אל הרכב (הקטבים) ולייבש. זה הכל!
בנוסף, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה אשר יעזור לך להבין איזה מצבר יהיה הכי מתאים לרכב שלך ולשימושים שלך. מצבר מתאים ימקסם את תהליך הפקת החשמל מהרכב ויעזור לך ליהנות מנסיעות חלקות ובטוחות לאורך זמן רב יותר.

לירון מצברים עד הבית – המומחים למצברים!

צוות לירון מצברים מחזיקים במלאי מצברים גדול לכל כלי הרכב הנעים על כבישי ישראל. בלירון מצברים תוכלו למצוא מצברים של כל היצרניות הגדולות כמו מצברים מצברים מתוצרת ורטה, מצברים של שנפ ועוד. גיוון זה מעניק לך יכולת גמישות בבחירת המצבר הבא שלך. גמישות זו תבוא לידי ביטוי בסוג המצבר הספציפי לרכב שלך והמחיר אשר יותאם למסגרת התקציב שלך. בנוסף, צוות לירון מצברים מעניקים לך אחריות יבואן מלאה על כל המצברים הנמכרים בחנות!
אם כבר נתקעת ואין באפשרותך להגיע לחנות ובלחור מצבר, לירון מצברים מציעים לך שירות החלפת מצבר ליונדאי טוסון עד הבית. מומחה שלנו יגיע עד אליך בכל מקום במרכז, יבדוק את המצבר שלך, ימליץ לך על המצבר שהכי מתאים לרכב ולצרכים שלך ובמידת הצורך גם יחליף לך מצבר למצבר חדש. המומחים שלנו ישמחו להגיע לכל מקום במרכז ולחליף לך מצבר לרכב בקרית אונו, הרצליה, רחובות ועוד ועוד.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי טוסון התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים ליונדאי טוסון הינם מצברים בקיבולת 65 אמפר, 72 אמפר ו- 95 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי טוסון החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר ליונדאי טוסון עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.