ליהנות ממחיר מצוין על מצבר ליונדאי גטס

באת להניע את הרכב שלך וגילית שהוא לא משתף איתך פעולה? ככל הנראה שהגיע זמנו של המצבר שלך. נגמרו הימים בהם מצבר ליונדאי גטס היה סיפור של יום עבודה מבוזבז והוצאות גבוהות! צוות לירון מצברים יכולים לספק לך מצבר ליונדאי גטס עד הבית תוך 30 דקות בכל מקום במרכז הארץ מרגע הטלפון אלינו! מומחה המצברים שלנו יגיע אליך ויחליף לך מצבר, רק אם המצבר שלך באמת גמור, ויחזיר אותך לשגרה במחיר סופר משתלם!

שירות מצברים ליונדאי גטס זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר ליונדאי גטס מחיר החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי גטס התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר ליונדאי גטס

מצברים ליונדאי גטס במבצע:

מתי מחליפים מצבר ליונדאי גטס?

לצערנו, רוב הלקוחות שמתקשרים אלינו נמצאים כרגע בלי מצבר וחבל. בעזרת מספר פעולות פשוטות ניתן להבין מה מצב המצבר של היונדאי ולהתכונן להחלפתו. פעולות אלו יכולות לחסוך לך הרבה זמן ולא מעט כסף מכיוון שהמצב בשליטה ולא נתקעו לך תכניות שמוסיפות לחץ לאירוע הלא נעים הזה.

הסימפטום מה זה אומר?
ניסיונות הנעה מרובים מצבר הוא הסוללה של הרכב ואחד התפקידים הראשיים שלו הוא לספק את הניצוץ הדרוש להנעת הרכב. אם הרכב שלך צריך להתאמץ כדי להניע, ככל הנראה שהחשמל שבו נמוך מדי ולכן הסטרטר לא מקבל מספיק כוח כדי להניע את הרכב.
נורת מצבר דולקת בלוח המחוונים גם המצבר קיבל מקום של כבוד בלוח המחוונים. במידה והנורה שלו נדלקת בלוח המחוונים כדאי מאוד לקפוץ לחשמלאי רכב כדי שיאבחן את המצבר וימליץ לך על פתרונות.
חשמל נמוך בכל הרכב בנוסף להיותו הסוללה של הרכב, המצבר אחראי על הזרמה תקינה של חשמל לרכב ולכן אם חלק או כל המוצרים החשמליים ברכב לא עובדים בצורה תקינה, אפשר להאשים את המצבר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי גטס התקשרו אלינו: 072-3921104

איזה מצבר מתאים ליונדאי גטס?

שאלת השאלות! ישנם המון סוגי מצברים בשוק והם מחולקים לקטגוריות אמפר וסוגי יצרניות. אמפר היא יחידת חשמל אשר משקפת מהי כמות החשמל השעתית אותה מצבר מייצר. לדוגמא, מצבר 50 אמפר יכול לספק 50 אמפר בשעה. כאן המקום לציין שמצבר חזק יותר הוא לאו דווקא טוב יותר עבורך! ניקח לדוגמא את הרכב יונדאי גטס אשר נע על מצבר 46 אמפר בדרך כלל. אם הרכב ישמש לנסיעות שגרתיות, כנראה שהמצבר הסטנדרטי יספיק לו. אם אותו רכב יסע מחוץ לעיר ויתקין כל מיני אביזרים זוללי חשמל כמו מסכי DVD, מערכות סאונד מתקדמות וכו’, מצבר 46 אמפר לא יספיק לו והוא יצטרך מצבר חזק יותר. שימוש במצבר לא מתאים עלול להזיק למצבר, לסיים את חייו מוקדם מדי ולגרום לך להוציא סתם כספים.

גם ליצרניות יש השפעה על בחירת המצבר. השוק המתפתח של המצברים הכניס שחקניות חדשות אשר הביאו רמות מחירים חדשות וטכנולוגיות שונות אשר הורידו מחירים והוזילו קטגוריות שלמות של מצברים. עם ההתלהבות מירידת המחירים ושפע היצרניות יש לזכור שמצבר הוא רכיב משמעותי ברכב ולירון מצברים לא ממליץ לך להתפתות למחירים זולים מדי שיכניסו אותך להרפתקאות מיותרות.
האקלים הישראלי נחשב לחם במיוחד ולכן מצברים מיצרניות שלא מכירות את השוק הישראלי עלולים לקרוס בעומס ולא לספק לך נסיעה איכותית וחלקה. לירון מצברים ממליץ על רכישת מצברים מהיצרניות הבאות: ורטה ומצברים מבית schnapp. יצרניות אלו (ששתיים מהן ישראליות) מכירות את הנהג והחום הישראליים והתאימו את המצברים שלהן לסגנון הנסיעה והאקלים.

דבר אחרון הוא תעודות האחריות. כל מצבר ליונדאי גטס (מקורי כמובן) שהוא איכותי מגיע עם תעודת אחריות מקורית. תעודת האחריות הזו מקנה לבעלי המצבר שירות מלא לתקלות שונות אם חלילה יקרו למצבר שלו. תעודות האחריות מגיעות עם תוקף של 12 חודשים וניתן להאריך את התוקף לעד 20 חודשים. תעודת אחריות היא מצרך חובה לכל בעלי של מצבר מכיוון שגם מצברים חדשים יכולים להתקלקל בכל רגע. חברת מצברי שנפ מפעילה כ-2500 נקודות שירות שונות ברחבי הארץ. הביטחון במוצרים שלה וביכולת שלה לספק מענה לכל תקלה בכל מקום בארץ הופך אותה ליצרנית מצברים מומלצת במיוחד.

כמה עולה מצבר ליונדאי גטס?

כפי שהבנת, ישנם מספר טווחי מחירים למצברים ולכן כדאי להתחיל בגיבוש תקציב למצבר חדש. לאחר מכן נשמח לעמוד לשירותך עם שיחת ייעוץ והכוונה במהלכה נבין יחד מהם הצרכים שלך ונתאים לך מצבר שיעניק לך תמורה מלאה לכספך. בנוסף, אנו מעמידים לרשותך שירות מצבר ליונדאי גטס עד הבית בכל מקום באזר המרכז ומומחה מצברים יכול להגיע ולהחליף לך מצבר בבת ים, בני ברק, יבנה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי גטס התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים ליונדאי גטס הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי גטס החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר ליונדאי גטס עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.